Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan had ge diene steak maar in den airfryer moeten smijten.Al van enkele dagen geleden, laatste avond in een vakantiehuisje en er was nog een (ongebakken) steak over van de BBQ en een restje bolognese saus.
Leek me ideaal te combineren met een glas whisky (want dat gaat bij alles). Steak gebakken in de pan en daarna het onzalige idee gehad om die pan direct in de pompbak onder de kraan te zetten. De “dampkap” bleek geen afvoer naar buiten te hebben dus de stoomwolk ging gewoon de keuken/living in waarna de rookmelder hardnekkig bleef afgaan. Om half 1 ‘s nachts.
Het was wel lekker trouwens en m’n kinderen zijn er niet van wakker geworden (anders had ik de steak nog moeten delen met m’n zoon).
Het licht in de huisjes naast ons ging wel terug aan![]()
Zalig.Altijd opletten als je een berichtje stuurt naar je man waarin je wil zeggen ‘tis gedaan hier’ want kennelijk komt ‘tis gedaan hoer’ toch anders binnen …

Penisland.net ?Vandaag thuiswerk.
Had support nodig van ons boekhoudkantoor. Ik kon niet meer inloggen.
Ik bel naar hen in roeselare. Persona accountants.
Ze nemen mijn scherm over.
Ze willen naar de website gaan dus op mijn pc vanop afstand. Ze begonnen te typen www.p van Persona accountants.
De rest kan je wel raden...
Misschien toch beter in incognito vensters naar vieze sites surfen![]()
procrastination.com?Penisland.net ?

.Zo stopt de FakeTaxi nog voor je deur met een levering van een lederen driezitWww.presidentTrump4life.com
Nee serieus. Het had wel geil geweest had die support dame het eerste beste filmpje geopend van mn history en dan met een geil stemmetje zeggen : deze support kan ik enkel persoonlijk bieden.
Maar zoveel geluk had ik helaas niet.

Aansluitend is er een leuke activiteit met de kleinkinderenDit zat vandaag in de bus:
![]()

Dit zat vandaag in de bus:
![]()

BG = source voor hln.![]()
Neos verspreidt flyers voor lezing met Sven Pichal, daags nadat bekendraakt dat hij in de cel zit: “Flyers waren al op de post toen nieuws binnenkwam”
Een bewoonster van Laakdal keek gisterochtend vreemd op toen ze de brievenbus opendeed. Tussen de post zat namelijk een flyer waarin Neos Laakdal, een vereniging die ondernemende senioren wil samenbrengen, een lezing aankondigt met voormalig radiopresentator Sven Pichal. Opmerkelijk, want Pichal...www.hln.be
Er leest hier iemand mee voor de rioolkrant![]()

En wat consumeert Sven precies?Dit zat vandaag in de bus:
![]()
20 min braaf staan schilderen?Moest in Mere centrum zijn, en nadien naar de gentse steenweg in Aalst. Maar die lichten in Mere op de baan naar zottegem zijn soms mega irritant en staat altijd veel volk.
Shortcut genomen
Eenrichtingsstraatje die iets verder op steenweg uitkomt. Ideaal.
Halverwege de straat heel den boel dicht. 150 motards van de Blue Angels aan het klaarmaken voor hun rondrit. Heb daar dan 20 min braaf staan schilderen tot ze vertrokken waren. Van mijn oren gaan maken tegen die mannen is niet echt in mij opgekomen
Volgende keer toch maar aan de lichten wachten.

De ruit opendraaien en zo de deur openen, ook geen optie. Dus dan maar naar voor geklauterd, qua acrobatentoeren kon dat wel tellen 
Toch niet erg bv? Deze middag int zwembad zat er ene bv te geven aant kinderbad...Vlak voor ik de baby ging afzetten in de opvang wou ik hem nog wat bv geven. Ik zet mij dus achteraan want daar zit ik niet zo in ‘t zicht. Ik was klaar en wil uitstappen maar had dus geen rekening gehouden met het kinderslotDe ruit opendraaien en zo de deur openen, ook geen optie. Dus dan maar naar voor geklauterd, qua acrobatentoeren kon dat wel tellen
![]()