Stomme stoot van de dag

Lang geleden dat ik nog eens weest gaan poolen ben.
Tijdens momentje van onoplettendheid met de achterkant van mijn stok een bierglas om gestoot van een klant aan de toog. Al dat bier op hem.

GELUKKIG konden we er om lachen.
Zou eigenlijk nog een goeie naam zijn voor die pool bar, DE STOMME STOOT. of DE STRAFFE STOOT 😁

Lang geleden dat ik nog eens weest gaan poolen ben.
Tijdens momentje van onoplettendheid met de achterkant van mijn stok een bierglas om gestoot van een klant aan de toog. Al dat bier op hem.

GELUKKIG konden we er om lachen.
Zou eigenlijk nog een goeie naam zijn voor die pool bar, DE STOMME STOOT. of DE STRAFFE STOOT 😁
Zo beginnen de beste barfights.

Mijn andere held 😍
untitled

Gisteren uitgestapt uit de trein , in Antwerpen.

Ik moest dringend kakken, dus het eerste beste hotel in de Keizerlei mijn vrouw laten zitten op terras, en ik naar binnen om een cola en een watertje te bestellen.
3 euro per stuk, ongelofelijk pricey, maar kon me niet bommen. Ik zei: waar is de toilet hier ergens.
Krijg ik een keycard om de lift te bedienen, en op eerste verdiep was de wc zei die vent.

Ik neem de lift naar boven 1e verdiep, en meteen als ik uitstap, zie ik al een deur open staan.
Ik ga naar binnen en rechts van me zie ik een toilet. Ik zette me neer, en toen al vond ik het raar dat daar ook nog eens een douche in stond.
Bleek dat dit een hotelkamer was, waar een poetsdame net de bedden aan het verversen was voor nieuwe klanten. (kon je onmogelijk zien, want bij het naar binnen gaan, was er ook nog eens een deur van de inkom naar de feitelijke kamer, en die stond tegenaan. Ik verwarde die met een 2e wc.)

Als je gehaast bent, dan denk je vaak niet helder na. Maar goed, ik was verlost, en heb de zaak netjes verlaten.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik moest dringend kakken, dus het eerste beste hotel in de Keizerlei mijn vrouw laten zitten op terras, en ik naar binnen om een cola en een watertje te bestellen.
3 euro per stuk, ongelofelijk pricey, maar kon me niet bommen. Ik zei: waar is de toilet hier ergens.
Krijg ik een keycard om de lift te bedienen, en op eerste verdiep was de wc zei die vent.

Ik neem de lift naar boven 1e verdiep, en meteen als ik uitstap, zie ik al een deur open staan.
Ik ga naar binnen en rechts van me zie ik een toilet. Ik zette me neer, en toen al vond ik het raar dat daar ook nog eens een douche in stond.
Bleek dat dit een hotelkamer was, waar een poetsdame net de bedden aan het verversen was voor nieuwe klanten. (kon je onmogelijk zien, want bij het naar binnen gaan, was er ook nog eens een deur van de inkom naar de feitelijke kamer, en die stond tegenaan. Ik verwarde die met een 2e wc.)

Als je gehaast bent, dan denk je vaak niet helder na. Maar goed, ik was verlost, en heb de zaak netjes verlaten.
Ik vind dat ik veel rare dingen meemaak in mijn leven. Maar de frequentie waarmee gij uzelf in speciale situaties smijt is toch nog een andere categorie hoor :laugh:.
hahaa-dan.gif

Straks op reis, en mijn goede daad, wat ik eigenlijk al jaren doe:
"do not disturb" op de hotelkamer deur hangen. altijd eigenlijk.

Hierdoor geef ik de poetsdame's een extra pauze'tje per dag. (je mag toch rekenen dat per kamer ze wellicht 20 a 30 minuten moeten werken).

Ik heb daar altijd compassie mee, als ik zie aan welk tempo en hongerloon ze vaak moeten werken.

Ik blijf trouwens toch altijd maar een dag of 3 in zelfde hotel, in 3 dagen tijd kan je al niet echt je kamer vuil maken natuurlijk.

Hopelijk moest ze de toiletten nog kuisen want anders is het wel erg ironisch dat je uw eigen goede daad hier teniet doet. :D

Ik moest dringend kakken,
Om een of andere reden wist ik hier al dat het een goeike ging worden. En dat bleek ook zo te zijn. :thumb:

En het wordt nog beter als ge u in het hoofd van die poetsvrouw beweegt: komt daar plots iemand kakken in een kamer die ze aan het poetsen is.

Trek het u niet aan overigens: voor die 6 euro hebt ge het loon van die poetsvrouw wel betaald. Tenzij ge een @kay-gelleke gedaan hebt. :unsure:

Om een of andere reden wist ik hier al dat het een goeike ging worden. En dat bleek ook zo te zijn. :thumb:

En het wordt nog beter als ge u in het hoofd van die poetsvrouw beweegt: komt daar plots iemand kakken in een kamer die ze aan het poetsen is.

Trek het u niet aan overigens: voor die 6 euro hebt ge het loon van die poetsvrouw wel betaald. Tenzij ge een @kay-gelleke gedaan hebt. :unsure:

Haha idem vanaf dat ik die eerste zin zag begon ik al half te lachen.

Ik schonk vanochtend koffie in mijn tas maar nogal 'enthousiast' dus er vloog terug wat uit. Ik dat opgekuist en schenk terug wat in maar voorzichtiger nu. En een paar seconden later zie ik terug koffie onder mijn tas staan. Ik dacht, hm nog niet tegoei opgekuist. Dus snel terug opgekuist en zet mijn tas terug neer en even later weer koffie dat eronder staat. Ik ben echt nog niet wakker, dacht ik, maar dan zag ik dat er een barst in de tas zat waar het terug uitliep. 🤦‍♂️

Ik voelde mij zo'n beetje als die kerel uit dat filmpje die de shampoo maar niet uit zijn haar gespoeld krijgt en niet doorheeft dat ze altijd terug shampoo op zijn hoofd doen.
edit, gevonden:

Daarstraks een middenvak rijder voor mijn neus die ik vervolgens inhaalde. Vervolgens kijk ik opzij en zie ik de persoon links op zijn gsm tokkelen. Hij kijkt mijzelf niet aan dus ik claxoneer lichtjes en wijs hem daar dan op. Ik krijg een iet of wat verbaasde reactie terug.

... een goede halve minuut of zo later realiseer ik mij dat het een Britse camionette was. :unsure:

Daarstraks een middenvak rijder voor mijn neus die ik vervolgens inhaalde. Vervolgens kijk ik opzij en zie ik de persoon links op zijn gsm tokkelen. Hij kijkt mijzelf niet aan dus ik claxoneer lichtjes en wijs hem daar dan op. Ik krijg een iet of wat verbaasde reactie terug.

... een goede halve minuut of zo later realiseer ik mij dat het een Britse camionette was. :unsure:
Ook ooit meegemaakt. Ik ga er een voorbij die op het 1e vak rijdt, kijk naar rechts en zie die liggen slapen. Ik dacht al: die bestuurder heeft iets gekregen, moet ik die nu proberen stoppen, straks heeft die hier een accident... Heel mijn gedachten gingen al. Tot ik er goed voorbij ben en in mijn spiegel die nummerplaat zie 😆

Vannacht (ergens iets na middernacht) tickets besteld voor Oppenheimer vandaag. Dacht ik. Allicht heb ik toen ik de tickets bestelde geklikt op 'morgen', want toen ik daarnet in de Kinepolis stond en mijn ticket nog eens van naderbij bekeek, blijkt er 20/07/2023 op te staan.

#kieken

Gisteren avond ijs gegeten, doos blijkbaar in de frigo gezet ipv de diepvries.
Slim, Pardal, slim

Vorige week spaghetti gegeten. Ik wou de overschot in de frigo zetten om de dag erna s'middags op te eten.
Om een of andere reden heb ik dat in de microgolfoven gezet en was ik het totaal vergeten.

Na een paar dagen moest ik de microgolfoven gebruiken. Maar de geur die daar uit kwam, ik had ineens geen honger meer :sick:

Laos is toch nog een conservatief land denk ik zo.

Gisteren massage salon binnen gestapt. Gaat die dame mee naar boven en zet een kom met water en een washandje op tafel en gaat weg. Ik begin meteen mijn fluit er mee te wassen want normaal laten ze je eerst grondig douchen.
Komt ze opeens terug trekt die gordijn open en zegt, no sir this is for wash your feet. En geeft ze mij een kostuumpje! Gekleed gemasseerd worden wtf.de extra's mochten meteen uit mijn hoofd.

En das nog niet alles. 2 dagen eerder had ik nog een afschuwelijkere belefenis. Ik glipte om 23u de slaapkamer uit, naar een massagesalon aan overkant van mn hotel. 2 dames druk op hun telefoon... Voorspelde al nie veel goeds. Die manager nam me mee naar boven en ik dacht toch wel dat hij 1 van die vrouwen ging sturen. Na 10 minuten masseren zeg ik, you re doing goood. Opeens een mannenstem zegt Thank you. Wtf. Ik dacht dat ik het ging krijgen..
Ik zeg waar zijn die vrouwen? They very tired sir they go home.
:wtf: die luie donders.
Ik ging bijna opstappen maar dacht dan dat dit erg non-respectvol zou zijn en bovendien die topvoetballers worden ook gemasseerd door mannelijke kinesisten vaak...
Maar toch voelde ik me nogal violated... Ik ga niemand van m'n vrienden thuis dit vertellen. Ze zouden nogal moeten lachen denk ik. Zelfs mn vrouw heeft me de hele nacht uitgelachen ermee.
Nog 3 dagen en terug naar Thailand. Daar ga ik het toch nog es goed van pakken denk ik.

On a brightside: slechts 3 euro voor een uur. Duur was het telkens gelukkig niet.
Maar gemasseerd worden door een man... Nee zelfs gratis hoeft dat niet meer voor mij.:nono:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan