Stomme stoot van de dag

heb ik dat in bewaring gegeven op de luchthaven en twee weken later bij terugkomst gaan ophalen. Was 30 euro als ik me niet vergis.
Ik kreeg dus naderhand te horen dat dit een optie was 😅 maakt het extra zuur.

In tussentijd is de SOG vervangen door een Civivi die ik gek genoeg al 300 keer kwijt geraakt ben

* het gaat overal ferm regenen behalve in West-Vlaanderen *
MisterV checkt 's morgens voor vertrek de KMI app: kans op regen vandaag = 0%
-> ideaal, zoon moet fiets meehebben naar school dus MisterV naar school en dan met de fiets naar het werk
MisterV arriveert op het werk: kans op regen tijdens de terugrit = 100%
'k Sta hier schoon in mijn t-shirt en shortje, 't is 25 km / 1u terugrijden.

Als ik als verzopen kieken naar huis fiets gaat het eerder 0/10 zijn.

Nouuu:hurrr:

Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".:spraybottle:

(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger :unsure:)

Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".:spraybottle:

(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger :unsure:)

En dan zeggen ze iets over mannen :lol:

Gisteren tijdens een rommelmarkt in een deelgemeente, een stukje er van met de fiets gedaan.
Ik weet het, dat is niet ideaal, maar of het echt verboden is... Zo stapvoets met je fiets tussen de mensen manouvreren.

Er is daar een stand waar mensen hun inboedel tot bijna halfweg de baan hadden gelegd. Ik rij met m'n fiets op een doos met een schaakspel in.
Onmiddellijk begonnen die schrale mensen me aan te vallen "kijk waar ge loopt lomperik" :sop: . Ik wou om de escalatie en schaamte te vermijden nog 5 euro geven daar voor, begint ze natuurlijk 10 euro te eisen.

Dan ben ik toch ook uit mijn kolère geschoten en gezegd "tis de bedoeling op rommelmarkten dat er afgeboden wordt, niet opgeboden. Take it or leave it".

Ze doet die doos open en gooide de hele inhoud over mijn kop. Op dat moment wou ik haar bij de keel grijpen in tussen haar pluche beren gooien, maar met al die getuigen leek me dat dan ook geen goeie zet. Een goede ouderwetse fluim met het woordje "schaakmat" leek me wel nog gepast, maar uiteindelijk gewoon ribedebie weg ermee hoor. Aan zo'n kansloze gevallen spendeer ik geen tijd meer.

Ik wou op’t werk naar garage bellen voor onderhoud maar m’n headset deed wat raar. Dus ik haak terug in en probeer eerst eens naar mijn gsm te bellen.

“Allez godver, wie belt mij nu net wanneer ik naar garage wil bellen. :sarcastic:

Oh.

🧐

What in the frikking thirst is dit

Gisteren tijdens een rommelmarkt in een deelgemeente, een stukje er van met de fiets gedaan.
Ik weet het, dat is niet ideaal, maar of het echt verboden is... Zo stapvoets met je fiets tussen de mensen manouvreren.

Er is daar een stand waar mensen hun inboedel tot bijna halfweg de baan hadden gelegd. Ik rij met m'n fiets op een doos met een schaakspel in.
Onmiddellijk begonnen die schrale mensen me aan te vallen "kijk waar ge loopt lomperik" :sop: . Ik wou om de escalatie en schaamte te vermijden nog 5 euro geven daar voor, begint ze natuurlijk 10 euro te eisen.

Dan ben ik toch ook uit mijn kolère geschoten en gezegd "tis de bedoeling op rommelmarkten dat er afgeboden wordt, niet opgeboden. Take it or leave it".

Ze doet die doos open en gooide de hele inhoud over mijn kop. Op dat moment wou ik haar bij de keel grijpen in tussen haar pluche beren gooien, maar met al die getuigen leek me dat dan ook geen goeie zet. Een goede ouderwetse fluim met het woordje "schaakmat" leek me wel nog gepast, maar uiteindelijk gewoon ribedebie weg ermee hoor. Aan zo'n kansloze gevallen spendeer ik geen tijd meer.
Welle?

Eentje van gisteren: nieuw sporthorloge gekocht en wou hem even uittesten... terwijl het lopen merk ik dat mijn tempo wel heel erg laag lag en als ik ongeveer 1 KM gelopen heb (ik doe de route vaak dus weet wanneer ik 1 km gelopen heb) m'n horloge nog maar 0.6 aangeeft... Ik heel beginnen flippen dat m'n horloge kapot is en dat ik hem opnieuw mag binnenbrengen...

Blijkt dat de instellingen in Miles stonden i.p.v. KM.... :shy:

MisterV lijkt niet de enige wat nat was donderdag.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan