Stomme stoot van de dag

Ik geef mijn oudste zoon zijn kan water. Oudste zoon is een beleefd kind maar kijkt toch een beetje raar. Duurt een paar seconden voor mijn brein wakker schiet. Stond dus een bord met boterhammen op de grond bij de hond zijn lege waterbak en de kan met waterā€¦ Hond had er geen issue mee.
 
Een van gisteren ochtend; vertrokken met caravan en navigatie gaf 2,5 uur aan. Leek me langer dan verwacht dus ik vermoedde file. Eerste stuk via Brussel en e411 ken ik, maar navigatie bleef heel bizarre routes aanbieden, zelfs door centrum Brussel (wat ik met caravan minder zag zitten). Dus ik vroeg me af wat een enorme files/accidenten er dan wel op de snelweg moesten zijn.
Het duurde tot voorbij Brussel voor ik doorhad dat die ingesteld stond op ā€œsnelwegen vermijdenā€ šŸ«£
 
Een van gisteren ochtend; vertrokken met caravan en navigatie gaf 2,5 uur aan. Leek me langer dan verwacht dus ik vermoedde file. Eerste stuk via Brussel en e411 ken ik, maar navigatie bleef heel bizarre routes aanbieden, zelfs door centrum Brussel (wat ik met caravan minder zag zitten). Dus ik vroeg me af wat een enorme files/accidenten er dan wel op de snelweg moesten zijn.
Het duurde tot voorbij Brussel voor ik doorhad dat die ingesteld stond op ā€œsnelwegen vermijdenā€ šŸ«£
Klinkt bekend.
Ik ben ooit naar Zuid-Frankrijk vertrokken met de GPS van mijn ouders die nog op "fiets" stond....duurde ook even eer ik dat doorhad.
En naar een optreden in Wieze, kameraad reed.... met de GPS op kortste route en veldwegen ingeschakeld omdat zĀ“n pa was gaan offroaden met zĀ“n jeep. Dat was ook...avontuurlijker... dan gehoopt
 
Klinkt bekend.
Ik ben ooit naar Zuid-Frankrijk vertrokken met de GPS van mijn ouders die nog op "fiets" stond....duurde ook even eer ik dat doorhad.
En naar een optreden in Wieze, kameraad reed.... met de GPS op kortste route en veldwegen ingeschakeld omdat zĀ“n pa was gaan offroaden met zĀ“n jeep. Dat was ook...avontuurlijker... dan gehoopt
Zo hebben we ons onderweg naar een discotheek ā€˜s nachts ook eens vastgereden in een boomgaard in Sint Truiden, weggetje dat uitgesleten was door traktoren en niet meer berijdbaar was voor gewone wagens šŸ˜…
 
Gisteren hoogst waarschijnlijk de tablet van de kinderen op het dak van de auto laten liggen terwijl ik mā€™n dochter vastklikte in haar gordel šŸ¤¦ā€ā™‚ļø Ik was nog zo euforisch dat we probleemloos wegraakten met caravan uit de modderige campingplaats (in vergelijking met een buur die vooral patineerde) tot de dochter vroeg ā€œmag ik de tablet?ā€ Hoezo, heb je die niet? šŸ˜¬
 
Terug
Bovenaan