TRUMP
Active member
Gisteren in zaaltje op groot scherm gekeken naar rode duivels.
Er kwam een man binnen zonder neus.
Ik had er mee te doen... kwam vragen of hij aan onze tafel mocht zitten want alle stoelen bijna bezet. Ik zei ok.
Bestelde een hele fles wijn voor hem alleen. Opeens wou hij roken. Hij zegt tegen een thaise vriendin die naast hem zat, of we zijn plaats en wijn in de gaten konden houden.
Die thaise vrouw was hier een weekend op bezoek, woont in noorwegen.
Ze begreep hem dus niet.
Ik zie hem lelijke smoelen trekken tegen haar.
Ik begon geïrriteerd te worden daardoor en zeg hem: ze is van noorwegen ze begrijpt je niet, dus je moet niet van je neus maken.
Net op da moment besefte ik... verdomme verkeerde woordspeling.
Gelukkig waren we met een grote groep, en heeft het er bij gelaten. Maar hij kon er toch niet mee lachen.
Er kwam een man binnen zonder neus.
Ik had er mee te doen... kwam vragen of hij aan onze tafel mocht zitten want alle stoelen bijna bezet. Ik zei ok.
Bestelde een hele fles wijn voor hem alleen. Opeens wou hij roken. Hij zegt tegen een thaise vriendin die naast hem zat, of we zijn plaats en wijn in de gaten konden houden.
Die thaise vrouw was hier een weekend op bezoek, woont in noorwegen.
Ze begreep hem dus niet.
Ik zie hem lelijke smoelen trekken tegen haar.
Ik begon geïrriteerd te worden daardoor en zeg hem: ze is van noorwegen ze begrijpt je niet, dus je moet niet van je neus maken.
Net op da moment besefte ik... verdomme verkeerde woordspeling.
Gelukkig waren we met een grote groep, en heeft het er bij gelaten. Maar hij kon er toch niet mee lachen.