Stil(!) Mechanisch toetsenbord

coldvinc

Well-known member
Mijn G15v2 heeft het na een dikke 14 jaar begeven door een spijtige stoot tegen een glas water. Ik ga geen moeite meer doen om het te maken ofzo. Het is namelijk het perfecte excuus om eindelijk eens een nieuw, ditmaal mechanisch, toetsenbord te kopen.

Ik ben echter opzoek naar een dat niet te veel lawaai maakt. Reden? Zolang ons huis niet gerenoveerd is zit ik dichtbij de slaapkamer van mijn dochter die moeilijk slaapt. Het is dus VERBODEN om lawaai te maken als ze slaapt.

Wat zijn dus degelijke mechanische toetsenborden? Het mag een gamingbord zijn, maar moet niet. Liefst wel een numerisch klavier want ik gebruik dat toch geregeld. Ik ben IT-consultant, specifiek developer, van beroep, en hoewel feedback leuk is, kan ik perfect typen zonder.

P.S.: Ik heb een BTW-nummer dus prijzen excl. btw van max 200 eur.
 
Oh en was effectief de volgende dag beschikbaar🤣 Het was geen exotische model dat 2 weken duurt eer het er is.
 
Ik heb uiteindelijk de Corsair K70 Mk2 gekocht. Is relatief stil en typt geweldig.
Is die effectief stil? Las op sommige reviews dat die redelijk luid was.

Ik ben ook wanhopig op zoek naar een stil mechanisch toetsenbord, wel liefst met AZERTY. Die keychron's zien er wel fijn uit, maar wel serieus duur.
 
Is die effectief stil? Las op sommige reviews dat die redelijk luid was.

Ik ben ook wanhopig op zoek naar een stil mechanisch toetsenbord, wel liefst met AZERTY. Die keychron's zien er wel fijn uit, maar wel serieus duur.

Zoek een keyboard uit met hotswap capability, koop een set Boba U4 switches en steek die erin.
Let wel op compatibiliteit van keycaps met de switches.
 
Is die effectief stil? Las op sommige reviews dat die redelijk luid was.

Ik ben ook wanhopig op zoek naar een stil mechanisch toetsenbord, wel liefst met AZERTY. Die keychron's zien er wel fijn uit, maar wel serieus duur.
Stil genoeg voor mij. Ik heb een afzonderlijle bureauruimte.
 
Terug
Bovenaan