Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorige week aan begonnen en nu ongeveer 3 uur ver. Wel geen moeilijkheid a la Wu Kong of elden ring maar voor mij is dat eerder een pluspunt. Speelt en kijkt vooral lekker weg.
Vorige week aan begonnen en nu ongeveer 3 uur ver. Wel geen moeilijkheid a la Wu Kong of elden ring maar voor mij is dat eerder een pluspunt. Speelt en kijkt vooral lekker weg.
Ik vind/vond Wukong toch makkelijker dan Stellar Blade. Sterker nog, was gestopt met Stellar Blade op de PS5 maar nu terug gekocht op PC om toch maar te genieten van hogere frames en de “Physics”… yes them Physics looking real good
Ik vind/vond Wukong toch makkelijker dan Stellar Blade. Sterker nog, was gestopt met Stellar Blade op de PS5 maar nu terug gekocht op PC om toch maar te genieten van hogere frames en de “Physics”… yes them Physics looking real good
dunno wat ik moet zeggen mannen ik had minder moeite met Wukong dan Stellar Blade.
Er waren een paar moeilijke dingen in Wukong sure maar algemeen gezien "blies" ik erdoor heen.
Terwijl ik bij Stellar Blade al moeite had met de 1ste baas heel veel pogingen nodig gehad, dan in de open world ook soms problemen, ik denk dat het te maken heeft met die parry systeem, Wukong is meer dodgen, Stellar is Parry, ik speel nu op PC Stellar Blade in story mode en ik ondervind toch nog altijd problemen....
Ik snap het ook niet zo goed, zal met persoonlijke voorkeur te maken hebben denk ik. Gisteren voor het eerst gespeeld, doorgetrokken tot ik in Xion aangekomen ben, en eigenlijk zo goed als geen problemen ondervonden.
Die parry lijkt echt heel vergevingsgezind toch, ik zit voor het grootste deel gewoon enemies/bosses te bashen en als ik dan een armke omhoog zie gaan dan druk ik parry en meestal is dat genoeg. En dan die blauwe aanval, gwn stoppen met aanvallen, parry al ingedrukt houden en wachten tot het flitske.
Je zal te fel afgeleid zijn door EVE denk ik, makker. Bij die aap van Wukong is dat minder een probleem
Zoals de rest hier ook al zegt, ik heb echt 0 problemen gehad bij Stellar. Doorgevlogen zonder probleem, alé beetje moeten doorbijten want vond er eigenlijk nieveel aan (buiten de geweetwelwat), maar da's een andere discussie.
Stellar blade is echt gewoon een game gelijk Spider-man, denk niet dat het hier te maken heeft met dat Wukong makkelijker is, maar dat er for some reason iets totaal niet klikt bij @Gentei en Stellar Blade.