Steeds klonters in mijn saus?

Lt. ZweedVoet

Well-known member
Crowdfunder FE
Hallo,

Elke keer wanneer ik saus maak zitten er klonters in, dit doet in principe niks af aan de smaak, maar zo heel smakelijk is het niet vind ik.

Mijn 2 buren (John Johnson & Patrick Fizer), zeggen dat ik bindmiddel van een ander merk moet gebruiken...

Ik gebruik bindmiddel van het merk MaiZeneca.

Ik heb er al hard over zitten nadenken, zo hard dat ik er bijna een trombose aan overgehouden heb haha. 🤪

Hebben jullie soortgelijke ervaringen met dit merk?

Groetjes!
 
Het is niet meer grappig als je het moet uitleggen.
En daarbij: je beledigt Zweedvoets IQ.
(niet het mijne, ik ben blij met de uitleg, maar Zweedvoet is gene stomme kloot)
Wie zegt dat het grappig bedoeld was en wie zegt dat ik het aan Zweedvoet aan het uitleggen was? Boude veronderstellingen maak jij daar.
 
Wie zegt dat het grappig bedoeld was en wie zegt dat ik het aan Zweedvoet aan het uitleggen was? Boude veronderstellingen maak jij daar.
Zeer, maar dan ook zeer jammer dat dit je argument is.
Uiteraard was het voor Zweedvoet. Je praat niet met mij en ik zie niemand anders in de thread.
Deze discussie onwaardig.

ON. WAAR. DIG.
 
Ik vind het ook niet kunnen dat je Forumgebruiker beschuldigt van grappig te willen zijn? Het is niet dat hij dat ooit al is geweest :unsure:
 
Ik vind het ook niet kunnen dat je Forumgebruiker beschuldigt van grappig te willen zijn? Het is niet dat hij dat ooit al is geweest :unsure:
Beste,

Dit was inderdaad een oversight van mijnentwege.
Gelieve deze bon voor 4 nachten in de ban-kamer te aanvaarden als teken van mijn excuses en goodwill.

Met vriendelijke groeten,
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP?
 
Beste,

Dit was inderdaad een oversight van mijnentwege.
Gelieve deze bon voor 4 nachten in de ban-kamer te aanvaarden als teken van mijn excuses en goodwill.

Met vriendelijke groeten,
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP?
hi,

dank u maar ik mag niets aannemen van mensen die ik niet ken.
Gelieve ze te geven aan een een minder gefortuneerde.

best wishes and a happy chanuka,
 
Zeer, maar dan ook zeer jammer dat dit je argument is.
Uiteraard was het voor Zweedvoet. Je praat niet met mij en ik zie niemand anders in de thread.
Deze discussie onwaardig.

ON. WAAR. DIG.
Ik was tegen mijzelf aan het praten in een thread zoals ik wel vaker doe. Ongelooflijk dat we dit gesprek alwèèr hebben.
 
hi,

dank u maar ik mag niets aannemen van mensen die ik niet ken.
Gelieve ze te geven aan een een minder gefortuneerde.

best wishes and a happy chanuka,
Marktresearch heeft bepaald dat jij de minst fortuinlijke persoon in deze thread bent.
(behalve recipe4hate, maar dat is de prijsuitreiker, dus die kan hem zelf niet ontvangen)
 
Ik was tegen mijzelf aan het praten in een thread zoals ik wel vaker doe. Ongelooflijk dat we dit gesprek alwèèr hebben.
Maar beste man, dit is het publieke onderdeel. Wat jij wil, is PM's naar jezelf sturen.
Probeer het eens, ik verzeker je dat je het wel leuk vindt.
Doe nu maar kalm en drink een Hoegaarden rosé.
 
Maar beste man, dit is het publieke onderdeel. Wat jij wil, is PM's naar jezelf sturen.
Probeer het eens, ik verzeker je dat je het wel leuk vindt.
Doe nu maar kalm en drink een Hoegaarden rosé.
De man die zijn posts ondertekent met "WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP" moet mij niet aanmanen tot kalmte en witbier met een fruitig aroma van frambozen. Koop liever een DIY lobotomie kit op AliExpress en probeer het eens uit.
 
Marktresearch heeft bepaald dat jij de minst fortuinlijke persoon in deze thread bent.
(behalve recipe4hate, maar dat is de prijsuitreiker, dus die kan hem zelf niet ontvangen)
maar doordat ik een prijs win, ben ik niet langer de minst fortuinlijke :dilemma:
Ik heb hier alleen maar uitstekende voorbeelden om mij aan te spiegelen. :S
ik denk dat je je spiegel eens gaat moeten kuisen. hier een sponske:
550x275.jpg

hasjtak: sponsdievanons
 
ik neem dan altijd een bad zodat ik een soort van pictionary kan spelen.
Het staat als een paal boven water.
Spijkers op laag water zoeken.
 
Terug
Bovenaan