Steam stunt weer met zotte kortingen

Steam stunt wel meerdere keren per jaar met zotte kortingen en de eerstkomende gelegenheid om dat te doen is Chinees Nieuwjaar. Wie een pc in huis heeft, kan genieten van flinke kortingen.

Zelf raad ik Tabletop Simulator aan voor 9,99 euro, maar er is nog veel meer lekkers te vinden op de officiële website. En voor wie het allemaal wat te veel is; alle games worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Hou je van coöperatieve spellen, dan vind je onder andere For the King en Drake Hollow terug met respectievelijk 60 en 30% korting.

Nog enkele interessante aanbiedingen:
  • Project Cars voor 9,59 euro
  • Wingspan voor 14,99 euro
  • Planet Zoo voor 22,49 euro
  • Planet Coaster voor 9,49 euro
  • Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition voor 17,99 euro
dutch.png
 
Redactie
Ik heb mijn portefeuille aan men vrouw gegeven anders koop ik weer vanalles dat ik uiteindelijk toch nooit speel 😔
 
@StanTem, wat zou ge aanraden: Tabletop simulator + wingspan dlc of wingspan standalone game? Boardgame zelf heb ik liggen, maar door Corona lijkt online variant mij ook wel interessant.
 
Redactie
@StanTem, wat zou ge aanraden: Tabletop simulator + wingspan dlc of wingspan standalone game? Boardgame zelf heb ik liggen, maar door Corona lijkt online variant mij ook wel interessant.
Ik heb geen ervaring met beide versies, maar ben wel grote fan van Tabletop Simulator.
Er is wel een instapdrempel qua controls, maar eens je die onder de knie hebt gaat alles heel vlot.

Daarnaast zijn veel spellen via Tabletop Simulator scripted, maar geen idee of dit met Wingspan het geval is. Ik zie wel dat Wingspan voor TTS ook een officiële versie is én het komt iets goedkoper uit, dus... (btw, ik ben zoals in dit nieuwsbericht vermeld grote fan van TTS).
 
Ik heb geen ervaring met beide versies, maar ben wel grote fan van Tabletop Simulator.
Er is wel een instapdrempel qua controls, maar eens je die onder de knie hebt gaat alles heel vlot.

Daarnaast zijn veel spellen via Tabletop Simulator scripted, maar geen idee of dit met Wingspan het geval is. Ik zie wel dat Wingspan voor TTS ook een officiële versie is én het komt iets goedkoper uit, dus... (btw, ik ben zoals in dit nieuwsbericht vermeld grote fan van TTS).
Draait dit ook vlot op oudere laptops?

Speel normaal altijd op BGA, maar als dit goed draait wil ik het ook aanschaffen.
 
Redactie
Draait dit ook vlot op oudere laptops?

Speel normaal altijd op BGA, maar als dit goed draait wil ik het ook aanschaffen.
Ik vermoed, maar ben het niet helemaal zeker, dat Tabletop Simulator niet erg hoge eisen heeft qua specificaties. Neem het aub niet voor een feit aan.

Dit vind ik terug op Steam:

  • Besturingssysteem: Windows 7 SP1+
  • Processor: SSE2 instruction set support.
  • Geheugen: 4 GB RAM
  • Grafische kaart: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities.
  • DirectX: Versie 10
  • Netwerk: Breedband internetverbinding
  • Opslagruimte: 3 GB beschikbare ruimte
 
Ik heb geen ervaring met beide versies, maar ben wel grote fan van Tabletop Simulator.
Er is wel een instapdrempel qua controls, maar eens je die onder de knie hebt gaat alles heel vlot.

Daarnaast zijn veel spellen via Tabletop Simulator scripted, maar geen idee of dit met Wingspan het geval is. Ik zie wel dat Wingspan voor TTS ook een officiële versie is én het komt iets goedkoper uit, dus... (btw, ik ben zoals in dit nieuwsbericht vermeld grote fan van TTS).
Allehup, TTS maar aangekocht, tziet er toch ni naar uit dat het in de komende maanden in real life zal lukken.

Andere aanraders qua TTS games? Ik zie dat er via BG ook regelmatig samen gespeeld wordt, wat is het niveau ongeveer? (absolute beginner hier voor de meeste boardgames).
 
Redactie
Allehup, TTS maar aangekocht, tziet er toch ni naar uit dat het in de komende maanden in real life zal lukken.

Andere aanraders qua TTS games? Ik zie dat er via BG ook regelmatig samen gespeeld wordt, wat is het niveau ongeveer? (absolute beginner hier voor de meeste boardgames).
Er kan vanalles passeren. Vorige week donderdag hebben we Welcome To gespeeld, da's een licht spel.
De week (of 2) ervoor Architects of the West Kingdom. Da's ook geen moeilijk spel.

Het kan zijn dat er eens wat moeilijkere spellen passeren, maar niemand die je verplicht van mee te doen he.
 
  • Leuk
Waarderingen: eS
Terug
Bovenaan