Steam Replay

GemaneDude

Well-known member
Crowdfunder FE
5WYP00n.png


GemaneDude's STEAM REPLAY 2022

Amai te veel RS gespeeld dit jaar, en dan is via de smartphone app er nog niet eens bijgeteld. Hoe ziet ie bij jullie er uit?
 
sY7RzP50.png


Relatief zeker dat 2023 niet super veel verandering zal brengen. Eerste jaar dat ik wel eens wat meer buiten Steam heb gegamed met Epic en Gamepass dat toch serieus hun best doen.
 
Lol,
't is gene vette op steam. Meeste games die ik dit jaar gespeeld heb zijn via Uplay (o.a. The Division 2) of Epic en niet via Steam. En de games die ik op Steam heb gespeeld zijn dan nog voornamelijk van uit de periode dat ik reviews schreef voor BG (Ruined King deze maand nog wel voor mezelf uitgespeeld)

eef69b8f-13ab-40db-b7d4-67f4717aa88a.png

 
Hey,
Gezien dit de eerste topic is die ik tegenkwam dat over iets van Steam ging zet ik hier even men vraag.
Sorry als het niet op zijn plaats is.

Ik ben een paar maanden geleden met Gloomhaven begonnen op men Macbook (ios) en ondertussen heb ik een windows game pc.
Ik zou graag Gloomhaven verder spelen maar moet dus opnieuw beginnen. Kan ik de savefiles op één of andere manier van men Macbook overzetten naar met Windows pc of is dit niet compatibel ?
Thx voor alle info.

Greetz Hunt.
 
Hey,
Gezien dit de eerste topic is die ik tegenkwam dat over iets van Steam ging zet ik hier even men vraag.
Sorry als het niet op zijn plaats is.

Ik ben een paar maanden geleden met Gloomhaven begonnen op men Macbook (ios) en ondertussen heb ik een windows game pc.
Ik zou graag Gloomhaven verder spelen maar moet dus opnieuw beginnen. Kan ik de savefiles op één of andere manier van men Macbook overzetten naar met Windows pc of is dit niet compatibel ?
Thx voor alle info.

Greetz Hunt.
Cloud Save
 
Terug
Bovenaan