Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet em hier op Buy & Sell en ik zal alvast interesse tonen.Ik ben van plan om de mijne te verkopen maar het komt er niet van. Ik heb die bij de launch gekocht, beetje mee gespeeld maar nu ligt die dus stof te vergaren![]()

En is maar zo krachrig als een base ps5. Maja wel steam.
Klopt, maar de PS6 zal qua performance wel niet gelijk met of onder de base PS5 zitten zoals de Steam Machine.Als de ram prijzen zo blijven stijgen, denk dan maar niet dat je een ps6 of project helix voor onder de 1000€ hebt.

Maar dat neemt niet weg dat gaming een niche product gaat worden.Klopt, maar de PS6 zal qua performance wel niet gelijk met of onder de base PS5 zitten zoals de Steam Machine.![]()
Het is letterlijk nog nooit zo populair geweest..Maar dat neemt niet weg dat gaming een niche product gaat worden.
Zijn uiteindelijk wel meestal de kleine games/studio's die kopje onder gaan en gesloten worden.Het is letterlijk nog nooit zo populair geweest..
Dat AAA zoals we kennen, aan het sterven is, /care. Brengt uiteindelijk toch maar weinig inventieve ideeën.
Is dan ook geen consoleZiet er echt een coole console uit maar aan die prijs Word het wel heel moeilijk om te verkopen denk ik.

r waren volgens mij al benchmarks gedaan. En daar kwam uit dat die single core ietsjes beter was als base ps5 en multi zwakker (of andersom) maar maakt opzich ni uit.Zou een 7600m grafische kaart inzitten. Waarvoor AMD toevallig heeft gedeeld dat ze FSR 4.x.x in de toekomst brengen naar deze kaarten ipv het enkel bij de 90x0 kaarten mogelijk te maken.
![]()
AMD maakt upscalingtechnologie FSR4 beschikbaar voor RX 7000-gpu's
AMD heeft FSR 4.1 uitgebracht voor RX 7000-gpu's. Daardoor kunnen deze RDNA 3-kaarten gebruikmaken van de FSR4-upscalingtechnologie. De fabrikant belooft dat FSR 4.1 later ook beschikbaar komt voor apu's op basis van de RDNA 3-architectuur.tweakers.net
Al zal voor de steam machine nog wel iets langer gewacht moeten worden totdat ze een lichtere vorm van de fsr4.x.x hebben uitgebracht.
Ja, en Nee. Er word meer dan ooit gegamed. Maar grootste deel is “uw oma” die Candy crush speelt. En de meeste andere spelen de fifa, fortnite etc. Nieuwe games zijn echt lastig.Het is letterlijk nog nooit zo populair geweest..
Dat AAA zoals we kennen, aan het sterven is, /care. Brengt uiteindelijk toch maar weinig inventieve ideeën.
Bungie is niet bepaald klein, en bij MS gaan er ook nog veel volgen vrees ik.Zijn uiteindelijk wel meestal de kleine games/studio's die kopje onder gaan en gesloten worden.
Klopt, steam s wel nice, ook goedkopere games, geen online kosten. Maar je gaat ze toch vooral via Valve moeten kopen denk ik zoals de steamdeck. Dan is het wel een lastig verhaal.Maakt niet uit of deze nu krachtiger is dan een ps5 of niet. Het gaat om de spellen die je erop kan spelen.