Kan je eens kort uitleggen wat het doel van de game is ?dit is 100% fallout in space. (allez, op meerdere planeten, eerder)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je eens kort uitleggen wat het doel van de game is ?dit is 100% fallout in space. (allez, op meerdere planeten, eerder)
9 jaar aan gewerkt vs bv. 8 jaar voor Red Dead Redemption 2... Ben het op gamepass aan het spelen en het is goed & fun om te spelen, maar niets revolutionair ofzo. Vind het ook belachelijk hoe hard dit spel verdedigd wordt. To each their own, nee?![]()
FunKan je eens kort uitleggen wat het doel van de game is ?
je moet dan nog es dringend no man's sky spelen. akkoord een draak bij launch, maar speel het nu es ... niet afkomen dat het bij no man's sky zo lang geduurd heeft, starfield is ook 9 jaar in development geweest ..Het is gewoonweg ook veel moeilijker om al deze variatie in een game in te bouwen, dan de standaard game-ervaring zoals in RDR2.
je moet dan nog es dringend no man's sky spelen. akkoord een draak bij launch, maar speel het nu es ... niet afkomen dat het bij no man's sky zo lang geduurd heeft, starfield is ook 9 jaar in development geweest ..
starfield is nergens no offence, gewoon opnieuw een bethesda bugfest game dat iedereen moet verdedigen omdat het bethesda is...
ik speel geen bethesda games meer sinds skyrim (save bug op ps3) en tot nu toe is er geen enkele game van hun die me maar even zou kunnen doen twijfelen.
er is genoeg beeldmateriaal/reviews te zien op youtube of te volgen op twitch etc om al een duidelijk beeld te hebben, daaraan heb je al genoeg om erover te discussieren.Ik vraag me af wat je dan eigenlijk in dit topic komt doen? Gewoon wat bashen?
Je hebt duidelijk de game niet ervaren/gespeeld, dus discussiëren is zinloos.
Ik denk dat we beiden onze tijd beter kunnen spenderen dan, niet?
Ik met een Bethesda game, jij met iets anders.
Ik geef je deels gelijk.
Starfield is geen revolutie. Maar het is nu ook niet zo slecht dat het een nul verdient, zelfs niets onder de 5.
Dat zijn fanboys
starfield zijn verhaal is echt wel veel minder dan bij red dead 2, dat vind ik echt een magistraal epos met dikke dialogen echt waanzinnig goed en niet veel games die dit kunnen ervaren.Ik ga akkoord met je dat RDR2 qua graphics en npc-programming veel beter was dan dit Starfield, maar daar stopt het dan ook (mss de verhaallijn nog).
Qua gameplay was dat toch zo lineair als de pest, iedereen speelde de game op dezelfde manier, had dezelfde random encounters, alle missies waren hetzelfde van opbouw, de algemene vrijheid was heel beperkt, geen keuzes in het verhaal die tot verschillende uitkomsten leiden etc..
Op al die vlakken vind ik Starfield pakken veel vooruitstrevender (niet zo groots als Baldur’s Gate 3). Het is gewoonweg ook veel moeilijker om al deze variatie in een game in te bouwen, dan de standaard game-ervaring zoals in RDR2.
Ben ik nu de enige die vind dat een game niet beoordeeld mag worden op 'het gaat beter zijn met mods'. Beetje zonde dat mensen hier moeten op rekenen. Vooral omdat ik denk dat een merendeel van mensen nooit mods installeren.Dat zijn gewoon dutsen eh mensen die starfield een 5 geven kom, ik zou het een 8 geven binnen een jaar zal het wel 9 worden met mods.

je moet dan nog es dringend no man's sky spelen. akkoord een draak bij launch, maar speel het nu es ... niet afkomen dat het bij no man's sky zo lang geduurd heeft, starfield is ook 9 jaar in development geweest ..
starfield is nergens no offence, gewoon opnieuw een bethesda bugfest game dat iedereen moet verdedigen omdat het bethesda is...
ik speel geen bethesda games meer sinds skyrim (save bug op ps3) en tot nu toe is er geen enkele game van hun die me maar even zou kunnen doen twijfelen.
RDR2 is grafisch echt perfection maar die gameplay is zo log en zwaar en boring imo. Verhaal ook bij het beste van wat er te vinden is.
Vond die vooral bij de 2e playthrough echt zzz. Eerste keer op PS4 niet omdat het zo vernieuwend was
Je mag veel zeggen maar RDR2 saai vinden! Wellicht 1 van de beste spellen ooit gemaakt nr gameplay en grafisch. Openingsscène in de sneeuw alleen al beste ooit. Geniet van dit spel maar staat veraf van RDR2.RDR2 is grafisch echt perfection maar die gameplay is zo log en zwaar en boring imo. Verhaal ook bij het beste van wat er te vinden is.
Vond die vooral bij de 2e playthrough echt zzz. Eerste keer op PS4 niet omdat het zo vernieuwend was
Ik vind het ook 1 van de beste games, maar na die sneeuwscene duurt het wel lang eer het verhaal op gang komt. Ik heb ook nog gedacht te stoppen omdat het eerder een horseriding simulator leek.Je mag veel zeggen maar RDR2 saai vinden! Wellicht 1 van de beste spellen ooit gemaakt nr gameplay en grafisch. Openingsscène in de sneeuw alleen al beste ooit. Geniet van dit spel maar staat veraf van RDR2.
Toen ik RDR2 op PS4 speelde zei mijn vrouw: "ik snap niet dat gij dat spel speelt. Het enige wat ge moet doen is paardrijden en schieten"Je mag veel zeggen maar RDR2 saai vinden! Wellicht 1 van de beste spellen ooit gemaakt nr gameplay en grafisch. Openingsscène in de sneeuw alleen al beste ooit. Geniet van dit spel maar staat veraf van RDR2.
Zoals ik zei, ieder zijn ding. Breath of the Wild vind ik ook echt zo’n snoozefest terwijl dat door velen gezien wordt als de GOAT. Games rangschikken voor iedereen anders heJe mag veel zeggen maar RDR2 saai vinden! Wellicht 1 van de beste spellen ooit gemaakt nr gameplay en grafisch. Openingsscène in de sneeuw alleen al beste ooit. Geniet van dit spel maar staat veraf van RDR2.

Daarjuist voor de eerste keer gedocked op dat platform bij de maan. Wtf is dat zeg. 4x dood gegaan al en er is nog een half leger over. Je hebt gewoon een hele lader nodig om er 1 af te schieten.