Action PC PS5 PS4 XBOX Star Wars Jedi: Fallen Order

Meh, nog eens geprobeerd en nu gaat het spel finaal op de schop hier...
Uiteindelijk difficulty toch verlaagd naar Story Mode, maar dan is het echt véél te gemakkelijk. En hoewel de dialogen en het verhaal echt wel goed zijn, en de graphics en de wereld leuk genoeg, toch kan ik het echt niet opbrengen. De speltechnische fouten storen me zò hard dat ik meer gefrustreerd raak dan wat anders. Natuurlijk wil ik niet NET NAAST die pijp springen, maar erop. Natuurlijk wil ik niet ineens stoppen met lopen tegen de muur! Natuurlijk wil ik klimmen, waarom zou ik met mijn zij ertegen willen springen??

En de weg vinden is echt wel zo gruwelijk op de meeste maps, zeker met zo'n superonduidelijke aanwijzing: Ga naar Venator. Hoe moet ik weten waar dat ligt en hoe je daar komt? Nee, dat is echt niks voor mij :D
 
Wat jij opsomt heb ik niet echt problemen mee ondervonden. Ja, easy is TE gemakkelijk en normal is dan weer te moeilijk.
 
Meh, nog eens geprobeerd en nu gaat het spel finaal op de schop hier...
Uiteindelijk difficulty toch verlaagd naar Story Mode, maar dan is het echt véél te gemakkelijk. En hoewel de dialogen en het verhaal echt wel goed zijn, en de graphics en de wereld leuk genoeg, toch kan ik het echt niet opbrengen. De speltechnische fouten storen me zò hard dat ik meer gefrustreerd raak dan wat anders. Natuurlijk wil ik niet NET NAAST die pijp springen, maar erop. Natuurlijk wil ik niet ineens stoppen met lopen tegen de muur! Natuurlijk wil ik klimmen, waarom zou ik met mijn zij ertegen willen springen??

En de weg vinden is echt wel zo gruwelijk op de meeste maps, zeker met zo'n superonduidelijke aanwijzing: Ga naar Venator. Hoe moet ik weten waar dat ligt en hoe je daar komt? Nee, dat is echt niks voor mij :D
Klinkt meer als een you problem dan speltechnische fouten tbh :p
 
@Loser Toen ik het speelde juist dezelfde ervaring als jou, veel te makkelijk en die map's zijn een drama. Heb hem via EA acces gespeeld 2 jaar geleden.
 
Was ook 1 van mijn frustraties toen ik onlangs het spel nogmaals probeerde.
Ik lijk maar niet in het spel in te komen en geef het altijd op na een paar uren.
 
Heel erg genoten van deze! Aanrader voor iedereen die van soulslike combat houdt in combinatie met Star Wars. Heb deze op hard ga gespeeld, was bij momenten zeer uitdagend maar vond het altijd terecht als ik dood was. Die extra uitdagingen heb ik wel gelaten, die lukken niet. Enige minpunt waren sommige mappen die echt wel groot en verwarrend waren.
Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Terug
Bovenaan