Action PC PS5 PS4 XBOX Star Wars Jedi: Fallen Order

Ze zouden dat in de app of in de store toch wat overzichtelijker kunnen maken. Heb die PS4 versie gisteren verwijderd en dan voor ik ging slapen via de app de game opnieuw gedownload naar PS5. Zie ik deze morgen dat hij zowel de PS5 als de PS4 versie heeft gedownload.
 
Ben deze aan het spelen dankzij PS+

geen idee war ik ervan moet denken eigenlijk.
Sommige zaken vind ik top, maar aan de andere kant wel een meh gevoel bij het spel. Maps zijn iets te groot en zeer ingewikkeld om u te navigeren en die liften zijn vreselijk lang (maar wss schuld van PS4 laadtijden?)
Combat is ook maar matig. Heb het spel op easy gezet uit frustratie.
 
Ook gespeeld dankzij PS+.
Gisteren uitgespeeld en ik vind het wel tof. De combat is niet gemakkelijk en ik sukkelde in het begin ook serieus dus ben maar op easy beginnen spelen. Dat maakte het spel veel aangenamer voor mij.
 
Om soms u weg terug te vinden is het idd soms heel moeilijk. Voor plat moest ik sommige dingen nog zoeken. En dikwijls gevloekt om level hoger of lager te geraken
 
Inderdaad die maps heb ik mij ook aan geërgerd en het verschil tussen normal en easy was te groot vond ik.
 
Heb deze twee keer uitgespeeld ps4/ ps5, die stond 1.5jaar geleden in EA play catalogus.
Ben wel benieuwd naar de volgend ben wel een star wars fan.
 
Inderdaad die maps heb ik mij ook aan geërgerd en het verschil tussen normal en easy was te groot vond ik.
Klopt, het is echt kiezen om er door te blazen zonder enige tegenstand of om afgemaakt te worden door de simpelste tegenstanders :D
Qua story, puzzels en "platforming" vind ik het leuk genoeg om te blijven spelen dus wegens tijdsgebrek/frustratie maar op easy gezet.

Zit ergens halfweg en amuseer me er genoeg mee. Maar als hij tegen eind deze week niet uit is ga ik er nu ook geen traan om laten als hij opzij vliegt voor Hogwarts.
 
Klopt, het is echt kiezen om er door te blazen zonder enige tegenstand of om afgemaakt te worden door de simpelste tegenstanders :D
Qua story, puzzels en "platforming" vind ik het leuk genoeg om te blijven spelen dus wegens tijdsgebrek/frustratie maar op easy gezet.

Zit ergens halfweg en amuseer me er genoeg mee. Maar als hij tegen eind deze week niet uit is ga ik er nu ook geen traan om laten als hij opzij vliegt voor Hogwarts.
Dat is een feit! Ik speel normaal gezien mijn games op normal en nooit op easy maar daar was deze game veel te frustrerend voor.
Het verschil tussen en normal en easy is idd veel te groot. Nu is het een walk in the park en moet ik al héél slecht bezig zijn wil dood gaan.

De puzzels en level design is toch wat mij bezig houd om de game te blijven spelen.
Mijn doel was ook om het uit te spelen tegen dat Hogwarts uit is en dat is gelukt. Ik heb wel nog een groot deel van trophies dat ik moet opkuisen maar dat doe ik misschien later wel ooit eens.
 
Ik vond het vooral een zeer korte singleplayer, althans op easy want dan is het te gemakkelijk qua combat.

Wel goed met geamuseerd, hopelijk komt er een vervolg op.
 
Ik vond het vooral een zeer korte singleplayer, althans op easy want dan is het te gemakkelijk qua combat.

Wel goed met geamuseerd, hopelijk komt er een vervolg op.
Voor mij was het perfect qua lengte. Ik kan niet alle dagen spelen en dan duurt het spel soms veel te lang.
 
Klopt, het is echt kiezen om er door te blazen zonder enige tegenstand of om afgemaakt te worden door de simpelste tegenstanders :D
Qua story, puzzels en "platforming" vind ik het leuk genoeg om te blijven spelen dus wegens tijdsgebrek/frustratie maar op easy gezet.

Zit ergens halfweg en amuseer me er genoeg mee. Maar als hij tegen eind deze week niet uit is ga ik er nu ook geen traan om laten als hij opzij vliegt voor Hogwarts.
Ik ben echt blij dat ik niet alleen ben. Ik ging deze uitproberen wegens de goeie reviews, maar godnondedorie, ik zit steenvast op de tweede difficulty. Ik moet daar 3 groepen vijanden na elkaar verslaan (bij het bevrijden van de wookies) en er is er altijd eentje die me te veel wordt. En vooral het feit dat de respawntelkens weer zo ver terug ligt, maakt het gewoon frustrerend in plaats van uitdagend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Gelukkig spelen jullie geen souls game 😜😂
Maar dat doe ik dan ook niet :D

Goed, zal hem dan toch maar op Story Mode zetten... hoewel ik altijd vind dat een beetje tegenstand nodig is om een game goed te maken. Net op Discord gezegd ook, maar mijn pet peeve zit er ook vaak in, hoor. Het juiste doen en toch niet de juiste uitkomst krijgen. En sprong die een millimeter te kort is, waardoor je te pletter stort. Dan ga je andere uitgangen zoeken door die 49 deuren die er zijn "a shortcut has been found". Blijkt dat het tòch die sprong was die 16 keer mislukt. Of die pijp waar je recht naartoe springt, en die hij weigert vast te pakken. Dat soort dingen halen me er meteen uit :D

Edit: Dat klinkt te negatief, want daartussen vind ik het wel een goed spel. Knappe levels, qua graphics, sfeer en opbouw. Goeie tegenstanders, goeie dialogen en een tof verhaal. Leuke personages en goeie combat. Als het niet te lang is, vind ik het nog beter. Alleen die difficulty en bovenstaande :D
 
Maar dat doe ik dan ook niet :D

Goed, zal hem dan toch maar op Story Mode zetten... hoewel ik altijd vind dat een beetje tegenstand nodig is om een game goed te maken. Net op Discord gezegd ook, maar mijn pet peeve zit er ook vaak in, hoor. Het juiste doen en toch niet de juiste uitkomst krijgen. En sprong die een millimeter te kort is, waardoor je te pletter stort. Dan ga je andere uitgangen zoeken door die 49 deuren die er zijn "a shortcut has been found". Blijkt dat het tòch die sprong was die 16 keer mislukt. Of die pijp waar je recht naartoe springt, en die hij weigert vast te pakken. Dat soort dingen halen me er meteen uit :D
Ik moet deze game nog spelen eerlijk gezegd. Ooit stukje gespeeld, maar wegens tijdgebrek niet meer opnieuw opgepakt.
 
Ik heb Fallen Order op Jedi Master (hard) gespeeld en vond dat eigenlijk perfect in balans, voor 2 bazen moest ik wel zakken naar normal want ik geraakte er anders niet voorbij. Héél fijn spel, echt top mee geamuseerd.
Normaal ben ik totaal geen fan van souls games omdat ik graag een goed verhaal heb en de moeilijkheidsgraad is voor mij te zwaar, maar deze was voor mij perfect.
 
Ik heb dat ook eerst geprobeerd op Jedi Master maar toen ge voor den eerste keer tegen die griet moest vechten dan heb ik het maar verlaagd naar easy en de rest gewoon op easy verder gespeeld.
 
Gelukkig spelen jullie geen souls game 😜😂
Met reden!
Ik heb de tijd en, eerlijk gezegd, het geduld niet om elk gevecht 50 keer te doen om door te hebben hoe je precies tegen die vijand moet vechten.
En tbf, ik heb ook de skills niet :D Mijn timing is nooit perfect geweest en de afgelopen jaren heb ik dan nog eens minder tijd om me er in te perfectioneren.

Alle begrip voor mensen die dat leuk vinden maar ik zie er de fun niet van in. Geef mij maar een leuk verhaal waar ik door kan lopen zonder elke 5 minuten opnieuw te spawnen.
 
Met reden!
Ik heb de tijd en, eerlijk gezegd, het geduld niet om elk gevecht 50 keer te doen om door te hebben hoe je precies tegen die vijand moet vechten.
En tbf, ik heb ook de skills niet :D Mijn timing is nooit perfect geweest en de afgelopen jaren heb ik dan nog eens minder tijd om me er in te perfectioneren.

Alle begrip voor mensen die dat leuk vinden maar ik zie er de fun niet van in. Geef mij maar een leuk verhaal waar ik door kan lopen zonder elke 5 minuten opnieuw te spawnen.
Idem hier heb er het geduld niet voor, wel respect voor mensen die de volledige game uitspelen Elden ring, Sekiro, Bloodborne:thumb:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan