Hoeveel?
€49,99 . Hopelijk digitaal ook die prijs want ik koop liever digitaal.
EDIT: Zelfs maar €44 op Amazon BE.
Wel vreemd, de fysieke copies zijn PEGI 12 terwijl het op de PSN Store PEGI 16 is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel?
Ook op disc PEGI 16 hoor, op Bol staat nog een oude afbeelding.Wel vreemd, de fysieke copies zijn PEGI 12 terwijl het op de PSN Store PEGI 16 is.
.
.
.
.It takes two zekers??Net anderhalf uurtje gespeeld en speelt echt weer top. De settings zijn ook zeer leuk, maar inderdaad wel wat moeilijker dan it takes two met de nodige frustraties op mn vriendin erbij![]()
Gekocht, morgen booten, nog geen enkele trailer bekeken, ik wil het op ons af laten komen...Dit spel is echt zalig, mijn zoon wil alvast niet stoppen met spelen. En ik stiekem ook niet. Vrouw wil haar tv ondertussen terug![]()
Weten jullie of die friends pass meermaals kan gebruikt worden?
Ik zou het eerst met mijn vriendin willen proberen (ps5) en als het te moeilijk is voor haar erna met een vriend via steam. Ik zou hiervoor dus 2x de pass gebruiken.
Super merci!Je vriendin moet gewoon de gratis versie van de game downloaden, en jij - die game hebt gekocht - stuurt haar een invite. Zo simpel is het.
Split Fiction - Friend's Pass
Download de Friends Pass om Split Fiction gratis met een vriend te spelen op welk platform je maar wil. Probeer het eerste deel van de game in lokale co-op of cross-platform online met een andere eigenaar van de Friends Pass. Als een vriend de volledige game bezit, kun je samen gratis het hele...store.playstation.com
Zelfde met je vriend op Steam, ook daar vind je een gratis versie van de game:
![]()
Split Fiction - Friend's Pass op Steam
Nodig gratis een vriend uit met de Friend's Pass en beleef samen een adembenemend co-op avontuur terwijl jullie volledig worden meegezogen naar de vele werelden van Split Fiction.store.steampowered.com
Er zijn geen codes, geen beperkingen. Iedereen die met jou wil spelen, kan die gratis versie installeren, en jij stuurt hen een invite.
.