PS5 BE Games Spider-Man 2 PS5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
10/01/2024 23:00

Tombosaurus

New member
iTrader: 100% (2/2)
Algemene informatie/specificaties
50€ incl verzending of afhaling in Leuven.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Leuven / Lubbeek
Dag iedereen

Ik verkoop Spider-Man 2 voor de PS5.

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Gekregen als kerstcadeau, uitgespeeld, heel tof, maar niet tof genoeg om bij te houden. Daarom wil ik het verkopen voor 40 euro incl verzending.

Mvg
Tom
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik dus; Mensen komen hier wat online zwieren met hun nieuwe account en kijken niet meer om naar het topic.

Hier moet toch iets aan gedaan worden. Nieuwe account niet direct topics laten aanmaken hier en eerst wat posts laten verzamelen in andere topics
 
Dat bedoel ik dus; Mensen komen hier wat online zwieren met hun nieuwe account en kijken niet meer om naar het topic.

Hier moet toch iets aan gedaan worden. Nieuwe account niet direct topics laten aanmaken hier en eerst wat posts laten verzamelen in andere topics
Je zit hier al lang genoeg om de regels te kennen.
Na een vraag/bod heeft de verkoper 7 dagen de tijd om te reageren. Gebeurt dat niet, dan sluiten we het topic en krijgt de topicstarter een warning.

Je hebt pas zaterdag een bod geplaatst en sindsdien is de topicstarter niet meer online geweest. Een klein beetje geduld mag wel.
 
Je zit hier al lang genoeg om de regels te kennen.
Na een vraag/bod heeft de verkoper 7 dagen de tijd om te reageren. Gebeurt dat niet, dan sluiten we het topic en krijgt de topicstarter een warning.

Je hebt pas zaterdag een bod geplaatst en sindsdien is de topicstarter niet meer online geweest. Een klein beetje geduld mag wel.
Bedankt om in mijn korte afwezigheid te reageren.

Ik had een hoop goeie iTrader sales op mijn oude 9lives account (zelfde mail adres). Ik vermoed dat ik die niet op 1 of andere manier kan toevoegen?

Edit; Heb het antwoord in de FAQ gevonden, helaas te laat om het nog te koppelen :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, da's een heel spijtige zaak, maar iedereen (lees: de actieve gebruiker) heeft 'tijd genoeg' gehad (een kleine maand) om de iTrader over te zetten.
Helaas hadden wij niet de mogelijkheid die periode te verlengen, aangezien Telenet de boel offline ging halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan