Multimedia Smartphone voor Waze

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoNasty87

Member
Vorselaar
iTrader: 95% (78/82)
Gevraagde goederen
Smartphone
Goedemiddag ,
Ik ben op zoek naar een simpele smartphone om te gebruiken voor Waze.
Gebruik nu mijn iphone 12 Pro , maar door de 12u per dag op de baan vraagt deze heel veel van mijn batterijconditie.
Ben dus op zoek naar ene smartphone die ik via hotspot kan verbinden met mijn iphone zodat ik via daar internet heb..


Prijs : 100 a 150 €
 
Koopt u nen powerbank jong.
Volgens mij gaat dat niets doen, de telefoon zal van de eigen batterij blijven verbruiken ipv 100% van de powerbank te verbruiken.
En als het zou werken met een powerbank, dan moet het toch ook gewoon via de autokabel rechtstreeks werken?
 
Volgens mij gaat dat niets doen, de telefoon zal van de eigen batterij blijven verbruiken ipv 100% van de powerbank te verbruiken.
En als het zou werken met een powerbank, dan moet het toch ook gewoon via de autokabel rechtstreeks werken?
Nope, mijn telefoon laadt op met powerbank en gaint batterij capaciteit tijdens gebruik ervan. Dus ik zie niet in waarom het niet zou werken. Hier werkt het gewoon.
De reden waarom het met de autokabel niet werkt kan zijn omdat de laadstroom ervan veel te laag is en de telefoon meer verbruikt dan hij opgeladen wordt.
 
Nope, mijn telefoon laadt op met powerbank en gaint batterij capaciteit tijdens gebruik ervan. Dus ik zie niet in waarom het niet zou werken. Hier werkt het gewoon.
De reden waarom het met de autokabel niet werkt kan zijn omdat de laadstroom ervan veel te laag is en de telefoon meer verbruikt dan hij opgeladen wordt.
Ik denk dat je de vraag niet goed begrepen hebt.
Het gaat niet om het batterijniveau, maar om de batterijconditie.
 
Nope, mijn telefoon laadt op met powerbank en gaint batterij capaciteit tijdens gebruik ervan. Dus ik zie niet in waarom het niet zou werken. Hier werkt het gewoon.
De reden waarom het met de autokabel niet werkt kan zijn omdat de laadstroom ervan veel te laag is en de telefoon meer verbruikt dan hij opgeladen wordt.
Zoals nineshots zegt gaat het om de batterijconditie en niet om het niveau.
Ik heb ik mijn voertuig waar ik waze gebruik 2 USB C aansluitingen , dus opladen is geen probleem. Batterijconditie van de iphone gaan hard achteruit omdat mijn schermtijd dagelijks meer dan 14u is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan