Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag gaat eindelijk de douche terug open op de fitness![]()
ik heb nu een slotje op mijn anus, for obvious reasons

hey die gebruiken ze in de LunchGarden om de zoutvatjes te beschermen tegen diefstal.Zet er maar een slotje op.
![]()
Hier is de LunchGarden een of andere goedkope eettent. Geen idee wat ze daar bij jou uitbaten.hey die gebruiken ze in de LunchGarden om de zoutvatjes te beschermen tegen diefstal.
Beke gelijk nen Taurus dan? Waar vind ge die?Als je eens een lekker biertje wil proberen: een fourchette.
Gevaarlijk biertje, gaat vlotjes binnen als een jupke maar tis veel straffer. Pak er gerust een stuk of 5 op mijn naam. Ik lig er al heel de dag in mijn zetel van.
Ik heb die gedronken in de bowling in Poperinge maar is bij veel brouwerijen te koop. Taurus heb ik nog nooit gedronken. Die bittere smaak zoals bij bvb duvel zit daar niet in. En omwille van dat bittere ben ik geen zware fan van veel zwaardere bieren.Beke gelijk nen Taurus dan? Waar vind ge die?
Als ge het laatste kletske in het Duvel-fleske laat is dat bittere al een stuk minder. Gaven ze ook aan bij ons brouwerijbezoek daar.Ik heb die gedronken in de bowling in Poperinge maar is bij veel brouwerijen te koop. Taurus heb ik nog nooit gedronken. Die bittere smaak zoals bij bvb duvel zit daar niet in. En omwille van dat bittere ben ik geen zware fan van veel zwaardere bieren.
Van da kletske kunde goe kakkeAls ge het laatste kletske in het Duvel-fleske laat is dat bittere al een stuk minder. Gaven ze ook aan bij ons brouwerijbezoek daar.
Alsk iets van alcohol bestel gaat dat tot de laatsten druppel in mijn keel ze.Als ge het laatste kletske in het Duvel-fleske laat is dat bittere al een stuk minder. Gaven ze ook aan bij ons brouwerijbezoek daar.
De slimme laten zich bestellen.Alsk iets van alcohol bestel gaat dat tot de laatsten druppel in mijn keel ze.
Ik drink vanavond een duvelke op u.
En een tweede op @Lt. ZweedVoet
En een derde op @straight_six
En een vierde op @Tonerider
En een vijfde op @Mulan
En een zede op *burp* @nestorius