Slotje

Dit is lang niet het eerste slotje, al heel vlug nadat Zwam hier is opgericht is er een topic genaamd "Regels voor aangenaam offtopic gebruik" gesloten. Dat topic was dan ook behoorlijk uit de hand aan het lopen.
 
Dit is lang niet het eerste slotje, al heel vlug nadat Zwam hier is opgericht is er een topic genaamd "Regels voor aangenaam offtopic gebruik" gesloten. Dat topic was dan ook behoorlijk uit de hand aan het lopen.
Was dat dat topic waar @Preske de boel aan het volspammen was?
 
Als dat effectief zo is dat er al een eerder topic op slot is gezet, dan kunnen we aan het deze een slot breien.


Maar ja, wat weten jullie nu van haken en breien af. Alhoewel, was dat niet op de Olympische Spelen dat er een atleet de wachttijd vulde met breien?
 
Ik voel nu al de kater aankomen.
Als je eens een lekker biertje wil proberen: een fourchette.

Gevaarlijk biertje, gaat vlotjes binnen als een jupke maar tis veel straffer. Pak er gerust een stuk of 5 op mijn naam. Ik lig er al heel de dag in mijn zetel van.
 
Als je eens een lekker biertje wil proberen: een fourchette.

Gevaarlijk biertje, gaat vlotjes binnen als een jupke maar tis veel straffer. Pak er gerust een stuk of 5 op mijn naam. Ik lig er al heel de dag in mijn zetel van.
Kom kom weer niet gaan overdrijven. Van 5jupkes lig je ook de ganse dag in de zetel gij.
 
Terug
Bovenaan