Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand nog tip voor logies of gebied om op 22/03 te vertrekken? 3 of 4 dagen skien.
Liefst Frankrijk
sneeuw, laat ons hopen dat er nog wat bijvalt.
Niveau, gevorderd.
Inderdaad liefst niet te ver.
Budget, voor mij ruim, medereiziger niet![]()
Terug van 3 dagen skiën in Mayrhofen, Oostenrijk. Er was veel volk, dus wachttijden aan de liften konden oplopen. Maandag met momenten wat mistig, andere dagen zonnig weer. Laatste dag gaan skiën op de Hintertux gletsjer, dat was een topdag. Zonnig weer, niet te veel volk en in één trek van 3250 meter naar 2100 meter op brede aaneengesloten rode pistes.
Ik ben het zelf ook aan het volgen in het vooruitzicht van mijn weekje in Les Trois Vallees laatste week van maart, want het is op heel wat plaatsen in Frankrijk heel slecht gesteld met de sneeuwlaag omdat er al zo lang zo goed als niks gevallen is.sneeuw, laat ons hopen dat er nog wat bijvalt
.1 dag heenreis + 3 dagen skiën + 1 dag terugreis. 3 dagen vollebak skiën vind ik ideaal.Amaai voor 3 dagen op en af met de auto?
En hopelijk blijft het dan nog eens liggen ook tot einde van de maandIk ben het zelf ook aan het volgen in het vooruitzicht van mijn weekje in Les Trois Vallees laatste week van maart, want het is op heel wat plaatsen in Frankrijk heel slecht gesteld met de sneeuwlaag omdat er al zo lang zo goed als niks gevallen is.
Maar HOERA HOERA...de komende 10 dagen zou er meer dan 1 meter vallen. Zelfs al is het de helft, da's nog ok voor mij.

Hier vandaag onze laatste dag Mayrhofen. Uiteindelijk goede sneeuwcondities gehad, en van volk vond ik dat het wel meeviel. 1 keer 15min gewacht aan de 150 Tuxer maar voor de rest nooit langer dan paar minuten. Na 3 zonnige dagen ook 1 dagje hintertux voor verse sneeuw te voelen. Heel gemakkelijk daar met die gratis parkings. Voor de rest heeeeel veel hollanders, maar ondanks dat toch weer een topweekje achter de rug. Blijft toch een van mn favoriete gebieden en bruckn' stadl is echt topTerug van 3 dagen skiën in Mayrhofen, Oostenrijk. Er was veel volk, dus wachttijden aan de liften konden oplopen. Maandag met momenten wat mistig, andere dagen zonnig weer. Laatste dag gaan skiën op de Hintertux gletsjer, dat was een topdag. Zonnig weer, niet te veel volk en in één trek van 3250 meter naar 2100 meter op brede aaneengesloten rode pistes.
Bijna even lang onderweg als Skien ik ga altijd voor min 6 dagen1 dag heenreis + 3 dagen skiën + 1 dag terugreis. 3 dagen vollebak skiën vind ik ideaal.

Hangt toch fel af waar ge gaat.Bijna even lang onderweg als Skien ik ga altijd voor min 6 dagen![]()
Volgende week op praktijk snowsafety met gids.Hmm plannen voor dit weekend toch herzien. Temperaturen niet gunstig. Pak natte sneeuw in de bergen zelf + wind. Regen in de vallei quasi overal
Triestig seizoen so far