Lap net mail gehad dat onze boeking niet doorgaat wegens overboekt
En voorstel dat ze doen als alternatief ligt gewoon niet eens in hetzelfde skigebied maar in een ander kleintje (TUI)

Dan maar morgen eens zoeken voor iets anders
 
Lap net mail gehad dat onze boeking niet doorgaat wegens overboekt
En voorstel dat ze doen als alternatief ligt gewoon niet eens in hetzelfde skigebied maar in een ander kleintje (TUI)

Dan maar morgen eens zoeken voor iets anders

Moeten ze u dan niet iets beters aanbieden?
Waar ging je naartoe normaal?
 
Moeten ze u dan niet iets beters aanbieden?
Waar ging je naartoe normaal?
La plagne
voorstel is in een klein gebiedje 25km verder ...

Wordt dus iets anders zoeken, als er mensen aanrader hebben voor vanaf nu zaterdag waar sneeuw ligt en er voldoende eenvoudige pistes zijn (dus blauw of simpel rood) (niet les sybelles)
 
Laatst bewerkt:
@Japser Thanks dat bevestig dus wat ik gehoord/gelezen heb. En ja vliegtuig zal het worden is met een groep vrienden en die wonen in Frankrijk, UK, USA en Canada en zelf woon ik in Zuid Afrika.

Op welke luchthaven vlieg je het beste?
 
Gelijk heeft ze (je vriendin).
Ze moeten toch minstens iets gelijkwaardig kwa luxe en grootte skigebied geven !?!? Over een week is normaal gezien een kalme week.... kan toch niet dat ze niks hebben in La Plagne. Niet toegeven... op je strepen staan.
 
Gelijk heeft ze (je vriendin).
Ze moeten toch minstens iets gelijkwaardig kwa luxe en grootte skigebied geven !?!? Over een week is normaal gezien een kalme week.... kan toch niet dat ze niks hebben in La Plagne. Niet toegeven... op je strepen staan.
Stond ook niet veel meer op hun site.
Heb gezegd dat ze het mogen annuleren en ergens anders geboekt waar nog veel was, wel iets duurder maarja het is voor 6p en wellness in :p

Nu hopen dat ook de sneeuw die er voor zondagavond/nacht op de kaart staat valt :p
 
Laatst bewerkt:
La plagne
voorstel is in een klein gebiedje 25km verder ...

Wordt dus iets anders zoeken, als er mensen aanrader hebben voor vanaf nu zaterdag waar sneeuw ligt en er voldoende eenvoudige pistes zijn (dus blauw of simpel rood) (niet les sybelles)

Ik ga daar binnenkort ook laat maar weten hoe het was :)
 
Ik hoop niet te eenvoudig want ik snowboard wel al een aantal jaar :p
Voor mij is het veel eenvoudig ja, zou dan eerder lec arcs nemen
Maar voor vriendin is la plagne beter. Je hebt wel wat rood en zwart maar deel is op de gletsjer en ben je wel even onderweg

En wat vlakke stukken, die best mijden als boarder :p
 
Voor mij is het veel eenvoudig ja, zou dan eerder lec arcs nemen
Maar voor vriendin is la plagne beter. Je hebt wel wat rood en zwart maar deel is op de gletsjer en ben je wel even onderweg

En wat vlakke stukken, die best mijden als boarder :p

Ah fuck we hadden ook gekeken naar les arcs maar dat was veeeeeel duurder
 
Ah fuck we hadden ook gekeken naar les arcs maar dat was veeeeeel duurder
Lijkt me vreemd, en je kan ook altijd skipas voor 'paradiski' nemen mss? Upgrade kost niet zoveel
Nu als je ganse gebied eerst moet doorkruisen voor je aan de 'oversteekbak' komt ben je wel even onderweg
 
Lijkt me vreemd, en je kan ook altijd skipas voor 'paradiski' nemen mss? Upgrade kost niet zoveel
Nu als je ganse gebied eerst moet doorkruisen voor je aan de 'oversteekbak' komt ben je wel even onderweg
Ja vandaar dat we dat niet genomen hebben.

Les Arcs was echt het dubbel van de prijs
 
Hangt er een beetje van af waar in Les Arcs… als je bv kijkt in Arcs 1950 dan is het wel wat duurder, maar je betaalt het “pittoreske” en voor de recentste accomodaties. Kijk je bv in de grote blokken in Arcs 1800 of 1600 dat is dat heel betaalbaar. Arcs 2000 ligt er tussenin kwa prijs.

Afhankelijk waar je zit in La Plagne duurt het idd wel een tijdje om aan de oversteek te geraken, en aan de Les Arcs weer helemaal naar boven, en ‘s avonds de omgekeerde weg. Maar ik heb het gedaan in mijn 3e week boarden, dus ook voor relatieve beginners te doen. Ik vond de Arcs kant wel iets leuker (paar jaar later in Arcs 2000 verbleven).
 
Het is zeker goed te doen om van La Plagne naar Les Arcs te gaan en daar enkele uren je te amuseren. Vertrek 's morgens vroeg genoeg.
Gewoon zien dat je de sluitingstijden van de nodige liften in de gaten houdt en tijdig terug richting La Plagne gaat.

Les Arcs is wel de moeite, dus ik zou voor Paradiski gaan.
 
Toen ik er was, zat bij een LaPlagne weekliftpas altijd 1 dag gratis toegang tot Les Arcs erbij. Weet niet of dat nu nog zo is. Zo kun je 5 dagen doorbrengen in LP en één dag gaan spelen aan de overzijde. Zoals Topgear zegt, je hebt wel even tijd nodig om bij terugkeer uit LesArcs weer in je thuis-dorp te geraken omdat je op een zeer laag punt weer in LP toekomt met de oversteekgondel (of moet ik zeggen “dubbeldekbus ”. Je hebt dan nog enkele liften nodig om weer hogerop te komen.
Ook was het vroeger zo dat bij een weekdays, er gratis een halve dag extra bij was, zodat je bij vroege aankomst op zaterdag, je al die namiddag al wat kunt inlopen (was vanaf 13u). Ook van dit weet ik niet of dit nu nog altijd geldig is.
 
Hangt er een beetje van af waar in Les Arcs… als je bv kijkt in Arcs 1950 dan is het wel wat duurder, maar je betaalt het “pittoreske” en voor de recentste accomodaties. Kijk je bv in de grote blokken in Arcs 1800 of 1600 dat is dat heel betaalbaar. Arcs 2000 ligt er tussenin kwa prijs.

Afhankelijk waar je zit in La Plagne duurt het idd wel een tijdje om aan de oversteek te geraken, en aan de Les Arcs weer helemaal naar boven, en ‘s avonds de omgekeerde weg. Maar ik heb het gedaan in mijn 3e week boarden, dus ook voor relatieve beginners te doen. Ik vond de Arcs kant wel iets leuker (paar jaar later in Arcs 2000 verbleven).

Kan je eens iets sturen want dat is niet mijn ervaring.

Of zowel ken ik de juiste websites niet
 
Terug
Bovenaan