Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me enkel ski te zijn?
Wat, op de piste met masker?![]()
Volgens mij moet ge helemaal niet skiën met masker op. De regel is FFP2 binnen en buiten waar ge geen 2m afstand kunt houden. Ik board niet zo vaak op 2m afstand van iemandHeb er al veel zo zien skiën.
.A ja mss wel, verhuren wel boards en bottenDat lijkt me enkel ski te zijn?
liever moeilijk blauw dan makkelijker rood
). En sneeuwzeker, dicht bij de pisteVolgens mij moet ge helemaal niet skiën met masker op. De regel is FFP2 binnen en buiten waar ge geen 2m afstand kunt houden. Ik board niet zo vaak op 2m afstand van iemand.
Dat gezegd zijnde, zo een FFP2 masker is echt geen ramp. Op koude dagen fungeert dat perfect als een skimasker. Normale / warme dagen doe ik het wel af ja.
Prachtig, 1 van mijn favos, is voor ieder niveau wel iets te vinden, sneeuwzeker, en lekker eten op de piste!!Iemand ervaring met volgende gebieden:
- portes du soleil
Ooit lang geleden in Vars geweest als beginner, ik denk dat het toen zelfs niet geconnecteerd was. Ik herinner me wel goede blauwe pistes, maar crappy liften en eten. Maar dat is dus 15+ jaar geleden, dus kan volledig anders zijn.
- La Forêt Blanche
Veel goede off piste, maar dat zoekt ge probably niet met een beginner
- Le grand Massif
. In Flaine en Morillon hebt ge wel de typische Franse plat geprepareerde ski autostrades, wat goed is voor beginners. Er is ook niet bijster veel te doen in de omgeving, maar dat zal niet zo belangrijk zijn met corona.Ken ik precies niet.
- le grand domain
Nooit geweest
- espace diamant
La Plagne, en nog meer Les Arcs, vind ik heel goed voor ne beginner. Is het beginner ski of snowboard? Want La Plagne heeft wel heel wat platte stukken, wat niet ideaal is voor ne beginnende snowboarder.La plagne is ook nog optie (zijn we al eens op shortski-geweest)
Hoe krijg je dat ooit in een snowboardboot? Dan past jouw voet er toch nooit bij?orthopedische zolen
Ah buh, ik herinner mij vooral brede pistes die goed geconnecteerd zijn met veel barrekes en restos langs de piste. Leek/lijkt mij ideaal voor ne beginner@Lint skiën uiteraard.
Was wat afgegaan op wintersport.be en les arcs zeggen ze daar niet voor beginners. Ben er al ooit geweest maar kan me er weinig van herinneren![]()
.Heb je covid meegenomen of hoe moet ik dit lezen?Terug van 13 dagen ski, met covid![]()

Ik lees wel dat je paar plekken skibus moet nemen?Prachtig, 1 van mijn favos, is voor ieder niveau wel iets te vinden, sneeuwzeker, en lekker eten op de piste!!
Ik heb enkel nog maar aan de Franse kant geslapen. Wel opgepast, als het just dik gesneeuwd heeft, geraakt ge daar moeilijk / niet boven. Ze durven de weg naar Avoriaz wel eens af te sluiten. Onder aan de berg verblijven (Petneu dacht ik) is een optie.
Ligt dat niet grotendeels aan uzelf?Yes, naar huis gekomen met omikron.
Was te verwachten hoe het eraan toe ging
Er zit een zool in je boot. Die er uit halen.Hoe krijg je dat ooit in een snowboardboot? Dan past jouw voet er toch nooit bij?
Enfin, bij mijn zolen is dat toch zo. En 1 of 2 maten groter gaan heeft ook geen zin natuurlijk, de pasvorm verandert helemaal door die zolen.
Wij hebben telkens buffs aangedaan bij aanschuiven, liften etc... en CST getoond bij de enkele keren dat het ons gevraagd werd.Ligt dat niet grotendeels aan uzelf?
2 buffs gaan halen, alleen vervangfilters hadden ze niet (as adventure). Maar die 5 is normaal genoeg + wss hebben ze dat in skigebied ook

Uw skistokken gebruiken heWij hebben telkens buffs aangedaan bij aanschuiven, liften etc... en CST getoond bij de enkele keren dat het ons gevraagd werd.
Probeer maar eens anderhalve meter tussen te laten bij aanschuiven aan lift
Of aan de vele nederlanders te vragen hun mondmasker op te zetten.
Iedereen van onze groep was het er mee eens: het was te voorspellen dat iedereen met covid naar huis ging

Hebben we ook niet echt gedaan. Wel smiddags binnen eten...Uw skistokken gebruiken he
Maar ik zou al niet ergens iets gaan drinken binnen bv, enkel buiten