Amai, heb je dat nu nog geweten,
ik laat mijn bank agentschap weten dat ik dus een afspraak wens, en om die 12.000 euro in te plannen (vervroegd terug te betalen).
Ik vraag hem om alles in orde te brengen, en het exacte terugbetaal bedrag dan te laten weten, na die vervroegde terugbetaling, dit is zijn antwoord:
Dit zijn complexe vragen die heel veel arbeid vragen en niet ons een systeem te berekenen en te simuleren zijn.
Ik heb absoluut geen tijd om me met dergelijke complexe manuele zaken bezig te houden.
Ik begrijp dat dit voor jou interessant is om te weten, maar we zullen wel zien dan.
Wie weet wat voor kostenstructuur en wat voor regels er dan moeten gevolgd worden.
Het spijt me, we doen zoveel service, maar ik kan geen halve dag spenderen hieraan.
Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt. Ik zit hier met tientallen leningsdossier waar ik verder moet aan werken.
Ik ben WOEST.
Ik kan al niet wachten tot mijn lening daar afloopt, dat ik met alles weg kan lopen daar. Dat zijn toch geen manieren ?!
Complexe vragen ?? halve dag werk ??
@Straddle had het al uitgerekend in enkele minuten tijd, vervolgens kreeg ik van mn bank een verkeerde snelle berekening, en nu dit ?? ongelofelijk. Dan zijn ze verwonderd dat er zoveel mensen overschakelen.