Sekswerkers

Dus een architecte met een Rubensfiguur zou kwader zijn dat meneer stiekem naar een massagesalon ging dan een arme Thaise met wespentaille en dubbele D's ?
Die architecte kan haar liegende man gewoon buitengooien en het zelf wel rooien, terwijl die Thaise het hier waarschijnlijk een pak minder makkelijk zou hebben als alleenstaande, en dan spreken we nog niet over de periode van 5 jaar voorwaardelijk verblijf. Eenmaal een stabiele situatie kan die natuurlijk wel haar man buitengooien.

Wat het fysiek voorkomen daarmee te maken heeft is me een raadsel.
 
Gisteren toch es ietwat decadent gedaan. Voor het eerst een blowjob bar gedaan. Eignelijk wel leuk dat zo n dingen bestaan. Zou hier in België ook moeten

Je gaat binnen en krijgt een soort van menu kaart.
Blowjob 1300b
Handjob 1000b
Blowjob 2 girls 2500 b
Handjob 2 girls 2000 b

Vervolgens kies je de dame(s).

Als optie kan je ook samen douchen of spiegelkamer voor 200b extra.


Ik koos gewoon menu 1. Met een leuke dame.die wast dan carefully je fluit, maakt je wat geil, en begint er aan.

Er hangt een groot plakaat 40 MINUTES / 1 POP.
dus vrij vertaald is dat maximaal 40 minuten of 1 keer klaarkomen. Dan is het gedaan. Want ja ze kunnen niet bezig blijven natuurlijk.

Ik had me voorbereid door eerst met mijn vrouw te sexen avond voordien, zodat ik toch nie na 2 minuten buiten ging moeten.

Maar werkelijk, dat zijn toch zuigmachines hoor... Ik zei heeltijd slowdown maar ze wou niet luisteren. Heb dan maar subtiel haar neusje eens toe geknepen met de glimlach zodat ze moest stoppen om adem te kunnen happen 😁. Dan had ze het wel door..

Al bij al een leuke ervaring. Weer iets dat van mijn bucketlist af mag. De bar noemde 7th heaven, maar zo voel je je dan ook.
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
 
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
en dan de rimbar, voor mannen en vrouwen.
 
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
Los van jouw onderliggende bedenking: het BG-datingtopic is nog steeds open! 😊
 
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
zouden die daar niet ook gewoon doen? zolang je betaald?
 
Wat als dit echt zo is en open kaart spelen alleen maar voor problemen zorgt ? Onvervulde behoefte mag toch niet de klik op persoonlijk vlak ondermijnen ? Diep van binnen wil de vrouwelijke levenspartner niet weten dat hun echtgenoot 5% van de tijd verlangt naar een jongere, mooiere vrouw.
Wat een vrouwonvriendelijke post weer. Meneer gaat vreemd, maar zwijgt erover om die arme duts beschermen! Die dénkt alleen maar dat ze het wil weten. Immers, wat weten vrouwtjes nu eigenlijk echt, laat het denken maar over aan de man, hè. En fantasie is ook hetzelfde als het uitvoeren, natuurlijk. Mooie theorie, ik ben benieuwd wie erin trapt.

Dus een architecte met een Rubensfiguur zou kwader zijn dat meneer stiekem naar een massagesalon ging dan een arme Thaise met wespentaille en dubbele D's ?
En waarom heeft de architecte een rubensfiguur en de Thaise een wespentaille? Wat voor een vergelijking is dat ook weer...
Natuurlijk kun je niet zo veralgemenen dat je al op voorhand weet hoe élke vrouw gaat reageren. Maar over het algemeen zal het uiterlijk niet zo heel veel meespelen in het al dan niet willen bedrogen worden.
 
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
My two cents... Ik denk dat je het business model kan veranderen. De klanten betalen om in The Lickstation een half uurtje hun tong te trainen.
 
Er werd geopperd dat iemand uit een lagere sociale klasse meer tolerantie voor overspel zou hebben (uit angst om niet meer financieel ondersteund te worden). Ik zeg: uiterlijk speelt ook een rol; mooie 'arme' afhankelijke vrouw confronteert de man even goed omdat ze teleurgesteld is dat hij haar schoonheid niet meer apprecieert (en er staat natuurlijk rap een vervanger klaar.) Probleem met die stelling is dat schoonheid vaak leidt tot geld, carrière als model bvb. Misschien heeft de afzuigbarbezoeker een andere ervaring.

Als er geen gevolgen zijn, je hebt nog een week te leven, zou je dan opbiechten dat je ooit een dame van plezier bezocht ?
 
Er werd geopperd dat iemand uit een lagere sociale klasse meer tolerantie voor overspel zou hebben (uit angst om niet meer financieel ondersteund te worden). Ik zeg: uiterlijk speelt ook een rol; mooie 'arme' afhankelijke vrouw confronteert de man even goed omdat ze teleurgesteld is dat hij haar schoonheid niet meer apprecieert (en er staat natuurlijk rap een vervanger klaar.) Probleem met die stelling is dat schoonheid vaak leidt tot geld, carrière als model bvb. Misschien heeft de afzuigbarbezoeker een andere ervaring.

Als er geen gevolgen zijn, je hebt nog een week te leven, zou je dan opbiechten dat je ooit een dame van plezier bezocht ?
Dat schoonheid vaak leidt tot geld, is niet het enige probleem met die vrouwonvriendelijke stelling van je, hoor.
En als ik nog een week te leven zou hebben, zou ik niks op te biechten hebben, omdat ik het op voorhand zou besproken hebben of gewoon niet zou hebben gedaan.
 
Net wanneer je dacht alles te hebben gezien en gelezen...
Geil!
Zou er zoiets bestaan voor vrouwen? Asking for a friend namelijk, serieus for a friend.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
Waarom zou je als vrouw daar nu al niet mogen binnenstappen? :unsure:
 
"een zooitje met al die transgenders en andere dinges" is nogal laatdunkend...
Waarom zou je als vrouw daar nu al niet mogen binnenstappen? :unsure:

Ja maar dat is (wordt) dan weer een random bordeel zoals er al zoveel van zijn. Nee zo'n plek waar enkel vrouwen zijn toegelaten en de aanwezigheid van mannen enkel dient om de gasten (vrouwen dus!) te plezieren is toch zoveel beter. Lijkt mij. Uiteraard mogen er ook vrouwen werken maar niet meer dan anders wordt het een zooitje met al die transgenders en andere dinges.

Gewoon een menu waar je kan kiezen uit wat je wilt, waar je het wilt (moet meer dan een bed/bank aanwezig zijn uiteraard, bvb een mini welness/ massagesalon etc), door wie, hoeveel personen die de klus moeten klaren, en mss werken met verrassingspakketten voor degene die niet kunnen kiezen.
Ik zie het al helemaal voor me.🥹

Btw, dit is maar een klein voorbeeld hé en kan veel beter.
 
Ja maar dat is (wordt) dan weer een random bordeel zoals er al zoveel van zijn. Nee zo'n plek waar enkel vrouwen zijn toegelaten en de aanwezigheid van mannen enkel dient om de gasten (vrouwen dus!) te plezieren is toch zoveel beter. Lijkt mij. Uiteraard mogen er ook vrouwen werken maar niet meer dan anders wordt het een zooitje met al die transgenders en andere dinges.

Gewoon een menu waar je kan kiezen uit wat je wilt, waar je het wilt (moet meer dan een bed/bank aanwezig zijn uiteraard, bvb een mini welness/ massagesalon etc), door wie, hoeveel personen die de klus moeten klaren, en mss werken met verrassingspakketten voor degene die niet kunnen kiezen.
Ik zie het al helemaal voor me.🥹

Btw, dit is maar een klein voorbeeld hé en kan veel beter.
Tl ; dr:

Dus vrouwen hebben ook behoeften???

😲
 
Terug
Bovenaan