SCUF Gaming lanceert Reflex-controllers voor PS5

SCUF Gaming, een dochteronderneming van Corsair, heeft vandaag drie nieuwe draadloze controllers voor de PlayStation 5 onthuld. De Reflex, Reflex Pro en Reflex FPS zijn elk uitgerust met vier afneembare en programmeerbare flapjes onderin de controller, alsook een profielknop om tussen drie verschillende mappings te schakelen.

De Reflex FPS is uitgerust met een grip coating voor comfortabel hanteren en triggers en bumpers met een verkorte drukafstand om in shooters sneller handelingen uit te voeren. De andere uitvoeringen hebben daarentegen adaptive triggers zoals we gewend zijn van de DualSense controller. Ook de Reflex Pro is met een grip coating uitgerust.

SCUF Gaming levert elke controller met wisselbare analoge sticks in lange, korte, bolle en concave uitvoeringen, om de bediening naar believen aan te passen. De adviesprijzen waarmee SCUF Gaming deze controllers lanceert zijn vooralsnog enkel in Amerikaanse Dollar gekend: de Reflex verschijnt aan $199,99, de Reflex Pro aan $229,99 en de Reflex FPS aan $259,99.

 
Laatst bewerkt:
Heb al zitten zoeken achter die voor series x.
Nergens te vinden in België,of ben ik mis?
Van SCUF (https://scufgaming.com/eu/xbox-scuf-instinct) of de Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2? (hele mond vol) Ik heb recent eentje van Microsoft opgepikt bij Game Mania.
Enorm luxueus en de case dubbelt als laaddock, maar godmiljaar wat zijn ze toch pokkeduur. 't is echt moeilijk die prijs te rechtvaardigen, ook al is die eigenlijk vergelijkbaar met die SCUF controllers hierboven (maar die richten zich ook echt op een esports publiek en kun je personaliseren).
 
Laatst bewerkt:
Van SCUF (https://scufgaming.com/eu/xbox-scuf-instinct) of de Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2? (hele mond vol) Ik heb recent eentje van Microsoft opgepikt bij Game Mania.
Enorm luxueus en de case dubbelt als laaddock, maar godmiljaar wat zijn ze toch pokkeduur. 't is echt moeilijk die prijs te rechtvaardigen, ook al is die eigenlijk vergelijkbaar met die SCUF controllers hierboven.
Dat zijn ze ja, maar komen die gewoon uit België dan.of heb ik kans om invoerrechten te moeten betalen..
 
Dat zijn ze ja, maar komen die gewoon uit België dan.of heb ik kans om invoerrechten te moeten betalen..
Ze hebben 'n EU-webshop met prijzen in euro. Als ik daar een item in de shopping cart steek en naar checkout ga wordt er toch taks bij gerekend: die scuf instinct pro zou met verzending op 233 euro komen. Ik zou er dus van uit gaan dat er geen gezever met invoerrechten bij komt kijken.
Voor de zekerheid, best gewoon eens contact opnemen.
 
Is dit nu een omgebouwde ds5??

Die standaard bakskes trekken dus echt op niks eh, slechte plaatsing van sticks, nog slechtere grip in de hand, dan lijken deze wel een degelijk alternatief qua grip, alleen die prijzen :eek:

En waar blijft nacon eigenlijk met hun controllers voor ps5?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan