Science Fiction

Na aanzet van PBR voelde ik de drang om een lijstje beste Sci-Fi series of all time in elkaar te puzzelen. Ik vergeet er prolly nog een hoop en t'is niet alsof dit een exacte wetenschap is but here goes;
All intros included for your memberberry pleasures.

The Twilight Zone (1959)
Black Mirror
Star Trek: Next Generation
The X-Files
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Rick and Morty
Star Trek: Voyager :love2:
Space: Above and Beyond (obvious nostalgia listing)
Love, Death + Robots
Scavengers Reign
Planetes
Star Trek: Deep Space Nine
The Outer Limits (1963)
Cowboy Bebop (1998)
Invincible
Futurama
Maniac
Dark
Devs
Watchmen
Mrs. Davis
The Expanse
For All Mankind
Counterpart
Pantheon
Foundation
The Last of Us
Andor
Solar Opposites
Battlestar Galactica
World on a Wire
Stargate SG-1
Firefly
Lost
Westworld
Stranger Things
Fallout
Babylon 5
Station Eleven
Years and Years
Star Trek (1966)
Loki
Better off Ted
Peacemaker
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
3rd Rock from the Sun
Aeon Flux
The Prisoner (1967)
Steins;Gate
Children of Dune
Final Space
The Umbrella Academy
Serial Experiments Lain
The Outer Limits (1995)
The Twilight Zone (1985)
The Mandalorian
Ergo Proxy
Orphan Black
Farscape
Space:1999
Star Trek: Lower Decks
Eureka
Red Dwarf (1988)
Monarch: Legacy of Monsters
Star Trek: Discovery
Future Man
Doom Patrol
Star Trek: Strange New Worlds
Star Gate: Atlantis
The Orville
The Acolyte
Star Trek: Enterprise
The Man in the High Castle
Fringe
Sliders
Knight Rider
Altered Carbon
Hitchhiker's Guide to the Galaxy (1981)
The Six Million Dollar Man (1973)
Quantum Leap
Lexx
Lost in Space (1965)

Notably missing die anderen misschien wel zouden willen toevoegen;
Doctor Who (just can't get into it), Obi Wan Kenobi, Ahsoka, Halo, Book of Boba Fett, Almost Human, Colony, Falling Skies, ... all just too bleh for me.

Notes;
> Severance, Silo, Dark Matter en 3 Body Problem horen zeker tot de top maar met 1 seizoen elks van een multi season arc nog wat vroeg om hun positie in zo'n lijst te bepalen.
> The Handmaid's Tale begon fantastisch en zeker dat eerste seizoen is enorm de moeite maar is nu zo'n absurd lang uitgerokken drama geworden dat ik vrij snel afgehaakt ben. Is ook nog altijd bezig en is imo een schoolvoorbeeld van shows die door hun eigen success en makers die het niet kunnen loslaten kapot gemaakt werden.
> Upload heeft een fantastisch eerste seizoen, maar loopt aan rotvaart tegen de muur in seizoen 2 en 3 is naart schijnt nog slechter maar na paar afleveringen afgehaakt. Jammer want dat eerste seizoen is echt top.
> Gelijkaardige situatie voor Raised By Wolves. Die eerste 3 afleveringen horen imo bij de beste Sci-Fi die ooit het scherm gesierd heeft. Maar werd gaandeweg misschien wel iets te convoluted en uiteindelijk gecancelled en dus ook niet afgewerkt.
> The Nevers had een seizoensfinale die mijn kin de grond deed raken en was all round meer dan OK maar Joss Whedon liep tijdens productie van deze tijdens de lamp dus de show werd niet opgepikt voor een tweede seizoen.
> Omgekeerd voor Star Trek: Picard. Die eerste twee seizoenen zijn vrij afgrijselijk met een ok 3e seizoen.
> Utopia (die van de UK niet US versie) is awesome but got cancelled dus ook niet opgenomen. :headshake:
> Can't in good conscience include it but; Garth Marenghi's Darkplace. Not really sci-fi maar bevat wel een hoop sci-fi elementen. Same goes for The OA, bevat hopen sci-fi elementen but just too weird to include in best sci-fi list. 😅
> De serie van Snowpiercer, Person of Interest en The Time Tunnel (1966) heb ik nog altijd niet gezien maar staan hier nog voor ooit op het programma. Heb er al goeie dingen over gehoord dus will check at some point.

Welke zag ik over het hoofd en wat zijn jouw persoonlijke favorieten? :cheer:

Laatst bewerkt:
> De serie van Snowpiercer, Person of Interest en The Time Tunnel (1966) heb ik nog altijd niet gezien maar staan hier nog voor ooit op het programma. Heb er al goeie dingen over gehoord dus will check at some point.

Welke zag ik over het hoofd en wat zijn jouw persoonlijke favorieten? :cheer:
De series van Snowpiercer ben ik afgehaakt na seizoen 2, het haalt echt het niveau niet van de film.

Nog een enkele die ik eventueel kan toevoegen :
Ik dacht aan The Leftovers maar volgens IMDB is dat geen sci-fi.
- The OA (spijtig genoeg gecanceld na 2 seizoenen)
- 11.22.63
- His Dark Materials
- Sweet Tooth
- See
- From
- Bodies

@ikbenben
vreemd! Precies nog nooit van 11.22.63 gehoord maar meer dan 100k votes, 8.1 op IMDB en met James Franco...
Hoe de hell heb ik die gemist. Ineens op de watchlist gezet. :p

Bodies staat daar al een tijdje op. Will get to it at some point.

From bevat inderdaad wel serieus wat sci-fi elementen maar ik vermoed dat deze meer richting lovecraftian fantasy horror gaat afbuigen. Ben ik in ieder geval ook fan. (y) Zelfde voor His Dark Materials die ik ook best ok vond en bevat idd ook een hoop sci-fi ellementen maar zou ik ook eerder onder fantasy eerst klasseren.

Had See eerst afgeschreven als Momoa action romp maar zat meer vlees aan dan ik had gedacht en was inderdaad eigenlijk nog wel best de moeite. Ivm The OA ben ik van mening dat die legendary level awesome is. There's dozens of us! ;p
:support:

Sweet Tooth heb ik het eerste seizoen van gezien maar toch afgehaakt voor het tweede. Was niet echt mijn ding. Jammer te horen dat jij een gelijkaardig gevoel had over Snowpiercer. Kga het denk ik wel een kans geven maar verwachtingen misschien toch wat bijstellen.

Snowpiercer is inderdaad geen topserie. Begint zeer intrigerend, maar zwakt toch serieus af. Seizoen 4 staat hier klaar, maar ik krijg de madam niet opgewarmd. En het is niet alsof ik zelf sta te springen.

Is The Oa eigenlijk ondanks de cancellation dan toch de moeite? Is het niet te frustrerend qua einde?

@ikbenben
vreemd! Precies nog nooit van 11.22.63 gehoord maar meer dan 100k votes, 8.1 op IMDB en met James Franco...
Hoe de hell heb ik die gemist. Ineens op de watchlist gezet. :p

Bodies staat daar al een tijdje op. Will get to it at some point.

From bevat inderdaad wel serieus wat sci-fi elementen maar ik vermoed dat deze meer richting lovecraftian fantasy horror gaat afbuigen. Ben ik in ieder geval ook fan. (y) Zelfde voor His Dark Materials die ik ook best ok vond en bevat idd ook een hoop sci-fi ellementen maar zou ik ook eerder onder fantasy eerst klasseren.

Had See eerst afgeschreven als Momoa action romp maar zat meer vlees aan dan ik had gedacht en was inderdaad eigenlijk nog wel best de moeite. Ivm The OA ben ik van mening dat die legendary level awesome is. There's dozens of us! ;p
:support:

Sweet Tooth heb ik het eerste seizoen van gezien maar toch afgehaakt voor het tweede. Was niet echt mijn ding. Jammer te horen dat jij een gelijkaardig gevoel had over Snowpiercer. Kga het denk ik wel een kans geven maar verwachtingen misschien toch wat bijstellen.
11.22.63 is ondertussen al een tijd geleden dat ik het gezien heb maar ik herinner mij nog dat ik vrij goed vond.

From heeft idd Lovecraft horror elementen maar er zitten ook redelijk wat Lost elementen in.
His Dark Materials is idd ook vooral fantasy met een beetje sci-fi elementen.

See ben ik beginnen kijken na aanraden van hier, echt dacht zelfs van jou?

Sweet Tooth is ook voor een groot deel fantasy eigenlijk maar toch ook weer met sci-fi elementen in. Persoonlijk vond ik het de moeite om het helemaal uit te kijken. Het had vooral een feel good vibe over zich.

Bij Snowpiercer kon ik mij vooral ergeren aan de slechte acteerprestaties van sommigen en de belachelijke beslissingen. Normaal gezien haak ik niet snel af bij series tenzij het zoals deze echt downhill gaat naarmate de seizoenen vorderen.

Snowpiercer is inderdaad geen topserie. Begint zeer intrigerend, maar zwakt toch serieus af. Seizoen 4 staat hier klaar, maar ik krijg de madam niet opgewarmd. En het is niet alsof ik zelf sta te springen.

Is The Oa eigenlijk ondanks de cancellation dan toch de moeite? Is het niet te frustrerend qua einde?
Idd, ik had zelfs al moeite om seizoen 2 uit te kijken. Nee, genoeg andere series dan die ik nog moet zien die wel de moeite zijn.

The OA is nog steeds de moeite, ik ben er ook naar beginnen kijken toen al bekend was dat er geen nieuwe seizoenen meer kwamen. Op zich kan het verhaal eindigen na seizoen 2 maar blijf je wel nog wat met het gevoel hangen van wat er verder nog zou kunnen gebeuren.

Het is moeilijk aan te raden omdat het vrij uniek is. Je moet er echt wel voor zijn en het valt met niet veel te vergelijken. The Leftovers komt prolly nog het dichtst in de geburen. Beide seizoenen hebben een zekere continuïteit maar toch ook een volledig andere vibe. Het eindigt wel degelijk met een nogal shockerende cliffhanger maar toch voelt het tegelijkertijd ook afgesloten omdat ook dat derde seizoen weer een volledig andere richting ging uitgaan en de twee eerste seizoenen eigenlijk zelfs praktisch los van elkaar op zichzelf kunnen staan. Ik weet niet of je vertrouwd bent met het werk van Gabriel Garcia Marquez of andere toppers in "magical realism"? Voor mij komt The OA op een gelijkaardige manier binnen maar in het geval van OA dan nog net iets meer gegrond en infused met sci-fi elements en weird.

Fantastische cast met een mix van personen die je niet samen verwacht en allemaal de pannen van het dak acteren.

● Volledige trailer voor The Platform 2
Is reeds uit sinds 4 oktober. Mijn eerste gedacht was dat deze geen sequel nodig had en de reviews blijken ook niet super te zijn. Will prolly give it a shot but low expectations. In lichtjes gerelateerd nieuws, de regisseur heeft ook zijn volgende al klaar en die oogt best interessant. Deze keer Engelstalig met ietwat grote namen en wederom een vrij uniek concept dat in lijn ligt met de themas die hij in The Platform reeds aanboorde. Normaal kunnen rijken zich beter insuleren tegen ziekte, wel deze ziekte target rijkdom. "A disease targets the richest people on Earth, starting with billionaires, then millionaires, and so on, causing people to give away their assets to avoid death."
h45tpofvcrsd1.jpeg

● In Slip a woman gets transplanted into a parallell universe every time she orgasms. Sliders but sexy. :hurrr:

● Teaser voor apocalyptische serie The Eternaut, gebaseerd op de gelijknamige argentijnse graphic novel;

● Twohy & Vin Diesel teaming up once more. Riddick: Furya is begonnen met filmen.
“Riddick finally returns to his home world, a place he barely remembers and one he fears might be left in ruins. But there he finds other Furyans fighting for their existence against a new monster. And some of these Furyans are more like Riddick than he could have ever imagined.”
vZrkiC4.jpeg

● Trailer voor Elevation. Op't eerste oog een medium budget sci-fi thriller maar met Mackie en Baccarin wel 2 ietwat grote namen als leads. "A single father and two women venture from the safety of their homes to face monstrous creatures to save the life of a young boy."

● Eerste screens van de Russo's hun Electric State
De Russo Brothers (cpt America, Endgame, Infinity War,) zullen Simon Stålenhags boek "The Electric State" vertalen naar het grote scherm.
YuNDEdN.jpg

Stålenhag is één van de beste visuele sci-fi concept artists vandaag actief. Hopelijk slagen de Russo Brothers er beter in zijn worldbuild te kaderen dan het recente Tales from the Loop. Die reeks was lang niet slecht maar lostte imo toch niet volledig de hoge verwachtingen in.

In late 1997, a runaway teenager and her small yellow toy robot travel west through a strange American landscape where the ruins of gigantic battle drones litter the countryside, along with the discarded trash of a high-tech consumerist society addicted to a virtual-reality system. As they approach the edge of the continent, the world outside the car window seems to unravel at an ever faster pace, as if somewhere beyond the horizon, the hollow core of civilization has finally caved in.

Millie Bobby Brown en Chris Pratt will play the leads.

tach69hfc5sd1.jpeg

Dit is met voorsprong de duurste netflix productie aller tijden. Misschien wat voorbarig om te oordelen op basis van deze screens maar deze schreeuwen niet direct stalenhag zelfs al voeren ze wel enkele van zijn designs op. Zijn kunst is zeer atmosferisch en ademt een zekere melancholie uit. Deze screens en andere elementen van de productie doen alvast vermoeden dat het eerder een nogal standaard SF actie spektakel wordt. OK, maar dan hopelijk wel één dat de moeite is. De Russos hebben sinds Endgame en Infinity War stinker na stinker afgeleverd en ook MBB en Pratt als leads boezemen niet direct vertrouwen in. Wait and see I guess.

● Trailer voor documentaire "The Program". Weet niet goed wat ik hiervan moet maken. Er is in de US laatste jaren veel te doen rond UFOs, sorry tegenwoordig; UAPs. Met speciale commissies en hoorzittingen tot in de hoogste echelonen van macht. Naar mijn mening zijn er nog altijd geen noemenswaardige disclosures geweest en ben ook helemaal niet zeker dat er wel iets noemenswaardig te disclosen valt. De gebakken lucht wordt momenteel wat heter opgevoerd dus hoog tijd voor een sensationele documentaire waar conspiracy theorists nog wilder van kunnen beginnen dromen? ;p Would love to be wrong on this en zal hem prolly ook wel eens opleggen.

● Mickey 17 gets first official poster
trailer voor Bong Joon-Ho's nieuwste! Mickey17
The unlikely hero, Mickey Barnes (Robert Pattinson) has found himself in the extraordinary circumstance of working for an employer who demands the ultimate commitment to the job… to die, for a living.
nxjpoi327rtd1.jpeg

Laatst bewerkt:
● Amazon MGM is bezig aan een live action Voltron film. Henry Cavill will lead.
The show, which originated in the mid-'80s, centers on five young pilots who lead a group known as the Robot Lions. Their various robotic jungle cats join together to form one powerful giant robot known as Voltron. 🤷‍♂️

● Ultra low budget indie met een plot synopsis die ik niet kon laten passeren; Darla in Space tells the story of Darla Peterson (Alex E. Harris), who learns that she owes an incredible $349,000.22 in taxes on her business designing custom Kitty Kaskets. While mulling over how to pay off this debt, Darla happens to stumble upon the discovery of a lifetime in the warehouse she cleans as a side-gig; a sentient kombucha scoby named Mother. With Mother's talent for granting mind-blowing orgasms, Darla sees an opportunity to raise the money she needs. But Mother has her own conditions: she wants Darla's help getting to space.

● Terminator can not be killed. It can not be stopped. It is relentless. Cameron himself heeft plannen. Cameron confirmed to Empire that there is a new movie (possibly movies) in development. However, it sounds like these films will introduce an entirely new group of characters - which means no Connors, and possibly even brand-new takes on the Terminators themselves.

“You’ve got powerless main characters, essentially, fighting for their lives, who get no support from existing power structures, and have to circumvent them but somehow maintain a moral compass. And then you throw AI into the mix. Those principles are sound principles for storytelling today, right? So I have no doubt that subsequent Terminator films will not only be possible, but they’ll kick ass. But this is the moment where you jettison all the specific iconography.”

“It’s more than a plan,” he added when asked if these new movies were in the planning stages. “That’s what we’re doing. That’s all I’ll say for right now.” He'll be back.
CJdCJPp.gif

● This one kinda out of left field. Curb Your Enthusiam's JB Smoove will het niet zo bekende spel High on Life adaptaren tot een tv reeks.
Vond die best geinig dus ze doen maar. ;p

● De nieuwe van Oppenheimer is in aantocht. US release 6 december.
The-End%C2%A9-Final-Cut-for-Real.jpg

A post-apocalyptic story about a wealthy family living underground in a salt mine converted into a luxurious home two decades after the end of the world. An end to which they directly contributed.
zx90ymsyqtld1.jpeg

You had me at Oppenheimer but... "A Golden Age-style musical about the last human family on earth." :fingerguns_r: Tilda Swinton & Michael Shannon play mom & dad. :woohoo: Say no more!
6ueuflenfmld1.jpeg

● Het laatste seizoen van Lower Decks beams down October 24th.

● De cast van Black Mirror season 7 werd onlangs bekend gemaakt en bevast zoals gewoonlijk weer enkele serieuze kleppers;
Awkwafina (Crazy Rich Asians, Jackpot)
Milanka Brooks (Black Mirror, The Windsors)
Peter Capaldi (Doctor Who, Criminal Record)
Emma Corrin (The Crown, Deadpool & Wolverine)
Patsy Ferran (Jamestown, Firebrand)
Paul Giamatti (Billions, The Holdovers)
Lewis Gribben (Blade Runner 2099, Somewhere Boy)
Osy Ikhile (In the Heart of the Sea, Citadel)
Rashida Jones (The Office, Parks and Rec)
Siena Kelly (Adult Material, Domino Day)
Billy Magnussen (Into the Woods, Road House)
Rosy McEwen (The Alienist, Blue Jean)
Cristin Milioti (How I Met Your Mother, The Penguin)
Chris O’Dowd (The IT Crowd, Bridesmaids)
Issa Rae (Barbie, Insecure)
Paul G. Raymond (Wonka, Horrible Histories)
Tracee Ellis Ross (Black-ish, Girlfriends)
Jimmi Simpson (Westworld, House of Cards)
Harriet Walter (Silo, Succession)
21341-1920x1080-desktop-full-hd-black-mirror-background-image.jpg

● Don Hertzfeldt's nieuwste is ook bijna onder ons; Me verschijnt op 11 oktober.
"a 22-minute musical odyssey about trauma, technology, and the retreat of humanity into itself."

● Christopher Nolan's next movie sets 2026 release at Universal. Matt Damon likely to star. That is all. Ni eens zeker of het Sci-Fi zal zijn maar ik ben er wel op aan't hopen. In feite is er dus nog niets over geweten en yet... Already hyped for it. ;p

Laatst bewerkt:
Ik betwijfel dat Cameron echt een nieuwe Terminator ga maken. Als je terug gaat in historieken van nieuwssites is er elk jaar minstens 1 interview of artikel waarin Cameron een idee pitcht over Terminator en dat al decennia. Ondertussen zijn er al enkele andere films gepasseerd van anderen waar hij eerst zegt dat het past in zijn visie en daarna dat hij het zelf eens gaat doen, altijd dezelfde cyclus.

Ook berichten dat Babylon 5 of Firefly nog eens gaan terug komen duiken elk jaar op maar ondertussen is die cast ook al (stok)oud, dat wordt evengoed niks.

Wait and see I guess. Het klinkt concreter dan anders in dat hij zelf de storybeats aan het uitwerken is maar gezien hij nog minstens 3 avatar films zelf wil regisseren zie ook ik het hem eerder Battle Angel gewijs doorschuiven naar iemand anders. Hij is ondertussen al 70 jaar dus prolly 75 tegen dan. Then again Riddley Scott is 86. 😅 Als hij dit niveau weet te houden heb ik niet liever dat hij door gaat zo lang hij kan.

Might be a little bit 🤏 biased but don't sleep on Afraid.

Volledig foute score en crimineel underrated imo. Niet aan beginnen met het gedacht dat het een horror film is of zou moeten zijn. Science Fiction first maar dan zo near term future dat het bijna actueel is? 😅

Ik wil hem nu ook niet oversellen want ja tis geen topper ofzo maar een heel leuke blik op de groeiende technologische storm die rondom ons alsmaar zwaarder woedt. Bijna alles dat in de film aan bod komt bestaat reeds maar dan gecompartimentaliseerd als aparte modules.

Zelf-rijdende wagens, smart cams, deepfakes, chat gpt, medische analyse, mechanical turk, o1, agentic behavior models, ... Men is nu in labos aan het experimenteren met verzamelingen van agents die op zichzelf verschillende toolsets kunnen aanspreken en gebruiken. Denk aan een o1 agent die overlegt met een wiskunde model dat op zijn beurt graphcalc gebruikt om een oplossing uit te werken. Of hoe men nu agents beperkte toegang tot het internet geeft om in jouw naam met jouw stem telefonisch afspraken te maken. Deze film brengt het logische verlengde daarvan waarin een persoonlijke agent of home agent als dirigent functioneert die een heel leger gespecialiseerde agents aanstuurt. Iets wat men effectief tracht te realiseren. Tegen het einde gaat de film zelf natuurlijk verder en zit je duidelijk met een ASI en niet AGI maar de effectieve evolutie van AGI naar ASI zou best snel kunnen verlopen.

Afraid heeft meer gemeen in sci-fi met Her als Black Mirror episode dan met entertaining horror shlock zoals M3gan. Ik vermoed dat de lage score te maken heeft met wat mensen er van verwachten. Heeft denk ik zowat hetzelfde probleem als het eveneens ondergewaardeerde Cam; als horror films zijn deze niets speciaal en bieden ze eerder een beperkt aantal scares. Als maatschappij kritische near future sci-fi films daarentegen zijn ze echter wel de moeite.

Laatst bewerkt:
Ik was dit hoorcollege aan het bekijken, misschien zou Matt Damon wel geschikt zijn om Feynman te spelen, zoals hij er in de jaren '60 uitzag.

Haha, de wereld is niet klaar voor een Feynman biopic. De shit dat die heeft meegemaakt en zelf uitgestoken. Zijn werk is wel nogal moeilijk hapklaar te brengen maar dat is nu eens een film waarin het human element geen cliche drama zou zijn om het toegankelijk te maken maar bijna even interessant als zn werk. :p

Hij experimenteerde met marijuana en ketamine in John Lilly's sensory deprevation tanks, hoe hij op jonge leeftijd zichzelf complexe materie aanleerde en uiteindelijk nobelprijs won, hoe hij wetenschappelijke experimenteerde met womanzing is een wat duisterder aspect van zijn persoonlijkheid, heeft een tijd een topless bar als kantoor gebruikt, had synesthesia, zijn rol in het Challenger accident investiagtion, zijn Los Alamos safe cracking fratsen, ... the list goes on and on, oh en hij speelde de bongos. ;p

feynman-300_11.jpg

Fantastisch materiaal voor een film idd maar zijn werk was een heel groot stuk van wie hij was dus zelfs al is het complex zou ook dat en zeker QED er deel van moeten uitmaken. Hij kon het zelf fameus goed uitleggen (understatement!) dus moet doenbaar zijn.

In Oppenheimer onlangs werd hij gespeeld door Jack Quaid (The Boys). Kleine rol die kwa looks dicht in de geburen kwam maar etaleerde niet echt zijn persoon.

The way not to do it;
https://www.imdb.com/title/tt0116635/

😬

● Eerste screens van de Russo's hun Electric State
De Russo Brothers (cpt America, Endgame, Infinity War,) zullen Simon Stålenhags boek "The Electric State" vertalen naar het grote scherm.
YuNDEdN.jpg

Stålenhag is één van de beste visuele sci-fi concept artists vandaag actief. Hopelijk slagen de Russo Brothers er beter in zijn worldbuild te kaderen dan het recente Tales from the Loop. Die reeks was lang niet slecht maar lostte imo toch niet volledig de hoge verwachtingen in.

In late 1997, a runaway teenager and her small yellow toy robot travel west through a strange American landscape where the ruins of gigantic battle drones litter the countryside, along with the discarded trash of a high-tech consumerist society addicted to a virtual-reality system. As they approach the edge of the continent, the world outside the car window seems to unravel at an ever faster pace, as if somewhere beyond the horizon, the hollow core of civilization has finally caved in.

Millie Bobby Brown en Chris Pratt will play the leads.
tach69hfc5sd1.jpeg

Dit is met voorsprong de duurste netflix productie aller tijden. Misschien wat voorbarig om te oordelen op basis van deze screens maar deze schreeuwen niet direct stalenhag zelfs al voeren ze wel enkele van zijn designs op. Zijn kunst is zeer atmosferisch en ademt een zekere melancholie uit. Deze screens en andere elementen van de productie doen alvast vermoeden dat het eerder een nogal standaard SF actie spektakel wordt. OK, maar dan hopelijk wel één dat de moeite is. De Russos hebben sinds Endgame en Infinity War stinker na stinker afgeleverd en ook MBB en Pratt als leads boezemen niet direct vertrouwen in. Wait and see I guess.

● Severance Season 2 teaser :woohoo:

● Flying Lotus is back baby. Ik kon Kuso wel smaken maar begrijp best dat die niet voor iedereen was. 😅
Deze ziet er iets traditioneler uit maar zal ongetwijfeld ook weer een vrij trippy richting uitgaan.
"A woman wakes up on a distant planet and finds the crew of her space station viciously killed. Her investigation into what happened sets in motion a terrifying chain of events."

● Full trailer voor Dune Prophecy; release 17 november

Terug
Bovenaan