Saros

Saros is makkelijker dan Returnal, zelfs zonder die modifiers.

Maar de formule is gebleven, dus is zeker een aanrader.

Deze ga ik wel niet platinum halen denk ik, iets wat ik bij Returnal echt wel wou.
Komende van iemand die bijna nooit voor trophies gaat.

Bij Saros kan je wat spelen met opties om het “makkelijker” te maken. Maar daar ben ik voorlopig van af gebleven. En je moet andere zaken ook wel moeilijker maken bij die opties om de balans te bewaren.

Bij Saros veranderen de werelden ook niet zo hard als bij Returnal, het gaat sneller bekend voorkomen. Daarom dat je je weg niet vond bij Returnal, de werelden waren soms compleet anders met een paar zaken die wel consequent blijven.

De voldoening als je de eerste eindbaas hebt verslagen bij Returnal zorgt voor een high waardoor je gaat blijven teruggaan. Maar it takes time and practice.

Dat klinkt meer als huiswerk dan als ontspanning :D nee, maar de tijdsinvestering steekt me daar dan wel in tegen… maar dat ligt 100% aan mij, dat besef ik goed genoeg.

Ik ben er ook es aan begonnen. Weliswaar via streaming op de portal. Straks eens écht op men ps5 proberen:). Krijg wel direct het Returnal gevoel terug 😃

Op men PS5 ging het me toch nét iets makkelijker dan op men portal. Denk ook wel dat de internet kwaliteit bij de vriendin er iets mee te maken heeft :D

Anyway. Net voorbij de prophet geraakt. Duurde toch eventjes om alle systemen te begrijpen en de verschillende soorten kleuren aanvallen. Zoals bv de blauwe kunnen absorben voor je power weapon, dat had ik nog niet door :)

Smaakt wel naar meer! Al moet ik toegeven, Returnal was nieuw en mysterieuzer. Dit voelt meer vertrouwd aan. Heb precies ook de indruk dat de randomization van de levels minder is dan bij Returnal het geval was.

Ik ben nu wat verder geraakt, en ik begin steeds meer en meer de systemen onder de knie te krijgen.
Ik zit nu aan
net het 3e "land" completed, voor de eerste keer die Eli tegengekomen en ga nu richting swamp
.

Ook eens een nightmare strand gedaan. de rewards zijn wel de moeite :)

Die bug met de priestess sinds de laatste patch heeft mij gisteren wel even redelijk pissig gemaakt
Ik was in biome 1 begonnen, proficiency level 100, beste wapen, en die fight blijft gewoon steken na de 2de fase -_-
Niks anders te doen dan gewoon spel afzetten, en terug naar het begin

Weinig animo rond deze game precies.

Hoe is de game?

Denk toch mindere verkoop..weinig van te lezen

Game is fantastisch, is gewoon wat iedereen die Returnal had gespeeld wou in een “sequel”.

Maar net zoals met Returnal schrikt de moeilijkheidsgraad mensen nog af denk ik. Daarom de mindere verkoop (300k x verkocht las ik ergens), jammer natuurlijk want de ontwikkelaar moet wel zijn kosten terug verdienen of ze stoppen met dit soort spellen maken.

Die bug met de priestess sinds de laatste patch heeft mij gisteren wel even redelijk pissig gemaakt
Ik was in biome 1 begonnen, proficiency level 100, beste wapen, en die fight blijft gewoon steken na de 2de fase -_-
Niks anders te doen dan gewoon spel afzetten, en terug naar het begin

Is dat een nieuwe bug dan? Nooit last van gehad en echt veel runs gedaan.

Is dat een nieuwe bug dan? Nooit last van gehad en echt veel runs gedaan.
Ge moet eens kijken op reddit, staat er vol van
Heb ook al verschillende runs gedaan, maar blijkbaar als ge teveel damage doet op die clones in fase 2, slaat heel dat spel vast

Ben ondertussen ook verder geraakt.
Heb net de Yellow Shore bereikt en de King na een paar keer gekild. Nu ben ik terug gespawnd en krijg ik nog dingen over meer secrets

Blijf het een goed spel vinden!

Is zeker een goed spel, maar ik had er precies toch meer van verwacht (na Returnal)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan