Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Saros kan je wat spelen met opties om het “makkelijker” te maken. Maar daar ben ik voorlopig van af gebleven. En je moet andere zaken ook wel moeilijker maken bij die opties om de balans te bewaren.
Bij Saros veranderen de werelden ook niet zo hard als bij Returnal, het gaat sneller bekend voorkomen. Daarom dat je je weg niet vond bij Returnal, de werelden waren soms compleet anders met een paar zaken die wel consequent blijven.
De voldoening als je de eerste eindbaas hebt verslagen bij Returnal zorgt voor een high waardoor je gaat blijven teruggaan. Maar it takes time and practice.
nee, maar de tijdsinvestering steekt me daar dan wel in tegen… maar dat ligt 100% aan mij, dat besef ik goed genoeg.

Weinig animo rond deze game precies.
Hoe is de game?
Denk toch mindere verkoop..weinig van te lezen
Die bug met de priestess sinds de laatste patch heeft mij gisteren wel even redelijk pissig gemaakt
Ik was in biome 1 begonnen, proficiency level 100, beste wapen, en die fight blijft gewoon steken na de 2de fase -_-
Niks anders te doen dan gewoon spel afzetten, en terug naar het begin
Ge moet eens kijken op reddit, staat er vol vanIs dat een nieuwe bug dan? Nooit last van gehad en echt veel runs gedaan.
Ik ben hem gisteren beginnen spelen ( eindelijk ) ik vond het mooi en voelde ergens als terug komen.Is zeker een goed spel, maar ik had er precies toch meer van verwacht (na Returnal)
Ja 't is op zich een heel goe spel, maar ik vond Returnal echt gewoon beter.Ik ben hem gisteren beginnen spelen ( eindelijk ) ik vond het mooi en voelde ergens als terug komen.
Maar na mijn eerste sessie toch meer het gevoel dat Returnal me beter lag/aanstond in general.
Natuurlijk nog maar 2 uur gespeeld ( deze keer wel al 2 keer gestorven )
Kvoel mij wel slechter in Saros dan Returnal, had iedereen da gevoel?Ja 't is op zich een heel goe spel, maar ik vond Returnal echt gewoon beter.
Soundtrack, levels, mja gewoon beter bij Returnal.
Maar ge gaat u wel amuseren
Ikke nie, maar ik was dan ook gewoon slecht in Returnal eerstKvoel mij wel slechter in Saros dan Returnal, had iedereen da gevoel?
Mss gewoon bewust omdat het nu meer pet die permanente upgrades werkt?

Kben gestorven waar iedereen MOET sterven en dan in de eerste run da ik echt deed, was da ook wel raar, alles ging easy en dan in eens zot elite achtig iets da mij gigantisch afmaakte, kweet niet of dat de bedoeling was van het spel weer of gewoon bad luck op dat moment.Ikke nie, maar ik was dan ook gewoon slecht in Returnal eerst![]()