RPG PC PS5 PS4 XBOX Sand Land

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
sandland.png


release: 26 april 2024
genre: action RPG
dev: ILCA

Gebaseerd op de gelijknamige manga, van de bedenker van Dragon Ball.

Dive into a desert world where both humans and demons suffer from an extreme water shortage.
Play as and watch the Fiend Prince, Beelzebub, Sheriff Rao, and demon Thief set off on an adventure in search of a Legendary Spring hidden in the desert.

Introducing himself as a “super evil fiend”, Beelzebub has a pure heart like a little boy but has superhuman strength and telepathic abilities. Rao, a small-town sheriff, seeks the aid of demons to save all of Sand Land from the water shortage. Thief, a wise old demon with thieving abilities also accompanies Beelzebub and Rao on their adventure. Playing as Beelzebub, players will be able to explore a vast world accompanied by his unlikely group of demons and humans.

Based on the masterpiece by Akira Toriyama, creator of DRAGON BALL and DR. SLUMP.

 
Mild benieuwd hiernaar. Typisch Dragon ball-verhaal en bijhorende art-style is al een big win, al is het grafisch zeer duidelijk nog een ps4-game.
 
Verschijnt 26 april.


 
Gameplay overview



Ziet er tof uit en de verschillende wagens customizen en combat ermee lijkt wel mijn ding te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Na de eerste trailers zag ik hier naar uit, maar door nu die gameplay bekeken te hebben...
Hebben ze per ongeluk de PS4 versie laten zien?
Alles ziet er zo low res en leeg uit in die wereld.

Hopelijk maken de gameplay en het verhaal veel goed.
 
Grafisch zag het er wel vrij goed uit vond ik maar vanavond wel eens opnieuw bekijken op een groter scherm.
De voice-over in het Engels klinkt wel niet goed imo maar afin, met Japanse audio spelen is geen probleem voor mij
 
Ik ben wel benieuwd na de demo te spelen. :D
Ziet er goed uit op mijn televisie en dat veranderen in wagens met verschillende wapens was wel tof
 
2u gespeeld en me dusver echt goed geamuseerd. Dialogen zijn speels en de vehicle combat is ook gewoon erg entertaining. Zeer benieuwd om men tank alvast verder te gaan uitbouwen.
 
Terug
Bovenaan