Samsung Galaxy S23 128GB Wit - volledig nieuw ongeopend in doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15/01/2024 23:59

Stoffer

Member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
Samsung Galaxy S23 128GB Wit (Minimum: 500, Meeneem: 600)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Waregem
Samsung Galaxy S23 128GB gekregen bij aankoop van een Samsung Computer scherm
Deze is nog volledig nieuw in de doos (niet geopend)

Noteer: scherm werd gekocht in Taiwan dus doosje van de gekregen GSM is in het Chinees

Minimum: 500
Meeneem: 600

Elders te koop: vriendenkring

Sluit af 15/01
 
Laatst bewerkt:
Voor die meeneemprijs koop je toch zelf gewoon een nieuw Belgisch / Europees toestel, met aankoopbewijs, met 2 jaar garantie, en zonder alle mogelijke issues van een Chinees/Taiwanees toestel. :unsure:

Ik zie het zelfs nog gebeuren dat dit toestel eerst moet geactiveerd worden met een Chinese/Taiwanese SIM kaart. Destijds voorgehad met een nieuwe S10e die ik voor mijn vriendin in België had gekocht maar pas op reis (buiten EU) een eerste keer een SIM kaart had. Die was simlockvrij maar weigerde via die buitenlandse SIM kaart verbinding te maken voor die eerst een Belgische SIM kaart had.

De S24 wordt trouwens volgende week gelanceerd dus dit is nog maar enkele dagen de flagship phone.
 
Laatst bewerkt:
Voor die meeneemprijs koop je toch zelf gewoon een nieuw Belgisch / Europees toestel, met aankoopbewijs, met 2 jaar garantie, en zonder alle mogelijke issues van een Chinees/Taiwanees toestel. :unsure:

Ik zie het zelfs nog gebeuren dat dit toestel eerst moet geactiveerd worden met een Chinese/Taiwanese SIM kaart. Destijds voorgehad met een nieuwe S10e die ik voor mijn vriendin in België had gekocht maar pas op reis (buiten EU) een eerste keer een SIM kaart had. Die was simlockvrij maar weigerde via die buitenlandse SIM kaart verbinding te maken voor die eerst een Belgische SIM kaart had.

De S24 wordt trouwens volgende week gelanceerd dus dit is nog maar enkele dagen de flagship phone.

Geef me eens link met meeneemprijs die lager of gelijk ligt, dan pas ik prijs aan.

Als er issues zijn met de telefoon neem ik deze wel terug. Ga doosje niet open doen om te testen met een Belgische sim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan