Tv & Projectoren Samsung 46" 1080P LCD (met probleem) vanaf €5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/04/2023 22:00

Guardian-X-

Member
iTrader: 100% (110/110)
Algemene informatie/specificaties
Samsung 46" 1080P LCD (met probleem) vanaf €5
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Eke/Nazareth 9810
Hallo,

Gezien ik al jaren geen TV meer kijk en deze al veel te lang in de weg staat moet hij de verkoop in. Betreft een Samsung UE46B6000VPXXN. Handleiding en afstandbediening is erbij (mss vind ik de doos nog wel ook)

Het probleem (althans tot en met ik heb hem paar jaar geleden nog heb gebruikt) is dat hij soms zonder reden ineens uitvalt alsof je hem uitschakelt. Het geluid (klik) is identiek als power off op de afstandsbediening. Dan gaat hij niet direct meer aan met de remote ... soms na paar keer proberen wel soms na stekker in en uit. Doet het heel onregelmatig ... soms na 2u soms na 10 minuten en soms ook helemaal niet. Heeft het bij mijn weten weliswaar nooit 2x na elkaar gedaan .. dus als je hem weer aanzette bleef het goed. Indertijd bij googlen kwam ik bij voeding ofzo uit maar pin me hier niet op vast. Ik heb al genoeg aan PC hardware en problemsolving dat ik dit probleem niet achterna wil alsook heb ik 0 kennis van TV hardware.

Is verder in zeer goede staat en altijd zorg van gedragen.

De tv met glazen voet is een zwaar ding dus enkel afhalen.

€5 min
€25 meeneem

Als niemand hem wil voor €5 ist containerpark want de kringwinkel neemt geen "defecte" zaken aan bij mijn weten.

Ik ga hem dit weekend nog eens aansluiten aan laptop of pc en zien of hij nog werkt zoals ik me het herinner.



 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan