SomeDude
Banned
@TuLA ze hebben mij hier eens opgescheept met een Jappaner onder het motto 'hij heeft nederlands geleerd dus zal hij Java ook wel leren'.
Sprak 5 woorden nederlands ...
En hoe meer hij deed, hoe meer werk wij hadden.
Heb eens een Java klasse van hem van 500 regels vervangen door 5 regels
En een Marokkaan waarmee ik zelfde probleem had: Hoe meer die deed, hoe meer werk wij hadden.
Die zette testen in commentaar omdat hem code had aangepast en de testen niet meer werkten. Testen alla '1+1=2', maarja het waren zijn testen niet en dus moesten wij ze maar oplossen terwijl die testen het probleem niet waren
Zat ook een Brit in dat team en dat was ook niet veel soeps, die zijn moto was 'ik maak spaghetti-code die niemand anders snapt zodat ze me niet kunnen ontslaan'.
Alleen snapte hij ze zelf niet meer en dat pas 2 weken later
Dus het is niet alleen met Indiërs
Sprak 5 woorden nederlands ...
En hoe meer hij deed, hoe meer werk wij hadden.
Heb eens een Java klasse van hem van 500 regels vervangen door 5 regels

En een Marokkaan waarmee ik zelfde probleem had: Hoe meer die deed, hoe meer werk wij hadden.
Die zette testen in commentaar omdat hem code had aangepast en de testen niet meer werkten. Testen alla '1+1=2', maarja het waren zijn testen niet en dus moesten wij ze maar oplossen terwijl die testen het probleem niet waren

Zat ook een Brit in dat team en dat was ook niet veel soeps, die zijn moto was 'ik maak spaghetti-code die niemand anders snapt zodat ze me niet kunnen ontslaan'.
Alleen snapte hij ze zelf niet meer en dat pas 2 weken later

Dus het is niet alleen met Indiërs

Laatst bewerkt:
als je problemen lijkt te hebben met iedereen, wie is dan het probleem?