Saints Row

Action PC PS5 PS4 XBOX Saints Row

Na wat gameplay te zien moet ik toch toegeven dat het te luchtig/simpel is voor mij om te kopen.
Graphics zien er precies ook gedateerd uit
 
Lijkt mij ook gewoon eentje voor ofwel via gamepass/PS+ of misschien via een grote korting.
Afin, nog even wachten op de reviews zelf maar voorlopig lijkt het niet mijn ding te worden.
 
Afgaande op de reviews (snel paar doorlezen); precies maar bagger game (zag het ook al aan de filmpjes)
gohja, geld gespaard terug :thumb:
 
Na een uurtje spelen, heerlijke game. Draait vlot, soms wel wat haperingen, misschien door Vulkan.
Absurditeit is volledig terug, brandkraan kapot rijden en wagen in de lucht, en dan landen op een voetganger.
Voertuigen doen het het zeer vlot, één klein minpuntje is toch dat je de map dient op te roepen via de gsm.
Of ik heb de toets hiervoor nog niet gevonden.
 
Vandaag ook al enkele uurtjes gespeeld, vond saints row 1 en 2 top, de latere delen vielen steeds tegen. Maar had zin in nog eens een gta achtige game. 2 a 3 uur ver maar vind het persoonlijk toch allemaal wat tegenvallen.
Kvind het schieten ook gewoon op niks trekken, voelt allemaal zo fake aan. De absurditeit vind ik normaal wel fun maar er moet ook een bepaalde vorm van realisme in zitten en dat mis ik.

Veel customization opties wel, ik zal het wel nog een kans geven maar anders zal die rap terug te koop staan
 
Was besteld, PostNL begint weer raar te doen.
Nu komt hem plots vandaag tss 17 en 20 u.
Heb er wel goesting in.
Was gisteren bij mij ook... (niet voor dat game)
Om 20h00 dan "Sorry we konden het niet halen, we doen ons best voor 22h00"
Half uur later was het doorstreept met "Sorry we konden het niet halen, hou deze pagina in de gaten voor een nieuw bezorgmoment"

Grrrrrr

Vandaag nieuwe aanbieding 13h30 - 17h30... alez benieuwd.
 
Was gisteren bij mij ook... (niet voor dat game)
Om 20h00 dan "Sorry we konden het niet halen, we doen ons best voor 22h00"
Half uur later was het doorstreept met "Sorry we konden het niet halen, hou deze pagina in de gaten voor een nieuw bezorgmoment"

Grrrrrr

Vandaag nieuwe aanbieding 13h30 - 17h30... alez benieuwd.
Het is de laatste tijd altijd iets met die klommelaars, bellen niet meer rechtstreeks naar Postpunt en v die onzin..
 
van alle beelden die ik nu al gezien heb op live streams, vind ik het er precies heel leeg aanvoelen?
 
Heb 'm vandaag in de MM gaan halen voor 49.99... en ja ik heb ook de reviews gezien op youtube. The good en the bad. Lijkt me wel dat de SR games veel haat krijgen overal (en meestal onterecht) terwijl al de SRs die ik heb gespeeld (vanaf SR2) me wel konden smaken. Lekker over the top en fun. Braindead popcorn entertainment. Dat is SR voor mij. Dus ja. Nu nog tijd vinden om hem te spelen dit weekend.
 
Ik kan sinds 2 dagen de instellingen v HDR niet meer bijregelen. Enkel ui en scene nog al de rest is ineens weg.

Is dit normaal sinds de update of niet?
 
Terug
Bovenaan