Saints Row

Action PC PS5 PS4 XBOX Saints Row

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
saints.jpg


release: 23 augustus 2022
genre: action, open-world
dev: Volition

Saints Row reboot.

Experience the biggest and best Saints Row playground ever created; the unique sprawling world of Santo Ileso is the backdrop for a wild, larger than life sandbox of thrilling side hustles, criminal ventures and blockbuster missions, as you shoot, drive, and wingsuit your way to the top.

As the future Boss, with Neenah, Kevin, and Eli by your side, you’ll form The Saints – and take on Los Panteros, The Idols, and Marshall as you build your empire across the streets of Santo Ileso and battle for control of the city. Ultimately Saints Row is the story of a start-up company, it’s just that the business The Saints are in happens to be crime.

 
Yes, heel blij hiermee!! Blij dat ze terug de "serieuzere" toer opgaan, want Saints Row IV & Gat out of Hell waren veruit de minste uit de reeks.

Heel benieuwd! :D
 
Preview

 
3 was voor mij the sweet spot. 4 was zeker ook super amusant, maar de superpowers zorgden ervoor dat andere dingen nogal nutteloos werden. Waarom zou ik auto's tunen en upgraden als ik op 2 min over heel de map kan vliegen? :p
 
2 en 3 waren zeer goed (2 wel buggy as hell op pc). Echt wat ik nodig had tov een GTA bv. Meer arcade, meer amusement, minder serieus.

IV en gat out of hell waren nog wel amusant, maar minder leuk door de superpowers inderdaad, ik hoop dus dat ze terug naar de 3 gaan.

Nu het op epic games staat, daar tohc ook maar downloaden en eens opnieuw beginnen ^^
 
die eerste 3 games waren goed zo ver ik me herinner. Leek toen op gta. Ben blij dat ze terug die toer opgaan. Deze koop ik ook wel
 
SR1 nooit gespeeld. SR2 is echt een goeie gang game. Werd altijd vergeleken met GTA, maar tis net iets anders toch, iets meer arcade. SR3 is gewoon nog een stap verder in het arcade om zich duidelijk af te scheiden van GTA. "SR is een GTA clone"-gedoe werd iedereen wat beu.
SR4 en Gat from Hell waren dan een grote stap in een heel andere richting, vond ik wel amusant, maar ik miste wel de gangs.

Je zal je eigen boss kunnen maken, dus deze zal ik dan oldskool aankleden. En je eigen gang empire opbouwen, fuck yeah, laat maar komen :)
 
Terug
Bovenaan