Volgens mij : eens geplunderd zijn die leeg. Als jij die hebt leeggemaakt en je zet daar dan wat loot van u in dan activeert die stash opnieuw.
Ik denk niet dat er nieuwe stashes bijkomen gedurende de game. Deze zijn eindig.
Al zijn er wel bugs. Als een stash onderdeel is van een quest en je had die al leeggemaakt dan lijkt die inhoud opnieuw te spawnen. Om die reden had ik een duplicaat van wisps stash. Maar dat lijkt mij de enigste wijze dat je een stash die je al hebt geloot opnieuw te kunnen looten.
Dat wist ik nog niet, dat als je er zelf opnieuw dingen in plaatst deze opnieuw zichtbaar worden op de map. Merci!

Ik had zelfs nog niet door, na al die uren, dat zelf ontdekte voorraden (Dus niet aangeduid door middel van missies en gevonden PDA's, briefjes, enz.) ook zichtbaar worden.
Ik had dat eerste misschien zelf ontdekt mocht ik zeker zijn dat alles blijft zitten. Ik vertrouw momenteel alleen de private stashes. Kan jij, of iemand anders, bevestigen dat dit zo is? Dat niks verdwijnt na verloop van tijd maar alles blijft zitten. Dan ga ik daar waarschijnlijk ook wat meer gebruik van maken.
Dan kan ik wat meer loot oprapen van vijanden en wat ik te veel heb her en der verdelen onder nabijgelegen voorraden. Natuurlijk is dit dan weer niet echt realistisch en doet het allemaal wat afbreuk aan het gehele survival aspect. Enfin, ik bedoel dat overal alles blijft zitten.
Als je een stash hebt geplunderd van iemand anders kan ik mij voorstellen dat deze persoon daar niet gelukkig mee is, ook al zijn die stashes er soms met de intentie andere stalkers te helpen, en is het ook logisch dat zaken die jij er hebt ingestopt er terug uitgehaald kunnen worden door andere stalkers, enz.
Wat die bug betreft, dat alles opnieuw spawned zou dan inderdaad niet mogen gezien dit niet de bedoeling is maar beter zo of omgekeerd, niet?

Zo kan je tenminste de missie nog afwerken.
Maar het probleem is dan wel dat ik geen overzicht heb van ben ik daar nu geweest of niet. Allez als ik morgen doorspeel weet ik dat nog wel natuurlijk. Maar als het al wat verder weg is dan wordt dat al wat vager.
Maar inderdaad, hoe weet je uiteindelijk nog welke stash 'vers' is en welke niet. Misschien kan GSC daar later nog wat aan toe voegen. Wat mogelijkheden om voorraden wat te managen in de PDA, al is het bv. alleen met behulp van kleuren.
Dan moet ik nog een schepje en doosje gaan meepakken ook nog

. Nog minder loot ruimte. Maar ja een functionaliteit in die range zou wat handiger zijn. Al heb ik momenteel als tijdelijke oplossing zo'n gewichtsartifact in mijn inventory zitten die ik uitwissel zodanig dat ik niet in een slakkengang naar de kortstbijzijnde hub moet gaan om alles te verkopen.
Zo'n paard zoals in The Witcher 3 was dan toch handig

.
Ja, je er moet er iets voor over hebben eh.
Zo'n artefact heb ik ook al een paar keer gehad en de eerste keer ook eens gebruikt. Alleen niet op de manier zoals jij het doet. Jij bent slimmer en minder gulzig dan ik, zo blijkt.
Het geeft ook radioactiviteit af als ik het mij nog goed herinner (Wat eigenlijk niet in de Zone) en jij gebruikt het blijkbaar enkel op het ogenblik dat je met je voorraad terug wil naar een nederzetting of iets dergelijks om er sneller te zijn.
Ik daarentegen propte mijn zakken vol tot ik niet meer kon gaan of staan, gebruikte nadien dat artefact om NOG meer dingen in mijn zakken te proppen terwijl ik de ene vodka fles na de andere binnen kieperde om de radioactiviteit onder controle te houden en DAN pas ging ik, met een slakkengangetje, terug naar de dichtstbijzijnde nederzetting, straalbezopen.
Tis misschien iets omslachtiger omdat je op een tweede scherm moet werken maar je heb wel interactive maps/progress trackers die je eventueel kan gebruiken.
Je kan locaties aanduiden als done of eventueel notes bijzetten.
Toch bedankt voor de tip Hoffman!
Ik had dáár nog niet aan gedacht. Ik ken de site en de map wel maar misschien kan dit wel gebruikt worden via de Steam-overlay. Eens checken of ik al een account had, anders eentje maken. Merci!