STALKER 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Ik heb speciaal n xbox series x gekocht voor dit spel, het was dat of n gpu van 600 euro kopen.

Heb op 1.1 nog maar n kleine 2u achter de rug in the lesser zone, draait super vlot gelijk 1.0.3 (fixed 30 fps)

Ik laat wel iets weten als ik in garbage ben.

Als je op n xbox series s speelt, dan was sdit te verwachten, ram probleem was stiekem eigenlijk de reden dat a-life was uitgeschakeld.

Simpele google search is nieuwe save game file starten en geen quick resume gebruiken en dan draait het blijkbaar wel vlot.

Laatst bewerkt:
Als je een vijandelijk kamp had uitgemoord respawnen die blijkbaar doodleuk weer na x aantal minuten? Dat was voor mij bijvoorbeeld de reden om Far Cry 2 na twee uur al aan de kant te leggen.
Is niet het geval voor alle instanties. Geldt enkel voor bepaalde kampen. Is wat irritant ja, maar in mijn ogen valt dat wel goed mee.

Ik vloek meer op het feit dat het repareren mij altijd pluimt. Ik ben gewoon niet zo goed in het spel. Had graag een moeilijkheidsgraad onder rookie gehad waarbij het repareren een pak goedkoper was... en waar ik 20kg meer kan meezeulen of zo vanaf de start.

En de mogelijkheid om enerzijds zelf notaties te kunnen maken (voor stashes onder andere) en anderzijds de stashes die je hebt bezocht toch nog met een andere indicatie te tonen zodanig dat het makkelijker is om vb die te gebruiken als tussenstop of zo...

Hoe is de huidige staat van dit spel? Zijn die automatische vijandelijke respawns al ‘opgelost’?
Blijkbaar niet maar eerlijk gezegd heb ik in mijn 80 uur speeltijd er nog maar héél weinig last van gehad, gelukkig.

Eigenlijk heb ik het pas in de laatste paar dagen 2 maal voorgehad en dat was vlakbij het tankstation in Zaton en nabij een schuurtje op de grens van Zaton en Wild Island. Ik moet eerlijk bekennen dat, als het voorvalt, het inderdaad serieus irritant is en het je meteen terug uit de anders fantastische sfeer en wereld rukt. :(

De eerste keer had ik het niet meteen door tot ik enkele lichamen wou checken die voor mijn neus als het ware oplosten waarna er meteen daarna één of meerdere dieven vlakbij spawnden.

Eén ding is zeker, als ze dingen als dit uit de game kunnen halen is dit een meesterwerk die ik later nog veel zal spelen.

Is niet het geval voor alle instanties. Geldt enkel voor bepaalde kampen. Is wat irritant ja, maar in mijn ogen valt dat wel goed mee.

Ik vloek meer op het feit dat het repareren mij altijd pluimt. Ik ben gewoon niet zo goed in het spel. Had graag een moeilijkheidsgraad onder rookie gehad waarbij het repareren een pak goedkoper was... en waar ik 20kg meer kan meezeulen of zo vanaf de start.

En de mogelijkheid om enerzijds zelf notaties te kunnen maken (voor stashes onder andere) en anderzijds de stashes die je hebt bezocht toch nog met een andere indicatie te tonen zodanig dat het makkelijker is om vb die te gebruiken als tussenstop of zo...

Ik vind eerlijk gezegd de reparatiekosten op rookie wel meevallen ALS je tenminste niet zot doet EN niet te lang wacht om iets te repareren.
Zo ben ik gisteren in een grot terecht gekomen met de burner anomalie en daar ben ik nogal nonchalant doorheen gegaan. Ik kon een artefact moeilijk pakken en toen ik wat later voor de eerste keer met een wapen te maken had die niet meer goed werkte wist ik meteen hoe laat het was. Alles wat ik aan had en bij me had was zo goed als kapot. Toen ik uiteindelijk iemand had gevonden die alles kon herstellen had ik zo'n 80.000 coupons op zak, na de reparaties met moeite 10k. :cry2:

Ik zal in het vervolg wel wat voorzichtiger zijn. :p

Wat de stashes betreft ben ik eerlijk gezegd ook nog niet helemaal mee hoe deze functioneren in de game. Als je er één hebt geplunderd komt er dan ergens een andere tevoorschijn of komen er later opnieuw zaken in terecht door andere stalkers bv? Of éénmaal leeg, voor de rest van de game leeg? Ik veronderstel van niet want dan kom je vroeg of laat zonder loot te zitten en bovendien is het ook niet realistisch.

Misschien zou het wel een coole feature zijn mocht je met behulp van bv. een schepje en doosje zelf enkele plekjes kunnen creëren met wat voorraad. Dat willekeurig over de map maar uiteraard gelimiteerd.

En ja @Renegadexxripxx , verborgen voorraden waar je zelf op bent gebotst kunnen aanduiden op de map zou ook wel handig zijn. (y):)

The zone feels alive now ipv die artificiële spawns 5 meter achter uw gat. Veel meer infighting van entities overal.

A-life is effectief up and running. Wss nog niet helemaal zoals het moet, maar de impressie is er wel en het voelt allemaal realistischer aan.

Dat is inderdaad iets wat merkelijk is verbeterd en meteen opviel na hun eerste grote update. Méér leven moet er voor mij wel niet zijn want anders gaat in mijn ogen die grauwe eenzame depressieve sfeer wat verloren. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet verwoorden maar je weet wel wat ik bedoel. :)

Ik *** bij momenten wel nog bijna in mijn broek en dan ben ik, moet ik eerlijk bekennen, wel blij als een groep stalkers mijn pad kruisen die dezelfde kant op blijken te gaan. Dan huppel ik lekker wat mee voor de sfeer en gezelligheid. Hehe :cool:

Laatst bewerkt:
De eerste keer had ik het niet meteen door tot ik enkele lichamen wou checken die voor mijn neus als het ware oplosten waarna er meteen daarna één of meerdere dieven vlakbij spawnden.

Ik heb dat in Cordon aan de hand gehad aan die zone waar Peat normaliter ondervraagd werd en in de lesser zone aan die zone ter hoogte met die oliepijpen en ondergrondse bunker. Pas ze allemaal gedood, begon met looten en bam volgende 10 die spawnden. Ik had ze gedood, wilde looten en boom opnieuw. Dat was irritant.
Ben uiteindelijk weggevlucht...

Als daar losten die niet op voor mij. Dat ben ik tegengekomen aan die basis in zanton onder de grond. Aan de de claw in Zanton en dan ook aan dat tankstation. Maar had tegelijkertijd toen psi effecten rond mij, waardoor ik dacht dat het zo'n controller of zo was die mij fake enemies deed zien waarna ik na een 10 tal ben gaan lopen. Aangezien ik mijn repareerfactuur niet wilde verhogen... zonder loot om iets te compenseren...

Ik vind eerlijk gezegd de reparatiekosten op rookie wel meevallen ALS je tenminste niet zot doet EN niet te lang wacht om iets te repareren.
Zo ben ik gisteren in een grot terecht gekomen met de burner anomalie en daar ben ik nogal nonchalant doorheen gegaan. Ik kon een artefact moeilijk pakken en toen ik wat later voor de eerste keer met een wapen te maken had die niet meer goed werkte wist ik meteen hoe laat het was. Alles wat ik aan had en bij me had was zo goed als kapot. Toen ik uiteindelijk iemand had gevonden die alles kon herstellen had ik zo'n 80.000 coupons op zak, na de reparaties met moeite 10k. :cry2:
Zo goed als elke run zit ik nu met een rekening van 10 - 20k. Het is enkel dankzij de coupons van de quests dat ik voorlopig wat coupons aan de kant kan zetten. Al heb ik de Softcom wapen of whatever aan de kant gezet. Had dat combatant geweer even aan de kant gezet om te zien of die AR412 of zoiets unicum meer mijn ding was. Maar AR zonder scopes zijn niet mijn ding... heb mijn shotgun voor kortbij ;p. Die sofcon was 5k op zijn eigen per keer aan reparatiekosten. Mijn armour schommelt vlot tussen de 7 en de 10k. En dat is repareren vanaf 85 -90%. Ik wil niet weten wat het mij kost als die volledig stuk is...

Om die reden vind ik het dan toch iets te irritant ook al is de game zelf zeer leuk.

Wat de stashes betreft ben ik eerlijk gezegd ook nog niet helemaal mee hoe deze functioneren in de game. Als je er één hebt geplunderd komt er dan ergens een andere tevoorschijn of komen er later opnieuw zaken in terecht door andere stalkers bv? Of éénmaal leeg, voor de rest van de game leeg? Ik veronderstel van niet want dan kom je vroeg of laat zonder loot te zitten en bovendien is het ook niet realistisch.

Volgens mij : eens geplunderd zijn die leeg. Als jij die hebt leeggemaakt en je zet daar dan wat loot van u in dan activeert die stash opnieuw.
Ik denk niet dat er nieuwe stashes bijkomen gedurende de game. Deze zijn eindig.
Al zijn er wel bugs. Als een stash onderdeel is van een quest en je had die al leeggemaakt dan lijkt die inhoud opnieuw te spawnen. Om die reden had ik een duplicaat van wisps stash. Maar dat lijkt mij de enigste wijze dat je een stash die je al hebt geloot opnieuw te kunnen looten.

Misschien zou het wel een coole feature zijn mocht je met behulp van bv. een schepje en doosje zelf enkele plekjes kunnen creëren met wat voorraad. Dat willekeurig over de map maar uiteraard gelimiteerd.
Dan moet ik nog een schepje en doosje gaan meepakken ook nog :p. Nog minder loot ruimte. Maar ja een functionaliteit in die range zou wat handiger zijn. Al heb ik momenteel als tijdelijke oplossing zo'n gewichtsartifact in mijn inventory zitten die ik uitwissel zodanig dat ik niet in een slakkengang naar de kortstbijzijnde hub moet gaan om alles te verkopen.
Zo'n paard zoals in The Witcher 3 was dan toch handig :p.

En ja @Renegadexxripxx , verborgen voorraden waar je zelf op bent gebotst kunnen aanduiden op de map zou ook wel handig zijn. (y):)
Enige manier die ik heb gevonden is om er een bandage of vodka of zo in te laten zitten. Dan blijft die actief. Maar het probleem is dan wel dat ik geen overzicht heb van ben ik daar nu geweest of niet. Allez als ik morgen doorspeel weet ik dat nog wel natuurlijk. Maar als het al wat verder weg is dan wordt dat al wat vager.

Volgens mij : eens geplunderd zijn die leeg. Als jij die hebt leeggemaakt en je zet daar dan wat loot van u in dan activeert die stash opnieuw.
Ik denk niet dat er nieuwe stashes bijkomen gedurende de game. Deze zijn eindig.
Al zijn er wel bugs. Als een stash onderdeel is van een quest en je had die al leeggemaakt dan lijkt die inhoud opnieuw te spawnen. Om die reden had ik een duplicaat van wisps stash. Maar dat lijkt mij de enigste wijze dat je een stash die je al hebt geloot opnieuw te kunnen looten.

Dat wist ik nog niet, dat als je er zelf opnieuw dingen in plaatst deze opnieuw zichtbaar worden op de map. Merci! 👍 Ik had zelfs nog niet door, na al die uren, dat zelf ontdekte voorraden (Dus niet aangeduid door middel van missies en gevonden PDA's, briefjes, enz.) ook zichtbaar worden.
Ik had dat eerste misschien zelf ontdekt mocht ik zeker zijn dat alles blijft zitten. Ik vertrouw momenteel alleen de private stashes. Kan jij, of iemand anders, bevestigen dat dit zo is? Dat niks verdwijnt na verloop van tijd maar alles blijft zitten. Dan ga ik daar waarschijnlijk ook wat meer gebruik van maken.

Dan kan ik wat meer loot oprapen van vijanden en wat ik te veel heb her en der verdelen onder nabijgelegen voorraden. Natuurlijk is dit dan weer niet echt realistisch en doet het allemaal wat afbreuk aan het gehele survival aspect. Enfin, ik bedoel dat overal alles blijft zitten.

Als je een stash hebt geplunderd van iemand anders kan ik mij voorstellen dat deze persoon daar niet gelukkig mee is, ook al zijn die stashes er soms met de intentie andere stalkers te helpen, en is het ook logisch dat zaken die jij er hebt ingestopt er terug uitgehaald kunnen worden door andere stalkers, enz.

Wat die bug betreft, dat alles opnieuw spawned zou dan inderdaad niet mogen gezien dit niet de bedoeling is maar beter zo of omgekeerd, niet? 😀 Zo kan je tenminste de missie nog afwerken.

Maar het probleem is dan wel dat ik geen overzicht heb van ben ik daar nu geweest of niet. Allez als ik morgen doorspeel weet ik dat nog wel natuurlijk. Maar als het al wat verder weg is dan wordt dat al wat vager.

Maar inderdaad, hoe weet je uiteindelijk nog welke stash 'vers' is en welke niet. Misschien kan GSC daar later nog wat aan toe voegen. Wat mogelijkheden om voorraden wat te managen in de PDA, al is het bv. alleen met behulp van kleuren.

Dan moet ik nog een schepje en doosje gaan meepakken ook nog :p. Nog minder loot ruimte. Maar ja een functionaliteit in die range zou wat handiger zijn. Al heb ik momenteel als tijdelijke oplossing zo'n gewichtsartifact in mijn inventory zitten die ik uitwissel zodanig dat ik niet in een slakkengang naar de kortstbijzijnde hub moet gaan om alles te verkopen.
Zo'n paard zoals in The Witcher 3 was dan toch handig :p.

Ja, je er moet er iets voor over hebben eh. 😁

Zo'n artefact heb ik ook al een paar keer gehad en de eerste keer ook eens gebruikt. Alleen niet op de manier zoals jij het doet. Jij bent slimmer en minder gulzig dan ik, zo blijkt. 😀

Het geeft ook radioactiviteit af als ik het mij nog goed herinner (Wat eigenlijk niet in de Zone) en jij gebruikt het blijkbaar enkel op het ogenblik dat je met je voorraad terug wil naar een nederzetting of iets dergelijks om er sneller te zijn.

Ik daarentegen propte mijn zakken vol tot ik niet meer kon gaan of staan, gebruikte nadien dat artefact om NOG meer dingen in mijn zakken te proppen terwijl ik de ene vodka fles na de andere binnen kieperde om de radioactiviteit onder controle te houden en DAN pas ging ik, met een slakkengangetje, terug naar de dichtstbijzijnde nederzetting, straalbezopen. 😌

Tis misschien iets omslachtiger omdat je op een tweede scherm moet werken maar je heb wel interactive maps/progress trackers die je eventueel kan gebruiken.

Je kan locaties aanduiden als done of eventueel notes bijzetten.

Toch bedankt voor de tip Hoffman! (y)

Ik had dáár nog niet aan gedacht. Ik ken de site en de map wel maar misschien kan dit wel gebruikt worden via de Steam-overlay. Eens checken of ik al een account had, anders eentje maken. Merci! 🙂

Die radioactiviteit raakt mij nu niet meer. Ik heb gisteren een beetje geluk gehad en de liquid rock gevonden. Waardoor ik maximale radiation protection heb (en nog een andere, zonder ook maar 1 negatief effect). Al heb ik vandaag nog van een andere stalker een medium radiation protection artifact geloot. Anderen elkaar laten vermoorden om dan te looten is makkelijk :p.

Ik had echter 2 van die medium weight artifacts gevonden. En 1 ervan had ik zo'n upgrade om zo'n zakje te beschermen tegen de straling. De andere was om daarna wat makkelijker terug te rennen. Tegen zo'n slakkegang 500 - 1km kruipen bij wijze van spreken is niet plezant...

Al heb ik vandaag nog van een andere stalker een medium radiation protection artifact geloot. Anderen elkaar laten vermoorden om dan te looten is makkelijk
Ik heb dat sinds vandaag ook, mijn eerste, eindelijk! :p Heb deze gevonden bij zo'n luchtbel anomalie ergens diep in het moeras. Vijanden elkaar laten in stukken scheuren en/of schieten is voor mij ook meer en meer een must. Hehe Vooral na vandaag.

Ik ben het moeras ingegaan. Da's voor mij momenteel toch wel de meest intense, en ook een beetje de meest irritante, regio in de Zone.
Ik heb er mij echt moeten doorsleuren. Ik wil niet te veel zeggen omdat ik bang ben dat ik dingen zal spoilen voor anderen maar amai... had ook bijna geen munitie meer en opnieuw is bijna al mijn materiaal redelijk beschadigd.

Op een bepaald ogenblik zat ik vast en heb ik uiteindelijk een groot deel van mijn materiaal (4 geweren en 4 artefacten) achter moeten laten in een kluisje. Ik hoop nu echt dat die dingen daar lange tijd in bewaard blijven want anders ga ik blèten. 😭

Na zo'n 5 uur ben ik er uit maar moet nu dus nog eens terug achter mijn materiaal. Enfin, het was heavy vandaag.

Spel is wel nog altijd zalig, ondanks de gebreken. Van mij mogen ze trouwens die geplande multiplayer in hun *** steken en zich volledig focusen op de singleplayer.

Enige manier die ik heb gevonden is om er een bandage of vodka of zo in te laten zitten. Dan blijft die actief. Maar het probleem is dan wel dat ik geen overzicht heb van ben ik daar nu geweest of niet.

Ik had het hier over voorraden die, als je ze ontdekt, nog niet aangeduid waren op je PDA en sinds gisteren weet ik zeker dat deze niet aangeduid worden. Niet als je ze ontdekt en er vlak bij gaat staan, niet als je ze open doet, niet als je er iets uit haalt, niet als je er alles uit haalt en één iets laat zitten en niet als je er alles uit haalt en daarna één iets terug stopt. Hehe Gisteren eens getest. 😀

Voorraden die wel aangeduid waren krijgen een iets donkere kleur op de map eenmaal je ze gevonden hebt en er iets hebt uitgehaald. Heb ik ook nog maar pas opgemerkt. Het is wel niet goed zichtbaar. Hadden beter een ander kleurtje gebruikt in de plaats.

Laatst bewerkt:
Prima dagje achter de rug. Ben dus, na een 5-tal in-game dagen, terug gegaan naar het moeras om mijn achtergelaten wapens en artefacten en... alles was er nog! 😁 (y) Blijkbaar, als ik het mag geloven, blijft alles wat je hebt achter gelaten in tassen, kluizen, enz... daar voor altijd tot je het komt ophalen. Best wel cool eigenlijk.

Ik ga morgen voor het eerst naar CIRCAA. Ben benieuwd.

Ook voor het eerst nieuwe grafische bug, of iets, dergelijks gehad. Nadat ik, in het moeras, massaal werd aangevallen door Boars en Fleshes, bijgevolg het leven liet en de game opnieuw laadde kreeg ik te maken met een rood/oranje gloed. (Bijna zoals dit het geval is bij een emissie)

Savegame opnieuw laden, andere savegame laden, game heropstarten, enz. hielp eerst niet. Toen ik uiteindelijk besloot toch ff verder te spelen verdween die rood/oranje gloed langzaam. Ik dacht eerst dat het voorbij was maar na verloop van tijd had ik door dat er toch iets niet juist was met de belichting en al helemaal niet toen het nacht werd en het precies was alsof de zon er nog was maar verstopt zat achter donkere wolken.

Uiteindelijk besloot ik nog eens te bewaren en deze savegame opnieuw te laden waarna het, gelukkig, opnieuw in orde was. Plotseling was het opnieuw helemaal donker, zoals het hoorde, en had ik toen pas door hoe belabberd de belichting al die tijd was. Vrij raar.

Weird water gevonden. Ik heb op dit moment dus 140 kg draaggewicht. Is wel leuk. Heb ook ergens een maximum endurance artifact gevonden waardoor het rondhossen een pak gemakkelijker is.

Voor de rest zit ik nog altijd in het moeras :p. Maar heb maar een paar uurtjes gespeeld sinds zondag.

Weird water gevonden. Ik heb op dit moment dus 140 kg draaggewicht. Is wel leuk. Heb ook ergens een maximum endurance artifact gevonden waardoor het rondhossen een pak gemakkelijker is.
Ik heb, dankzij een artifact (Weet de naam niet meer), zo'n 3kg bij en zit op 83. 🙄 Ik moet dringend eens wat meer werk maken van op artifacten te jagen want ik was tot nu recent vergeten hoe nuttig ze kunnen zijn. Dat extra uithoudingsvermogen is natuurlijk ook wel mega.

Ik ben, eerlijk gezegd, een beetje jaloers maar... ben wel blij voor jou. 😃

Voor de rest zit ik nog altijd in het moeras :p.
Brrr... ben daar niet zo op mijn gemak, eerlijk gezegd. 😟

Vandaag op deze gebotst. Onderstaande niet de eerste keer natuurlijk maar dacht, ga er eens een fotootje van nemen. :p
Ik hou er wel van hoe men aan dergelijke 'details' heeft gedacht om de wereld zo realistisch mogelijk te maken.

Deze vind ik ook wel cool. Nog niet zo lang geleden een unboxing en PC build gezien met deze erin. Nogmaals, leuk hoe de makers er dergelijke zaken instoppen.

Brrr... ben daar niet zo op mijn gemak, eerlijk gezegd. 😟

Ik ook niet... zeker niet in die zone rechts onder... Gisteren nog een uurtje door gegaan. Volgende keer als ik die artifacts tegenkom met die concussion granaten haal ik mijn wapens behalve het pistool uit mijn handen... en zet ik die in mijn inventory
Door het zoeken naar een stash waar eigenlijk brol inzat had ik een reparatiefactuur van mijn wapens van +/- 25k en dan nog eens 16k voor mijn outfit... Dat was pijnlijk... had door het gewicht van de loot wel 20k gerecupereerd (zonder rode wapens). Maar wel nog altijd een gat van 20k coupons in mijn beurs... Al had ik wel 2 artifacts gevonden die ik nog niet verpatst had (niets speciaals)

Wat ik in de toekomst kan voorkomen door gewoon die wapens in mijn backpack te steken. En skifs wapen is zeer goedkoop om te repareren. En zoveel mobs overleven die granaten nu ook niet dat je nood zou hebben aan die dure wapens.

PS: voor die artifacts te hunten vind ik de combinatie tussen die bear detector en die hele detector of zo wel top. Die hele voor zijn range. En eens je rond de 30 zit switch je over naar die bear om de exacte locatie zeer gemakkelijk te vinden.
Weird water doet onmiddelijk 40kg bij uw limiet. Heeft wel een nadeel dat je dronken wordt eens je meer als 50kg draagt. Maar je kan wel gewoon redelijk vlot lopen. Die is wel irritant om te vinden...
Die gewicht versie had ik in een loden container zitten waardoor je er niet dat nadeel van die radiatie krijgt.

Significante bug in hoofdmissie van Sirca. Zit nu vast erdoor, lijkt dat een character niet spawnt waardoor het scenario niet kan doorgaan.

Was een leuke game tot nu :(. Lijkt niet direct een oplossing te zijn voor xbox.

Significante bug in hoofdmissie van Sirca. Zit nu vast erdoor, lijkt dat een character niet spawnt waardoor het scenario niet kan doorgaan.

Was een leuke game tot nu :(. Lijkt niet direct een oplossing te zijn voor xbox.
Ik vind het super spijtig voor je, echt waar. 😟

Ja, het was beter anders geweest natuurlijk maar ik heb toch ook weer zo een haat/liefde verhouding met deze game, net zoals ik dat had met de voorgangers. Enfin, vooral het origineel dan want daar had ik, voor zover ik mij kan herinneren, nog meer problemen mee. Ook mijn framerate was belabberd, iets wat nu gelukkig prima is dankzij nieuwe technieken als Upscaling en Frame Generation. Ik heb daardoor waarschijnlijk niet de perfecte visuele ervaring als zonder maar het ziet er zo ook al fantastisch uit. Men heeft helaas niet alleen de positieve dingen van het origineel overgenomen. :(

Maar goed, hopelijk voor jou kan je snel verder doen.

Sinds de laatste update heb ik last van serieuze crashes in Rostok, waarbij veelal mijn PC volledig vastloopt en een harde reset nodig is. (Ik was er voordien al geweest en had toen geen problemen.)

Het is vooral als ik met Screw de technieker praat, in mijn Private Box of in mijn inventaris zit te rommelen en vooral als ik iets dergelijks doe in de buurt van die ruimte.

Ik had er bijna ff geen zin meer in maar ik heb uiteindelijk toch kunnen doen wat ik wou daar en ben voorlopig weer onderweg. Hopelijk jij ook. 🤞

Alleen de twee laatste pagina's gelezen, dus excuses mocht het antwoord eerder gegeven zijn.
Heb het spel gekocht bij release en vrijwel direct aan de kant gelegd omdat het voor geen meter draaide op mijn pc. Is er op dat vlak vooruitgang geboekt met patches?
Mijn specs:
- AMD Ryzen 7 7700X
- 32gb ram
-NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER

Ben ook aan het uitkijken om mijn graphische kaart te vervangen, maar wel rond de 500 euro, dus als iemand daar een tip voor heeft.

Terug
Bovenaan