RBMK
New member
De specs van mijn PC zijn ietsje hoger dan wat is aanbevolen voor de High Setting op 1440p. Als ik daarmee echt, gegarandeerd altijd en overal, minimum 60FPS haal dan zal ik al heel tevreden zijn.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De specs van mijn PC zijn ietsje hoger dan wat is aanbevolen voor de High Setting op 1440p. Als ik daarmee echt, gegarandeerd altijd en overal, minimum 60FPS haal dan zal ik al heel tevreden zijn.

Ja! Spannend, is het niet?!Hopelijk draait deze een beetje vlot. Binnen een weekje weten we meer![]()

op steam kan je ok pas downloaden vanaf 17uIk las op het forum van Tweakers dat rond 15:00 de eerste reviews online zouden komen. Zéér benieuwd.
Game zelf speelbaar om 17:00.
(pc)Heart of Chornobyl precies waar ik op hoopte: heerlijke Eurojank. Nieuwkomers treffen een ouderwetse rpg met een mooie wereld en een fijne survival-gameplayloop, en helaas ook domme ai, een hoop grafische problemen en enorm frustrerende bugs. Het is knap dat de ontwikkelaar de game onder deze omstandigheden weet uit te brengen, maar meer dan een culthit zal het in deze vorm niet worden.
Afwachten op wat patches precies![]()

Die review klinkt precies zoals de eerste gamesPower Unlimited 69/100