STALKER 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Ja halo, dat ziet er toch wel verdomd goed uit zeg! 😍 Ik kreeg vooral een nostalgische prik vanaf 1:49. Waar het allemaal ooit begon... waar is de tijd. 🥲

Ik was echt bezeten van alles wat met het eerste deel te maken had en ondanks de vele teleurstellingen (Het vele verschuiven van de releasedatum en de vele oorspronkelijk beloofde features die waren verdwenen bij release) was deze game uiteindelijk toch een knaller voor mij. Eén van de games die op mij toch een hele grote impact heeft gehad.

Ik heb een jaar terug eindelijk nog eens geïnvesteerd in een gloednieuwe PC en hoewel ik nu voornamelijk oudere games speel (Met uitzondering van BG3) is dit er eentje waar ik mij misschien toch nog eens aan ga wagen. Ik ga wel de eerste reacties afwachten om er zeker van te zijn dat alles ok is en de performance meevalt.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik het nog ga aankunnen. Vroeger was het allemaal horror wat de klok sloeg maar ik ben een teer zieltje geworden. 😄

Vorig jaar heb ik mij eens aan de remake van RE2 gewaagd en het scheelde niet veel of na de eerste confrontatie met een paar zombies was ik gestopt maar... ik heb uiteindelijk mijn stoute schoenen aangetrokken en doorgezet EN deze uitgespeeld dus het is niet onmogelijk.

Ik vraag mij af hoe ik, met deze generatie graphics en in deze setting, ga reageren als ik mijn eerste Bloodsucker ergens in het donker (Bij daglicht zal het al een ramp zijn) tegen het lijf ga lopen. 🥴

Laatst bewerkt:
Ik deel hier zowat de mening. Destijds heb ik die games kapot gespeeld en was ik helemaal gefascineerd door Tsjernobyl etc. En nu nog ze maar geen idee of ik deze game echt volledig ga spelen. Ik zou em wel willen spelen maar ik ben de laatste jaren zo'n zenuwachtig type geworden dat het een lastige gaat worden, weet ik nu al.. Zeker als er idd Bloodsuckers of ander horror gespuis gaat opduiken. Tgaat sws héél slecht zijn voor mijn anxiety... :')

Dit ziet er inderdaad echt wel goed uit. Ben vooral benieuwd naar performance op PC, dus ga toch wel even wachten wat de reviews zijn en dan mogelijks mijn PC eerst upgraden want dit vraagt echt om op high res gespeeld te worden.

Ik vraag mij af hoe ik, met deze generatie graphics en in deze setting, ga reageren als ik mijn eerste Bloodsucker ergens in het donker (Bij daglicht zal het al een ramp zijn) tegen het lijf ga lopen. 🥴

Hopelijk gaan we de tijd op één of de andere manier kunnen skippen :lol:

Ik hoop oprecht dat het een succes wordt. Zoals ik het zie is er slecht één studio die een deftig vervolg kan maken op het origineel en dat is uiteraard GSC zelf. Het zou dan ook ongelooflijk zonde zijn mocht men falen. Het ziet er uiteraard super uit maar na al die jaren ben ik héél voorzichtig geworden. 🙂

Ik heb echt wel zin in een nieuw S.T.A.L.K.E.R. avontuur met hedendaagse graphics, in een ECHTE open wereld dus zal de teleurstelling toch groot zijn als dit een flop wordt. Maar goed, ik ben waarschijnlijk niet de enige. 😀

Ik laat mij niet meer vangen aan een pre-order maar zodra de positieve commentaren overheersen kort na release en het met de performance snor blijkt te zitten ga ik niet langer wachten.

Terug
Bovenaan