Ryzen 5600 & 3060 Ti setup (met veel kleurtjes)

ToasT

Well-known member
Crowdfunder FE
Goeieavond,

Terug tijd om up te graden: ram staat best goedkoop maar de nieuwe CPU's en graka's zijn jammerlijk genoeg bijna niet te verkrijgen.
Zo zie je maar dat er altijd wel iets zal zijn.

Ik kwam op Azerty al uit op het volgende maar wil nog eens jullie input er over horen. Meer bepaald of de voeding dit allemaal zal trekken, compatibiliteit, heb ik genoeg fan headers, ...
Een andere case mag ook, maar het moet een tower zijn met het window rechts

PS Ben ik nu de enigste die vind dat er veel te weinig USB aansluiting op die mobo IO panels zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Tnx, eens rap het lijstje bekeken maar ik kwam geen 'inverted' tegen. Graka ga ik veranderen naar een Ventus 2x OC, met de 3 fan versie heb ik maar een paar mm over qua lengte.

Ik kwam deze mooie review tegen over die case:

 
- 110EUR voor een Sharkoon case? 30 EUR meer en ge hebt een O11D, 10 EUR minder en ge hebt een 011D Mini.
- 500GB voor een gaming pc is echt krap.
- Corsair RGB RAM & Corsair RGB H2O, maar dan geen Corsir case fans op een controller? Beetje raar :)
 
- Cases die je aanhaalt, zijn niet 'inverted' dus totaal niet relevant voor mij.
- Er wordt nog 2TB uit de huidige PC over gezet, dan is 500GB voor een 'windows' schijf eigenlijk veel te veel :p
- RAM was op moment van schrijven en Corsair AIO coolers zijn toch zowat de referentie AIO's (geweest?), net als NZXT. Ik had toch eigenlijk gewoon niet verder gekeken.

Sowieso ga ik het nog wat langer uithouden met de huidige build, eerst moet alles wat deftig leverbaar worden (zodat hopelijk die prijzen wat zakken)
 
Mijn ervaring met Sharkoon is niet geweldig, ongeacht welk product ervan. Lian li daarentegen is een topfabrikant. Vind het nog altijd jammer dat de O11D Mini zoveel vertraging had, die zijn airflow is stukken beter dan mijn 280X (maar wel groter)
Een corsair case kan voor u in se ook interessant zijn, in hun RGB versies zit standaard een aRGB controller in en dan kan je alles uit 1 app sturen.

Ik heb zelf een H115i en die doet het zeer goed, de NZXT met display vond ik te duur voor wat hij van prestaties levert. Beste bang for your buck is de Liquid Freezer van Arctic. Verbazend goedkoop, stil en koelt zeer goed. Maar geen kleurtjes.
 
Terug
Bovenaan