Volledige Set-ups Game Setup AMD Ryzen 9 7950X3D - Asus Rog Strix RTX 4090 OC 24G - 64GB Corsair Dominator Platinum DDR5 - 2TB Samsung 990 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
09/02/2024 22:00

0xM

Member
iTrader: 100% (0/1)
Algemene informatie/specificaties
/
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Sint-Niklaas
Wegens verhuis naar het buitenland verkoop ik mijn high-end setup, dit word enkel in zijn geheel verkocht, niks apart.
Het systeem is zéér recent aangekocht eind oktober / begin november, professioneel geassembleerd door een medeforum lid. Sindsdien nauwelijks in gebruik geweest wegens 7/7 werk en uiteraard de feestdagen. Alles is dus helemaal GLOEDNIEUW. Alles komt compleet met doos en factuur/garantie.



CPU:
AMD Ryzen 9 7950X3D
(€ 695,00)

GPU:
ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB
(€ 2499,00)

MOBO:
Asus ROG STRIX X670E-E GAMING WIFI
(€ 505,00)

Koeling:

NZXT Kraken Elite 360 Black
(€ 285,00)

GEHEUGEN:
Corsair Dominator Platinum 64 GB DDR5-6000 Kit werkgeheugen (CMT64GX5M2B6000Z30)
(€ 305,00)

SSD:
SAMSUNG 990 PRO, 2 TB
(€ 180,00)


PSU:
FSP Fortron Hydro Ti Pro ATX 3.0 PSU
(€ 250,00)

Case:
Fractal Design Torrent Black TG Light Tint
(€ 210,00)

Toetsendbord:
SteelSeries Apex Pro TKL Wireless 2023 Azerty
(€ 250,00)

Muis:
Razer DeathAdder V3 Pro
(€ 135,00)

Monitor:
LG UltraGear OLED 27GR95QE-B
(€ 899,00)

Huidige prijzen staan hierboven vermeld, totale nieuwprijs momenteel: +- € 6215

Bieden vanaf: 5000
Meeneemprijs: 5500

Wordt uiteraard niet verzonden, testen kan uitgebreid bij mij thuis.

Link op 2dehands.be
https://link.2dehands.be/m2064317992
 
Nee, ben niet dezelfde persoon:)
Ik bied 3600 € afgehaald voor enkel de PC.

Dat kan ik onmogelijk noteren, als je rekening houd met de minimumprijs hierboven minus de monitor, toetsenbord en muis begrijp je dit vast wel.
Het is geen "2dehands PC" die draaiuren heeft en / of stof heeft gehapt, alles is letterlijk splinternieuw en op zich al een zeer deftige korting op top onderdelen die samen een zeer mooi geheel vormen.
 
Mooie set-up, maar vind het vreemd dat je in een beest van een pc een SSD'tje steekt van 2TB....een voeding van 250 euro? 64GB?
Neem het niet verkeerd op, maar ik veronderstel dat de verhuis naar het buitenland al langer op de planning stond, dus waarom koop je dan een pc van 6000 euro?

Like i said; don't get me wrong....

Free upke
 
Mooie set-up, maar vind het vreemd dat je in een beest van een pc een SSD'tje steekt van 2TB....een voeding van 250 euro? 64GB?
Neem het niet verkeerd op, maar ik veronderstel dat de verhuis naar het buitenland al langer op de planning stond, dus waarom koop je dan een pc van 6000 euro?

Like i said; don't get me wrong....

Free upke
Verhuis naar het buitenland stond niet gepland, ik heb een werkaanbieding gekregen waar ik geen nee op kon zeggen.
Bedoeling was om later eventueel een SSD bij te steken en heb voldoende NAS opslag mogelijkheid. Besparen op een voeding in zo'n systeem? Niet slim. Bedankt voor het free upke die eigenlijk overbodig is!
 
Dat kan ik onmogelijk noteren, als je rekening houd met de minimumprijs hierboven minus de monitor, toetsenbord en muis begrijp je dit vast wel.
Het is geen "2dehands PC" die draaiuren heeft en / of stof heeft gehapt, alles is letterlijk splinternieuw en op zich al een zeer deftige korting op top onderdelen die samen een zeer mooi geheel vormen.
Begrijp je hoor, maar voor dit is zowat het maximum dat ik aan wil spenderen.
 
Bieden vanaf €4750 voor het geheel meeneem €5500, koopje. +- €1500 onder de huidige prijs, en alles is zoals vermeld spiksplinternieuw, eigenlijk letterlijk ongebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan