Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is dit voor de kinderen van de BG'ers of voor de BG'ers zelf? =]
Ik herinner mij nog goed het WK van 1998 (ik was toen 9 jaar). Op vrijdagavond gingen wij met het gezin naar de lokale Delhaize... en stal ik stickers die op de petit gervais potjes zaten.
Helaas was dat maar een set van 6 verschillende stickers ofzo... maar nooit leerde ik mijn lesje.
Ik krijg vooral het vliegend schijt van die achterlijke nummering. Ipv dat gewoon van 1 tot 980 te laten lopen…. Nee elke land van 1 t.e.m 13. Heel plezant om alles zo te liggen sorteren. Ben precies nen halve boekhouder
Ik krijg vooral het vliegend schijt van die achterlijke nummering. Ipv dat gewoon van 1 tot 980 te laten lopen…. Nee elke land van 1 t.e.m 13. Heel plezant om alles zo te liggen sorteren. Ben precies nen halve boekhouder
We gaan dit opnieuw aanpakken zoals tijdens het vorige EK en WK.
Er is een nieuwe ruilthread aangemaakt in de voetbalsectie van het forum. Daar kan je aangeven welke stickers je nog zoekt en welke dubbels je te ruil hebt.