Ruilhoekje panini sticker album wk 2026

GETHEZ

Well-known member
Ik wou eens navragen hoe we dit best doen op het forum, een topic aanmaken in B&S of in het voetbal gedeelte?

Thx in advance, ik denk aan verzending per post (envelop) of fysiek indien in de buurt...

Is dit voor de kinderen van de BG'ers of voor de BG'ers zelf? =]

Ik herinner mij nog goed het WK van 1998 (ik was toen 9 jaar). Op vrijdagavond gingen wij met het gezin naar de lokale Delhaize... en stal ik stickers die op de petit gervais potjes zaten.

Helaas was dat maar een set van 6 verschillende stickers ofzo... maar nooit leerde ik mijn lesje.

Ik krijg vooral het vliegend schijt van die achterlijke nummering. Ipv dat gewoon van 1 tot 980 te laten lopen…. Nee elke land van 1 t.e.m 13. Heel plezant om alles zo te liggen sorteren. Ben precies nen halve boekhouder 😬

Ik krijg vooral het vliegend schijt van die achterlijke nummering. Ipv dat gewoon van 1 tot 980 te laten lopen…. Nee elke land van 1 t.e.m 13. Heel plezant om alles zo te liggen sorteren. Ben precies nen halve boekhouder 😬
Ja dat was mijn eerste gedacht ook. Dwaas systeem zo.

Mijn kinderen vinden het leuk om te doen, laat begaan.
Mijn '94 boek zullen ze nooit evenaren :evil:

Maar ik heb wel interesse moest er ooit geruild moeten worden

Hier er ook 2 weken mee bezig met de zoon. Hebben al een excel om het op te volgen ook 😅.

We zitten op 55% voor het ogenblik. Al 100+ dubbels ondertussen denk ik. Nog een lange weg te gaan.

Terug
Bovenaan