Rondlopen met badge openbaar

Rondlopen met badge tijdens het pendelen

• Ja

Stemmen: 4 7,0%
  • Neen

Stemmen: 53 93,0%

• Totaal aantal stemmers
    57
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ken veel werkvolk wiens badgen in hun broek of werkjas zitten in een doorzichtig vakje. Die mannen moeten constant door de veiligheidscontrole en binnen de veilige zonen moet hun badge altijd zichtbaar zijn. 't gaat dan wel om de mannen die in volledige fluo-overall op de trein zitten dus de badge zal dan wel het minst opvallende zijn denk ik.

Die gaan dat echt niet elke dag zitten uithalen.

Ik zou dat nooit doen. Ten 1e vind ik dat maar raar, ten 2e opent dat enkel deuren naar ofwel indentiteitsfraude en diefstal van de badge.

Badge hangt hier altijd aan mijn rugzak vooraan.
In het zicht dus, zodat ik zeker zie dat ik hem altijd bij heb en dus niet vergeten ben.
Nuttig als uw gewone rugzak en uw fietsrugzak twee aparte rugzakken zijn.

Die zit gewoon in mijn portefeuille. Het is al erg genoeg dat het logo ook nog eens volledig op de maaltijdcheque kaart staat. Nog meer gratis reclame moet daar niet bij.

Bij ons is het expliciet verboden om buiten het bedrijf met de badge zichtbaar te lopen. Badge heeft trouwens geen enkele referentie naar de bedrijfsnaam, net zoals het gebouw ook geen bedrijfsnaam draagt.

giphy.gif

Die van mij ligt altijd in de auto of in mijn rugzak. Maar zoals een goede BG'er loop ik in het openbaar wel steeds rond met een plakkaat met daarop mijn brutoloon. Kwestie van het plebs even op hun plaats te zetten.

Laatst bewerkt:
Van en naar werk nooit m'n badge aan, maar 's middags als ik naar de Delhaize op Brucargo ga soms wel dat die rond m'n nek hangt te bungelen zodat ik er niet naar moet zoeken om terug het gebouw in te lopen :D

Nee, ik werk voor de veiligheid. Anders riskeer ik het te worden aangesproken voor een probleem waar ik niets over te zeggen heb.

nochtans verplicht voor luchthavenpersoneel ;)
bij ons zijn er ook weinig die dat doen, maar goed, de theorie is de theorie.
Eens je voorbij de controle zit he. Maar in de vertrekhal zelf heb ik die wel altijd subtiel weggestoken om de "meneer, ik moet mijn vliegtuig naar ouagadougou hebben, waar moet ik zijn?" vragen tegen te gaan :P

Die van mij ligt altijd in de auto of in mijn rugzak. Maar zoals een goede BG'er loop ik in het openbaar wel steeds rond met een plakkaat met daarop mijn brutoloon. Kwestie van het plebs even op hun plaats te zetten.
Hebt ge dat nog maar pas gedaan? Vorige week kwam ik u tegen en toen stond uw loon er nog niet op.

ffe8579c0960d676e768bd19feb6d4c5.jpg

Eens je voorbij de controle zit he. Maar in de vertrekhal zelf heb ik die wel altijd subtiel weggestoken om de "meneer, ik moet mijn vliegtuig naar ouagadougou hebben, waar moet ik zijn?" vragen tegen te gaan :p
wij krijgen die vragen véél meer bij ons, sinds het transit-checkpunt vaker gesloten is :(
maar goed, wij zijn voor BAC toch een gratis een info-punt, dus een vraag meer of minder 🤷‍♂️
Staatsveiligheid?
élk uniform krijgt en public constant vragen over dingen waar zij totaal niks over te zeggen hebben.

Eens je voorbij de controle zit he. Maar in de vertrekhal zelf heb ik die wel altijd subtiel weggestoken om de "meneer, ik moet mijn vliegtuig naar ouagadougou hebben, waar moet ik zijn?" vragen tegen te gaan :p
Waar is de WC?
Dat terwijl ge naast de ingang van de wc staat... Ook ne klassieker.
Als ik gehaast ben fluo vest en badge weg in passagierszones.

Nee, niemand in het openbaar moet weten waar ik werk.

Wij zijn in principe verplicht om onze badge altijd zichtbaar aan/bij te hebben op de werkvloer. We hebben allemaal een lanyard gekregen om die aan te hangen.

Na 2 weken was ik die al 8x vergeten daardoor. En die badge was ook 50x uit die houder gevallen.

Bij mij zit die dus gewoon in mijn portefeuille.

We hebben onze badge eigenlijk enkel nodig om binnen/buiten te geraken en de printer te kunnen gebruiken. (+ Gratis parking in veel stations)

Waar laat je de badge dan als je die nodig hebt en die niet wil meenemen tijdens het pendelen?
In m'n portefeuille dus..

Mijn badge is gewoon een anoniem wit kaartje met daarop een nummer. Nodig om binnen te geraken in het kantoorgebouw (al gebruiken veel mensen gewoon de bezoekersingang, die gaat gewoon open als je ervoor gaat staan), en dan nog voor de toegangsdeur van het eigenlijke kantoor voor de verdieping.

Die van mij zit gewoon in de portefeuille, bij ons is er niemand die met de badge bloot rondloopt.

Goh als ik de metro nam had ik soms.mijn badge nog rond mijn nek maar dat was meer onbewust. Stond ook nergens iets van text op buiten een nummer.

Als je bvb een conference call ah doen bent en je wilt eens vroeger naar huis dan bengelde dat asn mijn nek tot ik ah beseffen was dat nog aan mijn nek ah bengelen was

Nee, wordt ons ook ten stellige afgeraden om ook maar iets kenbaar te maken. Ook niet in de auto laten liggen bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan