Ronde van Catalonië 23/03 - 29/03

Wie wint er?

• Vingegaard

Stemmen: 12 85,7%
  • Almeida

Stemmen: 0 0,0%
  • Evenepoel

Stemmen: 2 14,3%
  • Pidcock

• Lipowitz

• Uijtdebroeks!

• Iemand anders

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat maak jij er van maar dat zegt hij helemaal niet. Dit staat er echt en daar legt ie de schuld niet bij de organisatie wel dat de finales bij momenten te gevaarlijk zijn en daar heeft ie gewoon gelijk in
Idd, toen ik de titel las dacht ik ook even "ik hoop nu toch niet dat hij het op de organisatie gaat steken hè", maar hij klaagt idd over de rotondes. Gewoon terecht want rotondes leggen op zo'n korte afstand van de eindstreep is gewoon not done.

Zó extreem dicht lag die rotonde van gisteren nu ook weer niet en de rotonde was breed genoeg ook. Sowieso had het ook niks te maken met de val dus een beetje flauw om dan snel daarover te beginnen in deze situatie.

De rotonde van vandaag daarentegen... gelukkig dat die laatste kilometers vrij pittig waren want als ze daar vanuit een vlakke of dicht dalende aanloop aankomen en met 10 proberen voor de hole shot te gaan dan kan je ze van de nadars afkrabben...

Misschien moet Remco toch maar wegblijven van de Vlaamse klassiekers :tongue:

Allé, goed dat hij zonder al teveel problemen is kunnen starten vandaag.

Misschien moet Remco toch maar wegblijven van de Vlaamse klassiekers :tongue:

Allé, goed dat hij zonder al teveel problemen is kunnen starten vandaag.
Daar had je deze ronde van Catalonië toch niet voor nodig?
Lijkt me geen geheim te zijn dat zijn stuurkunsten niet zijn sterkste kant is, en duwen en wringen niet aan hem besteed is.

Daar had je deze ronde van Catalonië toch niet voor nodig?
Lijkt me geen geheim te zijn dat zijn stuurkunsten niet zijn sterkste kant is, en duwen en wringen niet aan hem besteed is.
Om je punt te maken heb je ook die steeds terugkerende denigrerende toon niet nodig.

Als Remco binnenkomt op zo'n drie minuten van Jonas, zou ik het een geslaagde dag vinden, rekening houdend met die val en de tweede-dag-regel. Best een pittig ritje op papier.
En Cian, met zijn benen moet top-vijf erin zitten.

Wist niet dat dit op Eurosport te zien was. Laptopje in de schoot en es naar de laatste 40km zien.

Ik zou hier op kantoor toch wel één scherm werkgerelateerd moeten open houden en ik heb er maar twee, jammer :unsure:
Extra scherm aanvragen voor euh... productivity reasons :unsure:

Ze geven Gall toch weer veel ruimte, het is niet alsof die nog niet bewezen heeft dat hij dit kan...

Finale van de rit in Catalonië en aanloop Taaienberg is juist op hetzelfde moment :(

Zoals verwacht dus, eergisteren drama voor niets. Vingegaard maakt gewoon bergop het verschil, en het was ook gewoon met Remco in zijn wiel :unsure:.

Paret Peintre beter, raar want de pers heeft mij nochtans gezegd dat het bij Red Bull zoveel beter ging zijn dan bij QS.

Zoals verwacht dus, eergisteren drama voor niets. Vingegaard maakt gewoon bergop het verschil, en het was ook gewoon met Remco in zijn wiel :unsure:.
Helemaal vergelijkbaar natuurlijk :rofl:

Dat Vingegaard de betere bergop ging zijn vandaag, heeft niemand ook maar 1 seconde tegengesproken. Zeker met de valpartij in gedachten

@Slackmans : toch wel een lame comment, niet verwacht van je

@Slackmans : toch wel een lame comment, niet verwacht van je

Waarom is dit lame. Is niet eens commentaar op Remco, wel op iedereen (en ja dat zijn veel mensen, en ja eigenlijk Remco zelf ook wel) die constant doen alsof iedereen zoveel beter gaat worden bij Red Bull of andere topploegen en vooral daarbij onterecht afgeven op (in dit geval) Quick Step.

Waarom is dit lame. Is niet eens commentaar op Remco, wel op iedereen (en ja dat zijn veel mensen) die constant doen alsof iedereen zoveel beter gaat worden bij Red Bull of andere topploegen en vooral daarbij onterecht afgeven op (in dit geval) Quick Step.
Paret-Peintre heeft altijd al goeie dagen en dan was hij dan ook heel goed. Lipowitz zit daar toch ook en Remco in de groep erna dus Red Bul >>> QS

Terug
Bovenaan