Romelu, Kevin, Eden, Dries, Thibaut, Thorgan, Robert, Thomas, Jan, Toby, Axel, Youri, Jeremy, Nacer en de rest

Ik ben fier op jullie, vanwege een België hater

Ik was een België ontkenner, doch wenste ik de Belgen het allerbeste toe, geef mij een zak goud, geef mij erkenning, welkom op mijn blog, slechte moderators, hallo iedereen, fuck you DiffieHM, en ook @straight_six die mij geen steun biedt maar DiffieHM zijn posts gewoon liket als een gek, dus fuck you nog het allerhardst @straight_six, met volgelingen als @straight_six heeft men geen lullen nodig die de antithese van een Forumgebruiker aanhangen.


Verder wil ik ook vragen aan @DiffieHM: waarom volg jij bepaalde salafistische twitter accounts of is deze vraag ook racistisch?
 
Maar dus oké, de Belgen liggen eruit.

Hopelijk winnen de Tsjechen het EK?


Of de Denen, iedereen krijgt een hartaanval, en aldus pakken de Denen hun tweede Europees Kampioenschap.

Proficiat, Denen.

Christian Eriksen: dé schijnbeweging van het EK.
 
Ik trap per ongeluk wel eens op verdroogde grassprietjes, maar volgens mij zat daar ook een piemel tussen.

giphy.gif
 
Ik ben fier op jullie, vanwege een België hater

Ik was een België ontkenner, doch wenste ik de Belgen het allerbeste toe, geef mij een zak goud, geef mij erkenning, welkom op mijn blog, slechte moderators, hallo iedereen, fuck you DiffieHM, en ook @straight_six die mij geen steun biedt maar DiffieHM zijn posts gewoon liket als een gek, dus fuck you nog het allerhardst @straight_six, met volgelingen als @straight_six heeft men geen lullen nodig die de antithese van een Forumgebruiker aanhangen.


Verder wil ik ook vragen aan @DiffieHM: waarom volg jij bepaalde salafistische twitter accounts of is deze vraag ook racistisch?
Diffie heeft bij mij afgedaan want hij lacht met mijn hobby. Vanaf nu reageer ik enkel nog met een 😡 op zijn posts!
 
Terug
Bovenaan