Romantisch/spannend weekendje weg: uitzonderlijke hotels

ThomasMore

Well-known member
In september heb ik een weekentripje gepland met mijn vriendin... Omdat we dan vooral van mekaar willen genieten is de locatie ondergeschikt aan het hotel. We willen graag een enorm romantische, sexy kamer die niet de uitstraling heeft van de gemiddelde IBIS of B&B.

Tips voor uiterst originele kamers met een hoek af zijn welkom, binnen een straal van 150 - 200 km rond Brussel :)
 

Ok, dat voorbeeld is wel goed, denk dat je iets anders zoekt dan de gemiddelde belg (of ik) als in iets romantisch zoek (wat uiteraard ok is, maar nuttig om te weten voor tips 😜) Is dit misschien iets?
 
Laatst bewerkt:

Ok, dat voorbeeld is wel goed, denk dat je iets anders zoekt dan de gemiddelde belg (of ik) als in iets romantisch zoek (wat uiteraard ok is, maar nuttig om te weten voor tips 😜) Is dit misschien iets?
Bedankt voor de tip. Ziet er wel leuk uit, heb alleen wat twijfels omwille van die opblaasbare jacuzzi maar ok...

We zoeken inderdaad iets speciaals maar dat hoeft daarom niet per definitie erg expliciet te zijn... Op ons vorige kinky weekendje verbleven we in Spa:

https://www.radissonhotels.com/nl-nl/hotels/radisson-blu-spa

Daar hadden we een kamer - met raam van vloer tot plafond - aan de voorzijde van het hotel. Dan hebben we het spannend gemaakt door de gordijnen open te laten en de lichten aan terwijl we voor het raam aan het spelen waren, met zicht op een plein vol terrasjes.

Disclaimer: uiteraard zeer laat 's avonds wanneer kinderen al lang in bed liggen en het niet meer al te druk was. Bovendien lag de kamer voldoende ver zodat het misschien wel duidelijk was wat we aan het doen waren maar niet al te expliciet in your face. Het mag spannend blijven maar niet pervers.
 
Bedankt voor de tip. Ziet er wel leuk uit, heb alleen wat twijfels omwille van die opblaasbare jacuzzi maar ok...

We zoeken inderdaad iets speciaals maar dat hoeft daarom niet per definitie erg expliciet te zijn... Op ons vorige kinky weekendje verbleven we in Spa:

https://www.radissonhotels.com/nl-nl/hotels/radisson-blu-spa

Daar hadden we een kamer - met raam van vloer tot plafond - aan de voorzijde van het hotel. Dan hebben we het spannend gemaakt door de gordijnen open te laten en de lichten aan terwijl we voor het raam aan het spelen waren, met zicht op een plein vol terrasjes.

Disclaimer: uiteraard zeer laat 's avonds wanneer kinderen al lang in bed liggen en het niet meer al te druk was. Bovendien lag de kamer voldoende ver zodat het misschien wel duidelijk was wat we aan het doen waren maar niet al te expliciet in your face. Het mag spannend blijven maar niet pervers.
:D This you, @ThomasMore ;)😇

 
:D This you, @ThomasMore ;)😇

Haha, geweldig! Had gekund, maar de laatste keer dat ik Madrid was is goed 15 jaar geleden.

Nu zoals in het filmpje is dat iets dat wij volledig zouden zien zitten :)
 

Hotel in Cadzand.

Vorig jaar geweest met vrouwlief en we zijn er nog altijd lyrisch over, in die mate dat we zeker nog eens terug gaan. Leuke wellness, mogelijkheid tot boeken massage, nieuw en modern ingericht. Wij hadden een of andere deluxe kamer die gewoon zalig was. Overdag fietsen in de polders/duinen, wandelen aan zee, of zwemmen in de noordzee. Kustlijn die niet geheel volgebouwd staat en strandbars die wel ok zijn.

Niet goedkoop maar was zijn geld waard. (wink wink, nudge nudge)
 
Terug
Bovenaan