Riders Republic

Sport PC PS5 PS4 XBOX Riders Republic

Na twee dagen proberen had ik eergisteren eindelijk de trial aan de praat gekregen, maar na een dik uurke had ik het wel gehad. Vooral grafisch een dikke tegenvaller vind ik en veel te weinig diepgang in de physics.
 
Na twee dagen proberen had ik eergisteren eindelijk de trial aan de praat gekregen, maar na een dik uurke had ik het wel gehad. Vooral grafisch een dikke tegenvaller vind ik en veel te weinig diepgang in de physics.
Is het zoals Steep van gameplay ?
 
Is het zoals Steep van gameplay ?
Ja, maar met de bikes en snowmobiles erbij is het qua aanbod wel gevarieerder. De controls zijn ook beter naar mijn mening. Ik vond die in Steep op niks trekken. Maar voor zij die willen kan je in de opties zelfs specifiek voor de Steep controller layout kiezen.
 
Na twee dagen proberen had ik eergisteren eindelijk de trial aan de praat gekregen, maar na een dik uurke had ik het wel gehad. Vooral grafisch een dikke tegenvaller vind ik en veel te weinig diepgang in de physics.
Ik vond die grafisch eigenlijk best goed in de Beta. Khad zelf bij momenten ‘wow’
En als ik de reviews nu lees staat dat overal bij de pluspunten (met stabiele 60fps).

Eerlijk toegegeven had ik daar veel fun mee, mss mijn volgende game (naast Cod en BF)
 
Terug
Bovenaan