Riders Republic

Sport PC PS5 PS4 XBOX Riders Republic

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
rr.png


release: 28 oktober 2021
genre: extreme sports
dev: Ubisoft Annecy

Spiritueel vervolg op Steep. Met nu ook mountainbikes.

Ski, snowboard, bike, or wingsuit across an open world sports paradise.

Immerse yourself in iconic American national parks including Bryce Canyon, Yosemite Valley, Mammoth Mountain... all mashed up for you to shred! Squad up with your friends and compete in a wide range of multiplayer modes: feel the rush of downhill races, dominate maps in team vs team competitions, or give it your best shot in epic mass PvP races with more than 50 other players.

 
Laatst bewerkt:
Ik kijk er ook wel naar uit, maar het gaat staan of vallen met de playerbase.
 
Ik kijk hier zo hard naar uit.
Vooral omwille van het downhill-segment en de aanwezigheid van rampage.
Sinds de pandemie mijn DH nog niet veel kunnen buiten halen, kan dus wat digitaal-inhaalwerk beginnen doen in het najaar :biglaugh:
Enkel hopen op iets betere controls en feel tenopzichte van steep.
 
Jammer dat deze weeral uitgesteld is.

Ik zou er zelfs niet van schrikken mochten ze opeens zeggen dat de release pas voor 2022 zal zijn
 

Beta keys te krijgen via BeyondGaming. Voor degenen die niet naar de frontpage gaan. :unsure:
 
Preview:

 
Toen ik de trailer van dit game zag was ik eigenlijk blij want zag er goed uit maar na de beta bijna een week gespeeld te hebben denk ik er toch anders over,buiten de mode hieronder en wat lachen met vrienden ben je er toch snel op uitgekeken,ook sommige controls zijn zo slecht in elkaar gezet,het blijft een beta maar eerlijk gezegd zie ik niet waarom dit spel in oktober wel zou blijven boeien.

 
Toen ik de trailer van dit game zag was ik eigenlijk blij want zag er goed uit maar na de beta bijna een week gespeeld te hebben denk ik er toch anders over,buiten de mode hieronder en wat lachen met vrienden ben je er toch snel op uitgekeken,ook sommige controls zijn zo slecht in elkaar gezet,het blijft een beta maar eerlijk gezegd zie ik niet waarom dit spel in oktober wel zou blijven boeien.

Ik vond’m ook best “clunky” spelen. Beta was helaas een tegenvaller voor mij, ook al was het nog maar de Beta. Ik vond de voice over / narrator ook maar irritant.
 
De beta kon mij niet echt overtuigen. De tutorial was zo saai en langdradig dat ik ‘m halverwege de uitleg over het snowboarden verwijderd heb.
 
Terug
Bovenaan