Barkey
Member
iTrader:
100% (25/25)
- Algemene informatie/specificaties
- Zie post
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- herentals
Dag allen,
Ik heb een groot lot retro consoles en accessories dat weg mag. Ik heb helaas niet de juiste tv aansluitingen om alles volledig te testen, maar elke console is getest op power en deze starten allemaal op. De staat is dus onbekend. Alles is wel werkend opgeborgen jaren geleden.
Veel consoles hebben beschadigingen, vergeeld,.. dus zeker geen mint conditie.
Ik doe alles weg in 1 lot. Bieden vanaf 1€ excl. Voorkeur voor afhaling maar verzending is mogelijk maar verzendkost zal nog bekeken moeten worden. Totaal pakket zal wel +-10kg zijn.
Ik heb alles zo goed mogelijk op foto's staan. Indien gewenst kunnen specifiekere foto's bezorgd worden.
Ik laat het bieden open tot29/03 25/03 18:00
Foto's:
drive.google.com
Ik heb een groot lot retro consoles en accessories dat weg mag. Ik heb helaas niet de juiste tv aansluitingen om alles volledig te testen, maar elke console is getest op power en deze starten allemaal op. De staat is dus onbekend. Alles is wel werkend opgeborgen jaren geleden.
Veel consoles hebben beschadigingen, vergeeld,.. dus zeker geen mint conditie.
Ik doe alles weg in 1 lot. Bieden vanaf 1€ excl. Voorkeur voor afhaling maar verzending is mogelijk maar verzendkost zal nog bekeken moeten worden. Totaal pakket zal wel +-10kg zijn.
Ik heb alles zo goed mogelijk op foto's staan. Indien gewenst kunnen specifiekere foto's bezorgd worden.
Ik laat het bieden open tot
Foto's:
Retro lot – Google Drive
drive.google.com
Laatst bewerkt: