Retro gaming

Ja ik heb toch ook al wat zure reacties gezien op online fora van vooral de game verzamelaars.
Die games gaan nu wel 80 euro kosten, maar vele van die games die ze opnieuw releasen werden tot nu toe voor een veelvoud verkocht en aangekocht.
Dus kan me er wel iets bij voorstellen. :)

Ja ik heb toch ook al wat zure reacties gezien op online fora van vooral de game verzamelaars.
Die games gaan nu wel 80 euro kosten, maar vele van die games die ze opnieuw releasen werden tot nu toe voor een veelvoud verkocht en aangekocht.
Dus kan me er wel iets bij voorstellen. :)

Lees ik dat goed? 40.000€ voor dat golf spel?
Dat is de game dat ik dus van de week gekocht heb op xbox voor €6 🤣

Denk dat die prijs inderdaad voor een graded versie met hoogste score is.
Op ebay zie ik dat golf spel alleszins staan voor een pak 'goedkoper'. (+-400 dollar)

Maar andere games zoals die Garou is idd wel de vermelde prijs uit dat artikel. (+-2000 of hoger)

"the value proposition"
Echte praat van een succesvol belegger :')

Garou vorig jaar nog gescoord op steam voor 2euro. Pixel perfect rollback net code editie. Talk about "value proposition" 👌

Had ook ergens gelezen dat m Metal Slug voor 14.000 zou gaan.... Als ik zoek vind ik ze wel veel goedkoper.

Hmm twijfel hier ook. Vind het schitterend dat zo'n systeem terug beschikbaar gaat worden maar vind het nog steeds erg duur. De prijs vd console begrijp ik zeker nog maar €80 per game vind ik bijzonder hoog ook al zijn de orginele AES cartridges nog zotter. Al die games heb ik ook al meermaals gespeeld op andere systemen of via roms dus het zal dan ook grotendeels zijn om te verzamelen.

Pixel Days dit weekend in La Louvière.

Op YouTube staat weer een rondgang waarin heel wat moois (en prijzigs!) te zien is.

Laatst bewerkt:
Iemand die een goede emulator software kent voor op een Android tablet te zetten. Ik zou normaal tot ps2 zonder problemen moeten kunnen draaien maar geraak er op YouTube niet uit.🤔

Ps1/2 staat hoog op de lijst. Ik heb een Lenovo Legion gen 3 gekocht en die zou dat vrij goed moeten aankunnen.

Voor psx is duckstation de beste en voor ps2 is het wa moeilijker , maar dan moet je naar nethersx2 gaan maar die moet je wel met een omweg installeren op andriod.

Je had beter een steamdeck, of rog ally of msi claw genomen die gaan veel beter en makkelijker voor emulatie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan