Bernie.be
Well-known member
De cd versie laadt wel de games heeeeel traagIk koop nog wel is 1ne met cartridges.
De cd heb ik al, die controllers zijn ook wel zalig.
Kameraden van mij hadden dit als kind.
Was wel Xtreem duur haha
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De cd versie laadt wel de games heeeeel traagIk koop nog wel is 1ne met cartridges.
De cd heb ik al, die controllers zijn ook wel zalig.
Kameraden van mij hadden dit als kind.
Was wel Xtreem duur haha
Ja dat weet ik, maar ik heb daar persoonlijk geen last van hoor.De cd versie laadt wel de games heeeeel traag
Er is ook nog een cdz versie. Die zou toch sneller zijn blijkbaarJa dat weet ik, maar ik heb daar persoonlijk geen last van hoor.
Je kan ook een SD loader plaatsen, dan laad alles supersnel.

Vandaag eindelijk eens in The Zone geraakt.Iets meer wel, maar er is nog veel plaats voor uitbreiding.
Het is er wel mooier gemaakt dan in Lanaken
Ik wou nog eens old school Max Payne 1 op PC spelen maar lukt helaas niet meer. Installatie lukt vlot maar hij wil niet meer opstarten, ondanks aangepaste compatibiliteitsmodus.
Max Payne 1 vereist wat tweaks om werkende te krijgen onder Windows Vista/7/8(.1)/10/11.kan je max payne niet gewoon op steam instaleren en spelen . meestal werken die oude daar toch op ?
Thanks. Ga ik eens uitpluizen.Max Payne 1 vereist wat tweaks om werkende te krijgen onder Windows Vista/7/8(.1)/10/11.
Je krijgt een tweede kans:Pfff. Neo Geo. De enige console die ik nooit heb kunnen hebben wegens veel te duur.
De natte droom voor vele retro gamers
plaionreplai.com
Ik had het al gezienJe krijgt een tweede kans:
SNK en Plaion brengen op 12 november een moderne replica van de Neo Geo uit.
Een volwaardige console (geen emulatie!), compatibel met alle bestaande Neo Geo-games en voorzien van een HDMI-poort.
![]()
NEO GEO Landing Page
Explore NEOGEO consoles, games and accessories at Plaion Replai. Experience iconic retro gaming with premium hardware and collector editions.plaionreplai.com

in Europa is het EUR 199 en EUR 299, nog altijd niet goedkoop maar scheelt toch 30%. Plaion is Duits, onze Amerikaanse mogen nog wat genieten van Trump freedom-tax!Je hebt ook de console appart voor 299 (zwart) of 399 (wit) met metal slug erbij in het wit.
En de games gaan rond de 80 euro kosten.
Eerlijk gezegd vind ik het nog enorm duur.
Je kon die prijzen 30 jaar geleden wel nog ergens plaatsen maar nu voor een remake van een retro console.
Ok die controllers alleen al kosten wat geld, een goeie arcade controller is sowieso niet goedkoop.
De nieuwe AES arcade controller is 100 euro.
Maar 80 euro per game....
Ik speel ook af en toe nog iets via emu maar na een uurke of 2 heb ik het wel meestel weer gezien.
ah ok, ik had gezien naar prijzen bij een nederlandse online webshop.in Europa is het EUR 199 en EUR 299, nog altijd niet goedkoop maar scheelt toch 30%. Plaion is Duits, onze Amerikaanse mogen nog wat genieten van Trump freedom-tax!
Staat gewoon te koop (pre-order) op Bol. Op Plaion kan je hem ook nog gewoon bestellen, nergens in de communicatie is er sprake van een gelimiteerde productie.ah ok, ik had gezien naar prijzen bij een nederlandse online webshop.
Dan proberen ze al een stukje extra binnen te halen blijkbaar.
Beloofd voor scalpers.
Ik twijfel om de zwarte te pre orderen.Staat gewoon te koop (pre-order) op Bol. Op Plaion kan je hem ook nog gewoon bestellen, nergens in de communicatie is er sprake van een gelimiteerde productie.