Retro Retro gaming

Mensen die op een legale manier willen retrogamen, dat kan nu ook via xbox.

Je kankiezen tussen ofwel een maandelijks bedrag of eenmalig €80.

Enig idee over volgende :

Thuis op de XBoxen zijn 3 accounts : ik en mijn 2 kinderen.

Ieder spel kan gewoon op alle 3 die accounts gespeeld worden.
AntStream ook? Of ga enkel ik dat kunnen spelen dan?
 
Enig idee over volgende :

Thuis op de XBoxen zijn 3 accounts : ik en mijn 2 kinderen.

Ieder spel kan gewoon op alle 3 die accounts gespeeld worden.
AntStream ook? Of ga enkel ik dat kunnen spelen dan?
Dat kan ik niet zeggen
Omdat de games ook niet gedownload worden, maar gestreamd
 
Voor wie die tijd eens wilt terug beleven als tip : Free Play in Lanaken. Staan wel behoorlijk wat games (en flipperkasten, airhockey tafels, ...) van vroeger (pacman, donkey kong, digdug, galaga, mk1+2, SF2, Simpsons, Turtles, wat railshooters, wat racegames, ...).

€15 inkom en dan mag je voor 4 uur alles gratis spelen (alles staat of 'free play' ingesteld).
Gisteren geweest en was fantastisch leuk.

Bedankt voor de tip! :thumb:
 
Heb is zot gedaan en mij een arcade kast gekocht :p
Nog maar net geleverd en nu wachten tot ik ff tijd heb om alle 4500+ games te spelen :rofl:


Wil dat ook al lang aanschaffen, tegenwoordig zijn ze terug goedkoper.
Ben dus benieuwd naar jou ervaringen.

Maar het is ter vervanging van mijn flipperkast (Stern Iron Man) die ik met mijn stomme kop toen verkocht heb (mijn ex wou ze weg).
Het zal dus wss nooit voldoening geven den ik.
 
Heb de 32inch versie genomen maar nog niet echt veel kunnen spelen. Had 1942 is opgestart en dat was toch al perfect te spelen. Rond het speelveld was er een layout dus dat was al geen probleem qua stretching (ziet het op mijn screenshot hier boven)

Mortal kombat 3 is opgestart en daar vond ik dan wel dat ik er te dicht opzat maar dat is ook denk ik een gewoonte.
Hopelijk deze weekend meer tijd om de rest is te proberen (nog 4498 games te gaan)
 
Terug
Bovenaan