Wel alle zinnetjes lezen, hè.Die zijn er niet. Tenzij politiek gerelateerd.
Dus. ofwel ben ik anti-woke (en je bent tegenwoordig al racist als je geen antiracist bent), ofwel ben ik racistisch ofwel ben ik reactionair, wat synoniem is voor ultraconsveratief wat dan weer steevast geassocieerd wordt met racist.
Maar je noemt me heus geen racist hoor!
Hou toch op met uw onzin en kom er voor uit.
Ofwel ben je nog één van die "talloze andere dingen die ik hier niet ga bedenken, omdat ik niet in je hoofd kan kruipen en dat maakt toch niks uit". En jij stelt hier anti-woke gelijk aan racist, niet ik. Ik zeg letterlijk dat het onnozel is om daaruit "racist" te concluderen, en toch wring je het zo, zodat ik je zogezegd uitmaak voor racist
Ultraconservatief maak jij er opnieuw van, ik schreef reactionair = conservatief. Ik ben niet zo dom dat ik conservatief (of zelfs ultraconservatief) gelijk zou stellen aan racist, dat laat ik voor jouw rekening.Maar je komt dus niet veel verder dan dat anderen je uitmaken voor racist, ook al doen die dat expliciet niet. Je wringt het zo, zodat je tòch beschuldigt wordt van racisme. Dan heb je geen discussiepartner nodig, hè
Ik vind je geen racist. Ik vind wél dat je standpunt dat huidskleur absoluut onaantastbaar moet zijn bij filmadaptaties niet neutraal of apolitiek is. Omdat je andere adaptaties "goed" vindt, maar die niet. En er maar één reden voor wilt zien (politieke) en al de rest is onmogelijk (commerciële, bijvoorbeeld.
).